סה"כ צפיות בדף

יום ראשון

הכל הנו בהתאם לאמונה שלך


כמה פעמים הצהרת על הטוב שאתה משתוקק כמו מערכת יחסים, עבודה טובה, בית חדש….אבל לא קיבלת זאת. זה משום שעמוק בפנים אתה מאמין שאינך ראוי. בהתאם לאמונה שלך כך זה ניתן לך. 

חשוב על היקום כאוקיינוס. אתה יכול להיכנס לאוקיינוס לקחת מים עם כפית או עם דלי. האוקיינוס במרחב שלו לא דואג כמה מים אתה לוקח ממנו. תמיד יש לו עוד מה לתת לך ויותר ממה שנדרש לך. מה שקובע את כמות המים שאתה מקבל זה הכלי שאתה מביא. 

מה שקובע את השפע שתקבל זה מה שאתה יכול לקבל בלב הפנימי ביותר שלך. שאל את עצמך : 

" איזה כלי אני מביא ליקום שלי היום, כפית או דלי, כדי להרוות את חיי במתנותיו ? " מה מוביל אותי להחליט באיזה כלי אני מוכן להביא זאת אליי ? מה אני חושב שמגיע לי ? ".

היקום רוצה לתת לך כל מה שנדרש לך. התפקיד שלך הוא להתמיר את כל האמונות המוגבלות שמונעים ממך מלקבל את הטוב שהנו זכותך המולדת. לעשות זאת, אתה חייב ללמוד לאהוב את עצמך ממש כמו שאתה אהוב באמת, כאלוהי. כאשר זה קורה כל השגשוג וההצלחה ייפתחו לפניך. 

הצהר:

אני הנני בעל ערך וזכאי לקבל את שפע היקום הלא מוגבל, להיות באהבה, בהרמוניה ובשמחה.

אני דורש ומקבל את מתנות המורשת האלוהית של אהבה אלוהית ושפע אלוהי בכל ביטוי בחיי.

אני מודע לכך שכל מה שאני מוכן לו בחיי, הנו מוכן להיות שלי ואני מוכן לחיים של אהבה.

אני מכיר בכך שאני זכאי להצלחה ולשגשוג בכל מובן. אני ראוי להיות מאושר וראוי לאהבה.


אמירות ידועות על חוק האהבה:

" מילה אחת משחררת אותנו מכל הכובד והכאב בחיים. המילה הזאת היא אהבה. " 
- סופוקלס 
" אם האנושות תפעל ביודעין על פי חוק האהבה - זאת אינני יודע. אך לא אתן לכך לעמוד בדרכי. החוק יפעל בדיוק כמו חוק המשיכה, אם נקבל זאת ואם לא." 
  - מהטמה גנדי 
" האהבה היא יסוד שלא ניתן לראותו בצורה גשמית, אך הוא אמתי כמו האוויר או המים. זהו כוח פעיל, חי, נע. הוא נע בגלים ובזרמים, כמו אלה שיש באוקינוס" 
- פרנטיס מלפורד, תנועת המחשבה החדשה.


אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן