סה"כ צפיות בדף

יום שישי

הטבע האמתי שלך הנו אהבה



סדרת מאמרים של לימוד האמת האוניברסלית


אהבת האל הנה המקור של מי שהנך. 
אהבת האל לא יכולה להשתנות וכך גם אתה !

הילד האלוהי הנו ילד אהוב מאוד ויקר. הוא כה אהוב שהורשה לו לתפוש את עצמו בכל דרך שהוא רוצה. הוא הורשה לחוות את עצמו ככל דבר שירצה, גם אם אינו משהו אהוב וקדוש כילד אלוהי. בעולם שהוא תופש, אם הוא בוחר לראות את עצמו כנפרד ושונה מאחר וממי שלפניו - הוא בוחר להסתכל בעיני האגו. כאשר הוא בוחר לראות את אלה שמולו כעצמיותו האמתית - הוא בוחר להסתכל דרך ראיית האלוהי שבתוכו וכך הוא יכול לראות את האמת של מי ומה הוא.

האחד שהנך

האגו מאפשר לכל אחד הזדמנות לחוות נפרדות מרוח האל  הנוכחת בו. רוח הקודש הנה נוכחות האל ששוכנת באדם אשר מאפשרת הזדמנות לחוות אחדות עם כל מה שהנו קיים באמת. דרך החשיבה של נוכחות זאת מתאפשר לך לזכור שמעולם לא היית נפרד ותמיד נשארת אחד עם הבורא. הקול המדריך שלה בתוכך מדריך אותך בעדינות לחוויה של שלווה, שמחה, אהבה וידיעה שהנך אחד עם כל מה שיש.  האל בכל אהבתו החצין אהבה זאת להיות בריאה של ילד אלוהי אחד. יחסים נפלאים היו תמיד בין הבורא לילדו דרך חיים מושלמים וזה לעולם לא משתנה.

כאשר עלתה מחשבה בילד האלוהי שהוא יכול להיות נפרד מהאל כדי להיות עצמאי, הוא יצר תפישת חיים של נפרדות דרך עיני האגו שלו ואפשר כך לחוויית נפרדות שתהיה בחייו. הוא הביא לעולם זה להיווצר ולהצטייר, כמו שצייר יוצר תמונה עם מכחול על גבי קנבס בעזרת דמיון והרגשה שלו.  בכך הוא התחיל לראות את חייו מצטיירים ונחווים דרך חושים שהמחישו לו את העולם הזה כאמתי.

בעוד הילד האלוהי צייר את העולם שלו בתפישה של נפרדות, זה הצטייר לו כביליונים של חתיכות פאזל על גבי קנבס הציור שלו. כל חתיכה לקחה תפקיד שונה שאיפשר לה לחוות מגוון חוויות. כל זה בעוד הילד האלוהי מקרין את תפישת הנפרדות שלו והוא הנו כל סך החתיכות הנפרדות האלה. במשך הזמן כל החתיכות הנן מיועדות לחזור שוב לאחד, דרך היזכרות באמת של מיהו האחד כילד אלוהי. מכל מקום ביליוני החתיכות הללו עדיין זקוקות לחזור למודעות זאת, שהנה דרך חשיבה של אמת ההוויה.

הבן שלמעשה אתה יצרת את עולמך כהשתקפות של עולמך הפנימי עם דמויות נוספות וכך אתה חווה את עצמך נע ופועל בעולם זה כעולמך שמצטייר דרך בחירתך לחוות אותו כך. במציאות האמתית אינך חי בתוך הציור הזה, אלא אתה מחובק בתוך אלוהותך,  שהנה מהותך האמתית ואתה חווה רק את ההכרה האחת שישנה בכל כאחד. כאשר שכחת זאת ובחרת בעולם האגו שיצרת כחוויה , האל נתן לך את רוח הקודש כקול פנימי שנוכח, לבחור בו כעצמי מדריך שלך. זה שמזכיר לך את אמת ההוויה.

בעולם שלך כל אחד נקרא ילד-אל ועם זאת ישנו רק ילד אלוהי אחד

כאשר אתה מתבונן בעולם שלך בעיני האגו אתה תופש שם אנשים טובים או רעים, חכמים או טיפשים. הבן שילד אלוהי לא נתפש בהכרה כזאת. כאשר אתה מסתכל בעיני רוח הקודש שבתוכך, מה שאתה רואה הוא רק את עצמך לפניך, סביבך, לידך, להיכן שלא תסתכל. אתה מכיר בכך שאתה נמצא בהיכל של מראות שהנן סביבך והנן אתה. בחלק מהמראות אתה גדול, באחרות אתה קטן, רזה או שמן. עם זאת כל זה הנו אתה בכל מראה עליה אתה מסתכל. זה משום שישנו רק האחד אבל הוא נראה שונה בהכרה בה ישנה תפישה דואלית, מקוטעת ומופרעת. 

" כאשר אתה מסתכל עם החזון הגבוה של נוכחות האל שלך, 
מה שאתה רואה אז זה רק את עצמך לפניך"

כאשר אתה פוסע אל מחוץ לאולם המראות ואתה מסתכל מסביב, ישנו רק אחד שהנו העולם כאולם מראות. אתה רק מדמיין אותו שם בעוד שלמעשה אף פעם לא היית בו ממש. כאשר כל חלק ממך חוזר הביתה לעצמיות השלמה שלו, הוא מכיר את הילד האלוהי כעצמו. כאן אתה מבין שהאגו לקח אותך יותר ויותר עמוק לתוך היכל המראות, בעוד שהכרת האל מביאה לך הארה ומדריכה אותך מחוץ לתפישה זאת של אשליה אל קיום אמתי. 

חלק מהאחריות שלך לגבי עצמך הוא לקחת אתך את כל החלקים שלך אותם אתה מוצא בתוך היכל המראות. אלה שמוכנים ללכת אתך יחד. אתה מכיר בזה דרך הכרת האחר, שנתפש כאחר ממך ואתה משיג שכולם הם אתה ושאינך נפרד מהם ומה שאתה רואה לפניך הנו" הילד האלוהי האהוב".

אתה מזכיר לזה שנמצא לפניך את האמת של מי שהוא, ואתה עושה זאת בבטחה במי שאתה באמת וכך אתה לוקח אותו אליך פנימה. אתה משיג יותר  בבהירות ש"ילד אלוהי" זה נמצא בכל מקום אליו תסתכל, בכל מי שתראה. בכל מי שהנך חווה. כאשר אתה מתעורר להעניק לעצמך את מתנת ההכרה של אמת ההוויה ויודע מי אתה ומי האחר באמת, זוהי החוויה העשירה ביותר שהנך יכול לתת לעולם שלך. 

המקום היחיד שבו אתה יכול לזכור את האמת של מי אתה,
 זה דרך הסתכלות עם העיניים של העצמי האלוהי שמתעורר בך

רבים ילמדו אותך שאתה יוצר את המציאות של עצמך. עם זאת הבן  שהמציאות שלך הנה אחת. היא ניתנה לך חופשי לפני היות הזמן. מעולם לא איבדת אותה, אתה רק שכחת אותה. כעת זה מוזכר לך כדי שתתעורר ותחווה זאת שוב בחייך  בעיני העצמי האמתי שלך.  


העצמי האמתי שלך

הקול של נוכחות האל בך הנו מצב הוויה בדרך של חשיבה שנותנת לך חוויה של מי ומה שאתה באמת. של הטבע האמתי שלך. זה לא משנה אם תקרא לזה עצמי גבוה או נוכחות האל, או קול פנימי של מהותך. האיכות הזאת של מצב ההוויה הנה אספקט של עצמך. בין אם תקרא לזה רוח הקודש, או קול פנימי או עצמי אמתי או קול האהבה והשלווה. 

למען האמת נוכחות זאת או מצב הכרה זה הנו קול המסטר שלך, אבל בהיותך בעולם הזה קול זה נראה לך הרבה יותר ממי שאתה חושב שהנך. אתה חושב שהנך אדם שמתהלך בעולם עם זהות מסוימת ואתה מזדהה אתה ועם הצורות והתפישות שקשורות לזהות זאת. 

כאשר אתה משתמש במושג העצמי הגבוה או העצמי האמתי זה נתפש כאיזה חלק גבוה יותר של האישיות שלך שמחובר יותר לאמת הגבוהה ולתמונה הגדולה יותר. ייתכן ואתה תופש זאת כקול של הנשמה שלך. כאן אתה לומד להכיר שיש קול פנימי שהנו יותר גבוה משל קול הנשמה. זה הבורא כאתה שמתגלה בהתאם ליכולת התפישה שלך אותו. אתה הנך באמת אחד עם הבורא שלך, שהנו כל היש. לכן קול זה הנו עצמיותך האמתית. 

הבנה זאת מאפשרת לך להצטרף ולהזדהות עם עצמיותך האמתית שהנה הרבה מעבר להגדרות השכל. כאשר אתה מזדהה עם עצמיות זאת, אתה מתחבר לחלק העמוק ביותר של עצמיותך האמתית שהנה מעבר לצורה, לתפישות ומעבר לשכל שלך והיכולת לדמיין. זאת כאשר אתה יכול להתעלות מעבר לזה ולחוות את הווייתך האמתית. הוויה זאת הנה רוח הקודש ששוכנת בך כנוכחות אלוהית והיא האהבה שהנך באמת. אתה הנך אל בביטוי בחיים והנך אהבה כביטוי שלו. הנך מאוחד עם כל מה שיש וזה מה שקול זה של האל הנו כהכרתך הגבוהה הנצחית. 

לשמוע את עצמיותך האמתית

כבן אל שמגלה את עצמיותו האמתית בעולם זה של נפרדות, עליך להיות בעל תשוקה ומחויבות לשמוע רק את הקול  של הנוכחות האלוהית שלך ולא להתחבר לאגו ולהתנהל על ידו. זה לא קורה מיד. זה דורש אימון והתמסרות והשתוקקות לחשוב רק "אמת". כתוצאה מתשוקה זאת ומהמחויבות שלך, אתה תשמע רק את נוכחות האל שבפנים ותוכל לדבר רק את מילותיה. כך רוח האל משתמשת בך כדי להתבטא בעולם. 

כל אדם משתוקק לשמוע את האמת משום שזה מה שהוא במהות. אם הוא לא יודע  אותה, זה רק בגלל שהוא שכח זאת. האמת הנה חלק ממנו כמו שהנה באחרים, כי קול האל הפנימי קיים בכל ילדי האל בעולם. כאשר מתגלה בך רצון לשמוע את קול האמת ואתה מאפשר לו יותר להתבטא כרעיונות ומחשבות שיש בהן אהבה, אז קול האגו פוחת והולך עד שלבסוף רק קול האהבה נשמע.

ברגע שמציאות אמתית תופשת מקום בהכרה המוארת, כל מה שאינו אמתי נושר ונעלם וידע אמתי מתקיים בך כתפישה של אמת. ידע אמתי נשאר תמיד ואינו משתנה. הוא נצחי והוא באמת מה שיש. כאן אין מאבק וזה נעשה חסר מאמץ או דורש לשכנע שיקבלו אותו.

 אתה נעשה פשוט ליודע מודע כבן-אל שהנך באמת. זה שיודע את זהותו האמתית ואת האמת האלוהית שהשיג.  גם אם הנך רואה עדיין אחים ואחיות בעולם שלא חושבים כך. אינך מאמין במה שהם חושבים ואתה רק מקרין את האמת שלך ומעורר אחרים עם האור שלך. אתה נעשה להתגלמות נוכחות האל ולביטוי שלה כעצמיותך האמתית. כאחד שהנך באמת.


- האל יודע רק אהבה מושלמת

האל רואה רק אהבה מושלמת

האל הנו רק אהבה מושלמת -


האל הנו בורא אוהב-כל, יודע-כל של מה שהיא הבריאה שלו. אהבת האל אינה יודעת גבולות והיא אינה מוגבלת. לאל יש רק אהבה שרוצה להיות. שתמיד רצתה להיות ושתמיד תהיה. כאשר מישהו רואה משהו שאינו אהבה, הוא לא רואה נכון, כי זה לא ייתכן שיהיה משהו אחר מאהבה בבריאה. אהבת-האל היא המקור של כל מה שיש. כאשר מישהו מסתכל בעיני האהבה זה כל מה שהוא יראה.


מקור החיים - מהו האל באמת ?

זה מאוד פשוט לומר שהאל הוא כל מה שיש. אבל צריך להבדיל בין מה שהוא אמתי  ונצחי לבין מה שהוא בא מדמיון ואשליה והנו חולף. זה ההבדל בין מה שהאל ברא לבין מה שאתה חולם דרך תפישה של נפרדות. במציאות האמתית האל הנו כל מה שיש. כל מה שהאל ברא קיים באופן נצחי. האל והילד האלוהי והקול של האל המדבר דרכו, קיימים בתוך האל, בהכרה האלוהית. האל ישנו כתודעה והאל הנו כל מה שאתה מקרין מהתודעה שיהיה ויתגלה כלפי חוץ.

האמונות שהאל הנו אהבה ושלווה, הן תפישות שיש בעולם הזה כתפישות הגבוהות ביותר שיש בהבנת האדם. עם זאת, כאשר אתה יוצא מהאשליה לגמרי, אתה מבין שאלה רק תפישות. אתה מבין באופן רחב יותר שהאל פשוט ישנו. כאן אין סיפורים או מושגים של דואליות ומושגים שמייצגים אותה כמו נכון או לא, שלווה וחוסר שלווה, אהבה או אינות אהבה. כאן האל ישנו ללא שום ציפיות, אין כאן שום דרישות ואין שיפוט.   המושג הגבוה ביותר שניתן לומר זאת זוהי אהבה ללא-תנאי של האל לחיים.

האל אוהב ללא תנאי ואין משהו אחר בהכרה האלוהית. האל תופש אותך רק במושלמות. אתה אינך מסוגל להיות משהו חוץ ממושלמות, אלא זה אפשרי רק בהכרה האנושית המוגבלת שלך. בגלל שהאל אוהב אותך ללא תנאי אתה מורשה לרדוף אחרי חלומותיך ותפישתך האישית.

מהו הרצון של האל עבורך ?

האל רוצה שאתה תחזור לחשיבת האמת האלוהית של מי ומה שאתה, כי אתה הנך החצנה של האל ובשל כך רצון האל ורצונך הגבוה הם זהים. הרצון שלכם הוא אחד ואין להפרידו. אם כך, רצונך הוא להשיב את הכרתך האל שלך כדי להיות באחדות עם האל וזה כולל את אחיך ואחיותיך ואת כל הבריאה. 

זה לא רצון האל שמכוון אותך בעולם האנושי. רצון האל מכוון אותך מחוץ לעולם זה של מוגבלות ונפרדות. ניתן לומר שתפישת האגו היא זאת שמכוונת אותך בעולם. האגו שלך נאבק כל הזמן למען העצמאות שבקשת להשיג. זאת עד שמגיע הזמן שאתה אומר לעצמך ; די, מספיק לי עם המתנה הזאת ! ואז האגו אומר לך בתשובה - לי זה לא מספיק !

זה הזמן להיאבק על הרצון שלך לחזור לאלוהותך. זה מבסס כוח פנימי שנותן לילד האלוהי עוצמה להתגבר על תפישת-העולם שידע כבן אנוש. האל מחכה בסבלנות, ממש במקום שבו עזבת אותו. בזרועות פתוחות ובלב פתוח הוא מחכה בשקיקה לחזרתך ושום דבר שתעשה לא יוכל לשנות זאת. 

רמות של אמת

בעולם  יש כמה רמות של אמת. האמת האלוהית איננה ניתנת לשינוי והיא אחת. היא לא נוגעת במושגים של טוב או רע, נכון או לא נכון. ישנה רק מושלמות באמת הזאת.  באמת זאת הנך מושלמות למרות כל מה שעשית בעולם זה. באמת זאת, הנך ילד אלוהי אהוב שמעולם לא נפרד מאלוהותו. 

בעולם ישנה אמת יחסית שמקורה באשליה ובלא אמתי. היא נוגעת בתפישה של אחד או רבים. המציאות של עולם-האדם היא עם תפישה של זמן וחלל. במציאות האמתית אין זמן וחלל, אבל אתה רשאי להאמין במה שבחרת ולכן זאת תהיה האמת עבורך. בעולם זה חלק מאמתות אלה שלך יהיו גבוהות אבל לא מוחלטות ביחס לאמת האלוהית. 

כאשר אתה מתחיל להוריד את הקירות שהצבת בינך ובין האל , אתה מצטרף אליו וכל מה שהאמנת כאמת בעולם זה, נושר מהכרתך המודעת, כי זה מה שהאמנת בתפישת העולם הקודמת. כך האמת שאמצת בהכרה מוארת מאפשרת לך לחיות חוויות מלאות חיים. 

סיכום

האל פשוט ישנו. התפישה הגבוהה ביותר שנוכל להשיג ולהקרין היא שהאל הנו אהבה. 

לא משנה מה אנו חושבים, או אומרים או עושים בחיים, אנו נשארים כמו שהאל ברא אותנו. 

רצון האל הוא שנחזור לחוות את האמת האלוהית המוחלטת של מי שהננו ונבין שכמו שהאל ישנו כהוויה כך גם אנחנו. כמו שהאל רוצה שנחזור לחוות אמת זאת, כך היא גם תשוקת הנשמה שלנו, כי הרצון האלוהי הוא גם של הנשמה.

אנחנו איננו הגוף או האישיות שאותם אנו חווים בעולם זה. איננו נשמות נפרדות. אנחנו הווייה אחת, נשמה אחת, ילד אלוהי אחד. אנחנו הננו הרוח האחת שישנה באמת, כי אנחנו אחד עם הבורא שלנו, אחד עם כל הבריאה כמו שהאל ייעד אותנו להיות מבראשית.

הדרך היחידה שמישהו יכול לדעת מה הנו אמתי עבורו היא להיכנס פנימה ולשאול את עצמיותו האמתית. כאשר אתה שומע את קול האל ומקבל הדרכה, אהבה, חמלה, סליחה וקבלה, אתה תדע בוודאות מעבר למילים מה אמתי ומה לא. 




"קול האהבה"
💜

קישור לקריאה של אוסף 9 המאמרים של קול האהבה

💜
סדרת מאמרים של לימוד רוחני מעשי

"קול האהבה" הנו לימוד רוחני מעשי של רוח הקודש שהנה נוכחות האל באדם שמורה את האמת האוניברסלית ומזהה בכל אחד את אלוהותו. לימוד זה שמוצג כאן נמסר לדייויד פול ואשתו קאדנס במשותף כדי להעביר לאנשים בעולם את הידע כיצד להתחבר להדרכה הפנימית, דרך ההכרה הגבוהה יותר. הם מלמדים 14 שנה אנשים ברחבי העולם כיצד לשמוע את הקול האוהב שבפנים, מה הוא הטבע האמתי שלהם ולהשיג אחדות עם האל. אני מביאה כאן את ההבנות מלימוד זה, שמצטלב עם לימודים נוספים בנתיב הרוחני שלי, בסינכרוניות מופלאה של הצגת אמת אלוהית ונצחית.
"קול האהבה" נמסר על ידי הקול הפנימי של הזוג דייוויד פול וקדנס דויל והוא מוצג באתר שלהם. כאן ניתן להוריד חומר בחינם וללמוד חופשי (באנגלית)



אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן