סה"כ צפיות בדף

יום שלישי

האל מגלה את עצמו כאלוהי על פני האדמה

כל אדם הנו אישיות שלובשת מסכה שמסתירה את זהותו האמתית.  למעשה, כאשר אנו מסירים את המסכה של האישיות אנו מגלים שכל מה שהאל הנו זה אנחנו.

 האישיות האנושית עם הטוב והרע שלה, היפה והמכוער, עני ועשיר, גבוה ונמוך, נעלמת בהשגה זאת. כאן ישנה הוויה אינדיבידואלית. האל מבטא את שלמותו וההרמוניה שלו. 

להכיר בזהות האלוהית שלנו - אנו חייבים זאת לעצמנו ולעולם !

 עלינו להשתחרר מהגדרות של טוב ורע, ידיד או אויב. כאן נדרש להפסיק לחשוב על אדם אחר בהקשר להיסטוריית העבר שלו, או מקומו בהווה.

לראות אותו רק בזהות הרוחנית שלו. לראות את האל בנשמה, בהכרה ובתבונה שלו. לראות את האל שזורם דרך ההוויה האינדיבידואלית. 

אין דבר נחשק יותר מכך בנשמת בן האנוש מאשר ההכרה בעצמי האמתי שלה.  

~ ג'ואל גולדסמית - הדרך האינסופית~

הדחף האלוהי הרוחני מופיע ומתבטא לעתים באינדיבידואל זה או אחר, אבל הוא קיים בתודעה הגבוהה של כל פרט על פני כדור הארץ. 

לכל אינדיבידואל מגיעה תקופה בחיים בה הוא מגיע להתבגרות רוחנית ובה הוא מטפח את העצמי האלוהי שלו ואז מגיע הרגע שבו הילד האלוהי נולד.

במילים אחרות הנוכחות האלוהית שלו מושגת בהכרה מודעת. לידה רוחנית זאת מתרחשת בהרמת התודעה של אותו אדם. 

כאשר רוח האל מופיעה בתודעת האדם, אז פרי הברכה הזאת נעשה וודאי בחיים. רק לאחר התגלות האור האלוהי בתודעה האנושית ניתן להשיג ענווה אמתית. 

לפני כן ישנה תמיד תחושה של האישיות הנשלטת על ידי האגו. באור האלוהי שמושג בהכרה כל מה שצריך להשלים או להשיג נעלם מהתפישה. 

האדם מגיע לנקודת מעבר בתודעה ממקום שבו היה קיים צורך או תשוקה למלא חוסר. מילוי של תשוקה להשיג אושר, או שפע חומרי, או הזדקקות לאל. 

אדם משיג את האל כחלק ממנו שפועל דרכו בכל מובן. פעילות האל אינה למען תועלתו האישית, אלא הוא נעשה ברכה לחיים ועבור אלה שעדיין לא השיגו את החוויה של לידת ההכרה האלוהית בתוך הווייתם, את הטבע האוניברסלי של אלוהותם. 

הטבע האלוהי מתגלה בפנים בקול אלוהי שקט ועדין שנובע ממישור פנימי עמוק, כאשר אותו אדם משיג "אוזן קשובה פנימה". זוהי יכולת פנימית של שמיעה מעבר לחושים החיצוניים באדם. 

הטבע האלוהי מתבטא כפעילות רוחנית באדם הער. זוהי התאחדות עם המהות הרוחנית, שהנה נוכחות של עצמה פנימית. 

התשובה לכל בעיות העולם היא האלוהי באדם. זוהי השפעה רוחנית שישנה בכל אחד שלבו ונשמתו נפתחו  אליה בלידה הרוחנית. 

זוהי נוכחות רוחנית עדינה ואוהבת שתופשת מקום. האלוהי שמתגלה בתודעה הוא התשובה לשלום העולם. הוא התשובה שמשיגים כל אלה שדורשים את המורשת האלוהית של הרמוניה ושלמות, ששייכת להם. 

אלה שחשים את הצורך למגע עם העצמי האלוהי שלהם, צריכים לפנות את הדרך לפעילות שלו שתחלחל בתודעה האנושית שלהם. 

פניה פנימה תראה שתפילה אינטימית הנה שער להביא את הנוכחות האלוהית ואת עצמת האל לתוך ענייני בן האנוש. בסופו של דבר אתה מגיע למקום בתודעה שם אתה מקבל תשובה לסיוע.

 לשם כך עליך לעודד את עצמך בהיאספות עם "נסיך השלווה הפנימי". כל יום עליך לפנות זמן למדיטציה בהתבוננות על חייך האישיים ומה שנדרש לך כדי להשתחרר מההכרה הנמוכה של עולם מוגבל ודואלי. 

עצם ההתכנסות הפנימית עם שלווה אלוהית ששוכנת בך, תפעיל את האלוהי לכוון אותך בחייך. הכר בכך שניתן לתקן את העולם של הפרט דרך תודעה שמתקדמת כך. 

כל מה שהאב האלוהי העניק לילד האלמותי, הנצחי, המלא חיים - שוכן בתוכך, בתודעתך. הילד האלוהי משתחרר לעולם דרך התודעה של אלה שפנו להשיג את האלוהי במרכז הווייתם. 

תפקידך לשם השגה זאת, זה לפנות יומיום פנימה כדי להשיג את נסיך השלווה, מרשה לאלוהי להיכנס לתוך עניינך האנושיים. 

אינך צריך לכוון אותו או להאיר אותו, אלא רק לחכות בדממה, ללא מאמץ, או הפעלת עוצמה כלשהי. רק לתת לו לתפוש מקום בתודעה יותר ויותר. 

האם תוכל להבין לראות מה יקרה כאשר האלוהי יושג ואורו יתחיל לגעת בתודעה של כל האנשים על פני האדמה, מסיר מהם את הסיבה והתוצאה של הטעות האנושית ? 

האלוהי נוגע בתודעה שלך ומשחרר אותך משנאות ופחדים של העולם והוא מברך גם אינספור אחרים. תפילה מנקודה זאת, היא פתיחה של עצמיותך לביקור ולהיאספות יחד עם נסיך השלווה. 

כך הוא לבסוף יוצר בתודעה שלך "עיר קדושה ומוארת" שם שוכן האלוהי האחד. כך האלוהי נכנס לתוך התודעה האנושית כולה. לכן נאמר: "שנה את עצמך והעולם ישתנה, כי מלכות האל היא בפנים".


Joel Goldsmith - God Revealing Himself as Christ on Earth-You tube
האל מגלה את עצמיותו כאלוהי על פני כדור הארץ-יוטיוב



אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן