סה"כ צפיות בדף

יום חמישי

התרוקן כדי להתמלא ברוח האל

רוקן את עצמך

ישנו סיפור כזה: נזיר יפני בא למורה הנכבד שלו כדי לקבל כמה מילים של השראה. לפני שהם התיישבו, המסטר הציע לתלמידו תה. כשהוא מזג לו את התה, הספל של התלמיד התמלא והתה התחיל להישפך לרצפה. " מדוע אתה ממשיך למזוג את התה ? שאל התלמיד. האם אינך רואה שהתה נשפך מסביב ? ".

וכך המורה ענה: 

" ההכרה שלך הנה כמו ספל זה. כדי לקבל את הכרת האלוהי, אתה מוכרח לשאוף לרוקן ראשית את ההכרה והלב מכל המחשבות האנושיות שלך ומכל הדעות הקדומות.  

כאשר אתה מתחיל לרוקן את עצמך לגמרי, אתה תפנה מקום לעצמה הגבוהה יותר שתיכנס אליך. כמו שמי המעיין זורמים כדי למלא אגם ריק, רגשות של שלווה, שמחה, ואהבה ימלאו את הווייתך.

 כעת קח רגע והיה שקט. אמור לעצמך בשקט: " אני פותח את לבי והכרתי לקבל את נוכחות האל". אז הקשב, בדממה שתבוא אתה תחווה את מלאות רוח האל כמו שמעולם לא ידעת.  

אל תרים ידיים חמש דקות לפני שהנס קורה

המסע להכרה גבוהה יותר, אינו טיסה ישירה. אתה מתמודד עם  אתגרים, מאבק, התגברות ומבחנים לכל אורך הדרך. לבסוף, לא משנה מי אתה ומה אתה עובר ומה השגת, אתה חייב לחוות את "הלילה האפל של הנשמה" שמשמעותו שאין דרך להתעורר כנשמה מבלי שהחשכה תעלה יחד עם האור. 

מן הלילה של הקיום החומרי הנואש, יוצאת הנשמה למסע אל האלוהים ואל הנצחי. על אף המכשולים הרבים, המסע מסתיים בניצחון של הנשמה, בניצחון האור על החושך ועל הבערות. הלילה האפל הוא גם הלילה המאושר מכול, מכיוון שזהו הלילה שבו האדם מבין את תכלית קיומו. 

המושג "הלילה האפל של הנשמה"  נתפש כשלב בהתפתחות הרוחנית בו האדם עובר את הטיהור הסופי והמוחלט, דבר שמאופיין בתחושה של נטישת העצמי הקטן והתרוקנות. זוהי העת של ההיפרדות הסופית מהאגו והכניעה הגמורה לרצון האלוהי. 

השלב הבא מתרחש בדיוק כשזה מוכרע, והוא האיחוד עם המציאות האלוהית. אז המיסטיקן, שרצונו מבטא כעת בשלמותו את רצון האל, יכול לחזור אל העולם ולבטא במעשיו את אחדותם של הנצחי והזמני, המוחלט והיחסי.

כשמתחילים להתעורר כנשמה, החשכה מיד עולה יחד עם האור ורק נותר לחשוף אותה, כדי לגלות את תמצית מסע הנשמה החבוי בתוכה.  אם אתה עובר תקופה כזאת, שמע לעצה זאת: "מה שיורד חייב לעלות". 

אין מוות ללא לידה מחדש. כל סיום מתחיל בהתחלה חדשה. התהליך של מוות ולידה מחדש הוא רוחני ואוניברסלי. המקרה שלך אינו יוצא מן הכלל. כן, יתכן ואתה בכאב. ישנם זמנים שרגשות יאוש יכולים להיות חזקים. אם כן, המרשם הוא מאוד פשוט. היה סבלני ! 

 במהרה אתה תמצא דרך להתרומם ותפרוש כנפיים כמו נשר שנוסק. השמחה שמחכה לך היא יותר גדולה מאשר הכאב שאתה חווה  בזמני הסיום. לכן אל תרים ידיים חמש דקות לפני שהנס קורה.

הצהרות לומר לעצמך:

אני מרוקן את העצמי הנמוך שלי כדי לקבל את רוח האל.

אני מוכן לקבל את רוח האל וכך אני יכול לקבל הדרכה אלוהית בכל הזמנים ובכל מקום. 

הקול הפנימי שלי מתקשר אתי בבהירות. 

ברוגע שלי, אני חווה שלווה עמוקה ומלאת שמחה. 


כדי להתחזק בתהליך הרוחני - אמור:

  מה שיורד עולה, זאת האמת בחיי.

 אני בתהליך של לידה מחדש.

אני יכול לחוש את האור בקצה המנהרה.

אני חש את השמש מעבר לאופק.

אני מקבל את הנס של לידה מחדש שיקרה לי בכל רגע !


PARTAGE OF CRANIAL TEMPLE ACTIVATION.........ON FACEBOOK............:



אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן