סה"כ צפיות בדף

יום שישי

להסתכל דרך עיני האהבה



כאשר אתה מתחיל לשמוע את קול מהותך מדבר אליך ומקשיב לו מתוך הבנת התועלת שבשמיעה זאת, אתה מקבל מתנות רבות. לשמוע או לא, הוא ההבדל בין להירדם בהכרה ובין להיות ער באמת. כאשר אינך שומע קול זה, אתה נחשב למי שמתהלך רדום בחייו. 

כאשר אתה שומע ומקשיב לקול זה, אתה מתחיל לחיות את האמת של מי שהנך ואמת זאת מדריכה את חייך בדרך כזאת שמראה איך לחיות נכון. כאשר אתה מתעורר לאמת, חייך מקבלים משמעות ותכלית וסיפוק בדרכים שמעולם לא חלמת. כאשר אתה חי חיי אמת, אתה מכיר ויודע מי אתה ומי אלה שלפניך ואתה מבין מדוע אתה נמצא בעולם ולהיכן אתה הולך, מה אמתי ומה נחשב לחלום ואשליה. רק שלווה, אהבה ושמחה קיימים בתוך עולם כזה ואתה מכיר שלמרות מה שחיית עד כה, זה הדבר שחיפשת באמת. 

לזכות בעצמך

למרות שילדי האל החיים בעולם זה שוכחים את אחדותם עם האל, יש עדיין קשר פנימי שנשאר בתוך כולם, שמביא להם אפשרות קטנה לזכור שהם אחד עם האל. למרות כל המחשבות והאמונות שהביאו אותם לחשוב שהם לא ראויים או שהאל אינו אמתי, או שהם בסדר גמור בפני עצמם כעצמאיים בחיים, או כל אמונה שיש להם שמונעת מהם זיכרון מלא. למרות כל זה, ישנו עדיין ניצוץ ידיעה פנימית שיודע שהם אחד עם האל שהנו הבורא והמקור של כל מה שהם מתגעגעים אליו ורוצים לשוב אליו.

המילים, הפרספקטיבה והאהבה שנובעת מקול המהות, כל זה מהדהד ומבטיח את השיבה לשלמות יום בהיר אחד. דע שאתה הנך היחיד שמונע מעצמך את כל זה. הנך כבר מושלם, ראוי ונאהב לגמרי על ידי האל ועליך רק לזכור זאת, או הרגע או בכל רגע אחר. בכל רגע שאתה זוכר זאת, אתה נולד לאמת זאת. הרעיון להיוולד מחדש שוב ושוב בכל רגע הוא, שאתה זוכר את אחדותך עם האל וזוהי ההגדרה האמתית של ההוויה שהנך.

האמת אומרת שאתה זוכה בכול כשאתה משיג את ההכרה הגבוהה. זה משום שבעולם בן התמותה אין מציאות אמתית כפי שהיא נתפשת בהכרת האמת האלוהית. כשאתה מודרך על ידי מהותך, אתה נעשה עד להוכחת חוויה וודאית של מה שתמיד ידעת בעומק תת-המודע שלך. ידיעה שנמצאת מאחורי המחשבות והאמונות של העולם. זה בא מהניצוץ הקטן של תקווה שהיה שם לכל אורך הדרך שאומר שיש יותר מחיים אלה שהעיניים רואות אותם. חיים שאותם קל לחיות בהצלחה בכל חוויה. חיים משגשגים בכל מובן.

במה אתה זוכה כשיש לך הכרה ערה של אמת ?

אתה זוכה חזרה בעצמך. באלוהותך. זוכה בכל מה שהנו אמתי שבאמת חשוב. אתה זוכה בשלווה ונוחות בכל חוויה. בעולם האנושי אנשים משקיעים הרבה במערכת של בידור ובילוי חיצוני שייתן להם סיפוק והנאה. ייתכן והם מגלים דרך אמצעים חיצוניים אהבה למשפחתם והאושר שלהם בא מציפייה במסך המוקרן של חייהם החיצוניים. הם חווים אהבה דרך התבוננות בסרט חיצוני המוקרן על מסך. זה נותן להם תחושה של הנאה זמנית כדרך לאהוב את הקרובים להם.

באופן אולטימטיבי כל אחד מחפש בתחתית לבו את אהבת האל, אהבה אמתית, היזכרות באחדות שנותנת אהבה ואחווה ומשיגה נועם שלווה ושלום, מתוך מקום פנימי של תחושה מועצמת, בטוחה וממלאת. דרך החיבור עם המקור הפנימי של קול האהבה, דרך פרספקטיבה זאת, זה מתגמל אותך יותר מאשר לצפות בעולם החוויה ולחפש שם מקור לחכמה, אהבה ושלווה. בסיס האמת כאן הוא שהאל בפנים ישנו ותמיד זמין לך כשאיכות של שלווה, אהבה, חכמה, השראה, רעיונות והזדמנויות למימוש וביטוי עצמי מושלם בחיים שלו דרכך.

לשתף את החכמה הפנימית עם אחרים

כאשר התקשורת עם העצמי החכם שלך מתבססת, אתה מבחין כיצד אנשים מגיעים אליך ומבקשים לדעת איך ליצור תקשורת כזאת כמו שיש לך. היקום תמיד מזמן את האנשים הנכונים לחייך כשאתה מתמלא באהבה אלוהית ומוכן לשתף אותה. מן הראוי שלא תייעץ לאחרים בפתרון בעיותיהם, אלא תנחה אותם להאזין לקול הנוכחות האוהבת בתוכם שרוצה להתבטא דרכם באופן ייחודי ויחידני.

במשך הזמן קול האהבה נעשה טבעי ורגיל בחיי היומיום. זה מתייצב בך כאשר אתה מבין את המשמעות של המורשת הטבעית שלך ואת האמת הבסיסית שהאל טמן את מהותו בתוך לב הווייתך. בדרך ההתפתחות שלך אתה משחרר אחיזה מלבקש הדרכה מאחרים ואתה מוצא את רוח האל בתוכך כשהיא מתבטאת דרכך בזרימה טבעית, כאשר אתה זה שמקבל זאת בטבעיות.

למעשה הרבה אנשים מקבלים מסרים פנימיים מתוך מהותם אבל אינם מודעים לכך. הם אינם בוחנים את עצמם בהבנה שהאל נוכח בלב ובהכרה הגבוהה שזמינה תמיד. בבסיס לכולם יש את החיבור הדקיק עם האלוהות הפנימית, אבל רק דרך תרגול מודע וער הם נעשים מודעים לקבלת מסרים דרך החוויות שלהם. זה יכול להיות גם דרך שירים, סרטים, ספרים ומילים שנאמרות מאחרים שמביאים להם תובנות.

ההדרכה וההכוונה שמגיעה דרך הכרה אלוהית

ההזדמנות לחוות הכרת-אל ואמת אלוהית שמגיעה כהדרכה והכוונה דומה למצב בו אתה נמצא בתוך יער רחב ידיים ואין לך מושג מתי תצא ממנו ואז אתה מגלה מפה איתה הנך מתמצא בכיוון הנכון ליציאה חזרה הביתה.  כאשר אתה מתחיל לחיות את חייך באופן טבעי עם זה, זה נעשה בלתי נתפש איך ניתן לחיות אחרת. קול האמת מלווה אותך לכל מקום. מנחה אותך מהעניין הפשוט ביותר ועד להבנת היקום.

רבים שכחו מי הם כשבאו לחיות חיים אלה של בחירה חופשית והקול הפנימי הנו התזכורת של ההכוונה האלוהית לתכלית החיים. הוא מנחה אותך אל הנתיב שתוכנן עבור נשמתך לפני שהגעת להתגלמות. מה שהאל רוצה עבורך הוא שתהיה מאושר ותהיה לתועלת לאחרים.

הרצון האלוהי הוא שהחיים ייחוו כשמחה, כמשחק החיים שחוגג ושמח עם אחרים כמוך. זה מתאפשר כאשר אתה פתוח, כנה, אוהב, תמים כמו ילד. כך האל יכול לעבוד דרכך ולהראות לך איך לחיות את החיים דרך עיניים אלוהיות והוא מדריך אותך, צוחק אתך ומראה לך את הדרך המבורכת ללא ספקות בהחלטות שאתה עושה בחייך.

הבנת האמת לגבי מערכת יחסים עם האל

מעבר למתנות שניתן לקבל דרך נוכחות האל כהדרכה פנימית עם אהבה ושלווה, אתה מתפתח דרכה בהבנה גדולה יותר של אמת אלוהית. בהתפתחות זאת אתה נפתח להשתוקקות הלב לשתף את המילים של רוח האל , שפועלת בהכרתך הערה בשמחה ואהבה וזאת כאשר אתה נפתח לאהבה שלה שזורמת דרכך.

כאשר אתה מפתח מערכת יחסים עם נוכחות האל שלך זה הדדי, כי האל רוצה להתבטא דרכך ולחוות דרכך את חוויות חייך. בכך שאתה משתף את המילים של הקול הפנימי שלך עם אחרים שמבקשים זאת, אתה נותן לנוכחות האל לתמוך בהם כמו בך.

האל הנו שמחה שרוצה להשתקף ממך ולא משנה מה תעשה. אינך יכול להביא את האל להיות שמח דרכך בכך שתעשה דברים מסוימים. זה הוא פרדוקס שמתגלה במערכת היחסים עם האל. כל כך הרבה אנשים בעולם מתנהלים בחיים, דרך מנהגים מסוימים, כדי לרצות את האל. ישנן דתות שמתמסרות לזה.

הבנה בסיסית שיש לאמץ היא שהאל פשוט ישנו כסיבה לכל הרגשה ואנרגיה טובה, של אושר , שמחה, מלאות ההוויה בחיים. תוכל להצהיר ולומר: " האל שמח דרכי. אני הנני שמחת האל שישנה בחוויות חיי ואני לא צריך לעשות משהו כדי שהוא ישמח בגללי. "

זכור: היכן שתהיה, מה שתעשה, מה שתחשוב או שתאמין, האל פשוט אוהב אותך. הוא אינו פונה ממך אף פעם וגם עליך לא לפנות ממנו. מה שמפריד ביניכם אלה הן כמה מחשבות ואמונות וזה הכל. האל לא משתוקק שתשמע אותו. הוא חסר תשוקות כאלה. הוא נותן לך את נוכחותו לחיים הטובים כדי שתוכל ללכת בדרך בה בחרת ותוכל למצוא את דרכך אליו כדי להיות ההוויה השמחה שהוא באמת, דרכך.

האל שמח להתגלות דרכך כאשר אתה בוחר לחזור להכרה ערה כמי שאתה באמת ואין לו שום אג'נדה לילדיו. האל הנו הכרת אמת שנתפשת בבהירות כתודעה שיודעת שמעולם לא נפרדת ממנו, כי הכל אחד ואין נפרדות. האל יודע שרק התפישה של ילדיו השתנתה דרך מיקוד ההכרה האנושית שלהם באשליית הנפרדות והחוויה שלה בחיים.  האל רוצה שילדיו יחזרו להכרה הגבוהה של אחדותם אתו כדי שהוא יתבטא דרכם כאושר בחיים, בקשר ביניהם.

הבן שבמציאות האמתית האל פשוט אוהב אותך היכן שאתה נמצא ובמה שאתה עושה, חושב או מאמין. האהבה שלו ישנה תמיד ואינה מסתלקת ממך אף פעם, היא נוכחת בך. רק המחשבות והאמונות שלך אודות אהבתו המוחלטת, מפרידות ביניכם.

האל הנו כל מה שיש כאנרגיה של מחשבה, הרגשה וביטוי של תודעה גבוהה דרכך עם כל דבר בחיים ואתה חלק ממנו כמו כל דבר שישנו. כאשר אתה שופט דברים מסוימים אודותיך, או לגבי חלקים ממך, אתה מסתגל לרעיון שהאל שופט אותך גם כן כחלק ממנו. אולם דבר מזה לא קיים. לאל אין ציפיות, או תקוות ומטרות, או אג'נדה לילדיו.

לכל אחד יש בחירה חופשית להיות בעולם ולרדוף אחרי חלומם בדרך שהם בוחרים. כאשר תמיד ישנו יעד לנשמה, והוא לתת לאל להתבטא כאור ואהבה בכל חוויה בחיים. הבן שיש לך בחירה בכל רגע אם לתפוש את האל באמת ההוויה או לא, להכיר בו או לא. אם להיות מאושר או לא. לחיות בתפישה של נפרדות ומוגבלות או לחיות באמת אלוהית.

תרגיל - לגלות מה ישנו באמת בחייך

קח כמה דקות להתבונן על אמת האל בפנים. אחרי כן עשה רשימת דברים שאתה חושב שהאל הוא. המשך לכתוב עד שתתרוקן ממה שחשבת. היה בהתבוננות: מהו כיוון חשיבה זה -  האל הנו בעל עוצמת-כל, האל הנו אהבה, האל הוא נקמני, האל הנו אמתי או שלא וכו'....

רשימה זאת יכולה להיות ארוכה או קצרה. אחרי התבוננות זאת הפנה את התודעה שלך אליך ומצא באילו דרכים  מכל דבר שרשמת על זה , הוא אתה שמשתקף דרך מחשבות ואמונות. למשל: האל הנו עוצמת-כל, באיזה אופן אתה הנך כזה ? ההבנה שלך שאתה הנך יוצר עולמך והנך בעל עוצמה ביצירת מציאות.

אם יש לך אמונה שהאל נקמני, התבונן באילו דרכים אתה נקמני. אולי זה בא רק ממחשבה שאתה רוצה שמישהו יקבל את מה שמגיע לו. דע שאפילו אם זוהי רק מחשבה, היא עדיין בעלת-עוצמה.
התבונן באיזו דרך אתה אוהב. באיזה אופן אתה אמתי או לא.

דרך התבוננות זאת תוכל להבחין שמה שאתה חושב אודות האל, אתה חושב אודות עצמך, אולי במצבים שונים או רק בחשיבה. כאשר אתה מסיים את הרשימה שלך,התבונן באמת של ההכרה האלוהית שאומרת שהאל הנו אמת ההוויה ובתפישת העולם הגבוהה ביותר, הוא אהבה. התחל לשים לב ולהתמקד יותר באמת האלוהית מאשר להתמקד על מה שאתה כבן אנוש חושב שהאל הנו.

לחשוף את מה שבאמת חשוב לך

מה שאנשים מחפשים זוהי דרך לחיות את חייהם מרגע לרגע, יום אחר יום, שנה אחר שנה. מאושרים, מלאים ומרוצים. להיות בשלום עם עצמם, בהכרה, בחיים, בעולם. ליישם את הדרכת העצמי הגבוה שלך בחיים מביא לכך. שום תרופה, או תכנית, או ספר, או דת, לא יספקו לך זאת.

בכך שהנך מתחייב לשמוע את קול האהבה בתוכך ולהתבונן בעיני האהבה בהתייחס לכל מה שקורה לך, אתה משיג חיי גן-עדן. אתה מסוגל לדעת אמת אלוהית ולקבל דרכה החלטות איך לחיות את החיים ולנוע בביטחון לכל כיוון אליו אתה מודרך. בהיותך מחויב לשלווה ולא לכאב, לאמת ולא לאשליה זה נעשה מאוד פשוט לדעת איך לחיות בכל רגע ובכל מצב.

הדת האמתית שלך

לדעת את עצמך כאהבה זה לדעת את האל ואת רצונו עבורך. להאמין ולבטוח בזה ולהרשות לנוכחות אהבה זאת בתוכך לתרגם את השפה של תפישת העולם הזה לשפת האהבה של האל כך שתוכל להיות מי שאתה, כאהבה. זוהי הדת האמתית.

ייתכן והיום תציב מטרה לפניך להתייחס באופן אוהב להעדפותיך בחיים, להתבונן מה באמת חשוב לך ומה אתה מעדיף שתהיה דת אמתית עבורך. מה יהיה סגנון חייך מעתה ואילך. באיזו דרך אימון תביא משמעות לחייך כדי לדעת את עצמך באמת.

אם אתה בוחר בדרך של נדיבות בחייך, ראה אם אתה נדיב לאחרים, נדיב לפלנטה. נדיבות ראשיתה להיות נדיב לאחר אפילו על חשבון עצמך. זה אכן אתגר. ייתכן ורעיון של נדיבות כזאת זה לא קל בהתחלה. לתת מעצמך דורש שהכוונה שלך הנה לטובת הכלל. כך נוצרת הזדמנות לשרת כל מצב שנפתח לך לטובת כולם, לראות את הכל בעיני האהבה. אתה מרשה להזדמנויות כאלה לבוא לחייך, כדי לבטא את האמת שבלבך.






"קול האהבה"

סדרת מאמרים של לימוד רוחני מעשי

💜

קישור לקריאה של אוסף 9 המאמרים של קול האהבה

💜

"קול האהבה" הנו לימוד רוחני מעשי של רוח הקודש שהנה נוכחות האל באדם שמורה את האמת האלוהית ומזהה בכל אחד את אלוהותו. לימוד זה שמוצג כאן נמסר כדי להעביר לאנשים בעולם את הידע כיצד להתחבר להדרכה הפנימית, דרך ההכרה הגבוהה יותר וכיצד לשמוע את הקול האוהב שבתוכם, מה הוא הטבע האמתי שלהם ולהשיג אחדות עם האל. אני מביאה כאן את ההבנות מלימוד זה, שמצטלב עם לימודים נוספים  בנתיב הרוחני שלי, בסינכרוניות מופלאה של הצגת אמת אלוהית ונצחית.



"קול האהבה" נמסר על ידי הקול הפנימי של הזוג דייוויד פול וקדנס דויל
והוא מוצג באתר שלהם. כאן ניתן להוריד חומר בחינם וללמוד חופשי (באנגלית)

אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן