סה"כ צפיות בדף

יום רביעי

קול האהבה - האמת האלוהית שבפנים

"קול האהבה" הנו לימוד רוחני מעשי של רוח הקודש שהנה נוכחות האל באדם שמלמדת את האמת האלוהית למחפש הרוחני ומכירה בכל אחד את אלוהותו הנצחית. לימוד זה שמוצג כאן נמסר לאנשים שרוצים ללמוד מה הוא הטבע האמתי שלהם ואיך להשיג אחדות עם האל. 


"קול האהבה" 
סדרת מאמרים של לימוד האמת האלוהית
ולימוד השגת ההכרה האלוהית דרך הקול הפנימי
💜

קישור לקריאה של אוסף 9 המאמרים של קול האהבה

הקדמה 
כאשר אתה מוכן לעשות מסע פנימה עמוק לתוך עצמיותך האמתית שהנה חסרת גבולות, נצחית ומעבר לדמיון, אתה מגלה שזוהי הרפתקה של שחרור ופתיחת ההכרה עם רעיונות שונים של הסתכלות על דברים עליהם הבטת כעצמי קטן שאתה חשבת שהנך בעולם. כאן אתה מתבקש לצעוד מעבר למה שחשבת שאתה יודע וכך מתאפשר לך להיכנס למודעות של מה שלא ידוע ולא ניתן לתיאור אלא רק ניתן לחוות. 
במסע אל פנימיותך אתה מגלה את הקול הפנימי שהנו אוהב ונדיב אתך ואשר מדריך אותך לתכליתך האמתית כנשמה. קולך הפנימי מכונה גם "נוכחות", "מורה פנימי", "העצמי הגבוה", "העצמי האמתי", "רוח הקודש", "ההכרה הגבוהה", "קול האהבה","הקול של האל". השם של הנוכחות הפנימית שלך אינו חשוב כמו שעליך להבין את החוויה האישית האפשרית בגילוי עצמי זה של פנימיותך. 
 במסע זה, כאשר אתה בוחר בו, אתה לומד על כך שהנך מסוגל להיכנס פנימה ולהתחבר לקולך הפנימי. אתה לומד להבחין איזה חומות הצבת בפני שמיעתו ואיך להתגבר עליהם ולתרגל את ההדרכה הפנימית כדי לגלות ולממש את תכלית חייך, דרך הקשבה ללבך. 
לזכור את קול האהבה
" האמת נמצאת בפנים עבור כל ילדי האל. זהו מסע פנימי שאין בו מרחק והוא מתחיל עם המחשבה שלך ולא בצעד שעושות רגליך. קול האל שבפנים מציע לך את מה שאתה באמת מחפש. שלווה, אהבה ותזכורת קבועה של מי שאתה באמת."
פתיחה 

האל אוהב את הילד שלו כל-כך שהוא רוצה לתת לו את הידיעה שהוא תמיד בטוח, נאהב ושלם. האל יצר את רוח הקודש כרוחו אשר שוכנת בבריאה ובדרך זאת הבטיח שהילד האלוהי ידע תמיד מי הוא. האל העניק לילדו את מחשבתו כקול פנימי וזה נעשה לחלק מהילד שלו. זוהי נקודת מבט נצחית של אמת אלוהית, של אהבה אלוהית ושל מציאות אלוהית שלא יכולה להילקח מילד אלוהי זה.

בראשית הזמן, האל במלוא תפארתו החצין את עצמיותו וברא את הילד האלוהי. ילד אלוהי זה הנו היבט של האל שרצה לחוות את עצמו כאהבה בחיים וכאשר הילד האלוהי רצה לחוות עצמו כחלק מהשלם שהנו עצמאי,  הוא קיבל בחירה חופשית לחוות נפרדות מהשלם. 

כך האגו נוצר. זו הייתה רק דרך חשיבה שונה שתומכת ברעיון שחלק מן השלם הנו נפרד מהשלם. האגו הנו תפישה זאת שנוצרה ותכליתו היא לממש ולהיות תזכורת קבועה לאשליה שחלק מהאל הנו נפרד מאחדותו ושאין אחדות כאשר הוא נפרד בפני עצמו. 

רוח הקודש שהנה נוכחות האל בבריאה, תכליתה ויעודה להביא את קול האל לכל אחד מילדיו. להדריכם, לכוונם, לאהוב אותם ולהשיבם לחשיבה של הכרת אמת, כי אמת אלוהית שמושגת, הנה הגשר לאל, לעצמי האמתי השלם. 

רוח האל ששוכנת באדם נועדה להחזיק באמת האלוהית בתוך הכרתו, כך שהיא תהיה זמינה להשגה בכל זמן נתון. האל במושלמות שלו לא מכיר באגו ובטעויות שתפישה זאת מביאה דרך חשיבה שאינה אמת, אבל הוא מכיר בצורך של הילד שלו שיהיה לו מקור פנימי אלוהי כאשר הוא יחליט שהוא כבר עייף מהמחשבה שהנו נפרד מהשלם. מקור אלוהי זה נועד להדריכו בעדינות לאמת של אחדותו השלמה. 

האגו מחזיק בתפקידו שכל אחד הנו נפרד מהבורא. ייעודו הוא לשכנע אותך שאתה עצמאי בחוויית עולמך, שבה אתה מעולם לא היית מחובר או מאוחד עם שום דבר. הוא נועד לשכנע אותך שנולדת לתוך משפחה שהולכת ובאה, מתחלפת ומשתנה, או שאתה מתחתן וגם זה יכול להשתנות וכך הלאה... אתה חי בעולם משתנה וחי בחוויית נפרדות ייתכן גם ממשפחתך. האגו נאמן מאוד לייעוד שלו. הוא יילחם עד הסוף לעשות את עבודתו כדי לשכנע אותך שאתה נפרד מהשלם. 


רוח הקודש לעומת האגו הנה תמיד סבלנית ומאמינה באחדותך. היא לא תפריע לחיי החלום שבחרת לחיות, או שתנסה לעורר אותך בכוח מחלומך המוטעה. היא תמיד לצדך משגיחה עליך, אוהבת אותך ומבטיחה לך שאתה תגיע לסוף מאושר. דרך יצירת רוח הקודש, האל זימן דרך להביא את קולו לכל אחד מילדיו שירדו לעולם החוויה הארצי, כדי שהם יוכלו לזכור את האמת של מי שהם ומה שהם. 

רוח האל ניתנה לכל אחד ומוקמה בתוך כל ילדי האל  ולכן כה חשוב להכיר באל בכל אחד שאתה פוגש. נוכחות האל הפנימית הנה מלווה כדוברת של אמת ולא משנה מה תעשה. קול זה של אהבה אינו שיפוטי או מגנה, אלא תמיד זוכר את שלמותך האמתית. חלק זה בך שהנו העצמי האמתי שלך רואה רק אמת של מי שאתה. הוא מבחין אם אתה חושב עם האגו אבל אינו מאמין בכך. 

לכן עליך לדעת שנוכחות האל בך תמיד זמינה לך, בכל רגע שבו תחליט שאינך רוצה להשתתף באמונה בנפרדות. אם הנך מחליט שאתה רוצה להיות בשלום ולזכור מי אתה, אז הקול של האל שבפנים מחכה להצטרף אליך עם האמת האלוהית שמביאה תחליף לכאב, סבל ופחד ואפילו מוות, בשלווה, אחדות, אמת וחיים נצחיים. 

האגו המציא את החשיבה שמאמינה רק בגוף. ישנה מחשבה שהגוף הנו מקדש של רוח הקודש. זו אינה תפישה נכונה. הגוף הפיזי הוא המקדש של האגו, במובן זה שכל דבר הנו זמני וחולף. הוא תוצר של האגו והנו זמני. המקדש של רוח הקודש שוכן בתוך ההוויה הפנימית וכאשר אתה משיג את האור הפנימי ומבטא אותו נכון, גוף של אור נולד לחיים נצחיים כדי לשכון בו כאדם שלם.

הבן שאם אתה רואה אדם אחר בעולם ואינך חושב שהוא ילד אהוב של האל, אז אתה מוזן במחשבה זאת על ידי האגו. האמת היחידה שישנה היא: "הנה יש כאן ילד קדוש ואהוב של האל", או שתאמר לעצמך: " שם אני הנני ישנו". 

כאשר אתה בא מול אנשים אחרים בעולם, האגו ינסה לשכנע אותך לחשוב את מחשבתו לגבי כל אחד מהם כי עולם זה שהנו שיפוטי עשוי ממחשבות האגו. האל לא יצר עולם זה, אלא מחשבות האגו. ייתכן ואתה מסתכל על אזור אחר בעולם וחושב "כמה הוא יפה", או שיש בו אנשים מסוימים שהם יפים. אם אינך רואה את כל העולם כיפה, אז אתה מסתכל עליו בעיני האגו. 

עליך להתגבר על האמונות שלך לגבי הגוף שלך והאמונה שאתה הנך גופך, שאתה תלוי בגוף וזקוק רק לגוף בריא כדי לחיות טוב. כך אתה שוקע יותר בטעות ורק יד האל שממתינה לך לחלץ אותך מהטעות תעזור לך לצאת מתלות זאת. 

האגו נותן לך להאמין שישנן מערכות יחסים מיוחדות בחייך כמו משפחה, אהובים, ילדים, חברים ועוד....אם אינך רואה את כולם בצורה שווה אז אתה נמצא בראיה שאיננה אמת אלוהית, שאומרת שכל מי שנמצא על פני האדמה הנו ילד של האל ואתה נמצא אתו באיחוד וכל ילדי האל הם חלק מאחדותך עם השלם.  אם ילד אל אחר אינו מתקבל על ידך כך, אז אתה מכחיש את אחדותך.

 בכל פעם שאתה פועל בדרך שאינה אוהבת או נדיבה והנך פועל בדרך של פחד או שליטה והתגוננות או התקפה, זוהי דרך האגו. ייתכן ואתה חושב שהנך פועל באופן אוהב, אולם אם זוהי לא אהבה ללא תנאי אז אתה פועל  מתוך מחשבות האגו. 


יש להבין שתמיד ישנה הכרה אחת בלבד שהנה הכרת האל ואתה אינך נפרד מהכרה זאת. האגו משכנע אותך בנפרדות, לכן, נפרדות איננה אפשרית. זוהי רק אשליה או חלום שהנפרדות קיימת. במציאות זאת שאינה המציאות האמתית ישנן שתי דרכים שההכרה תופשת או חושבת.

דרך החשיבה עם רוח-הקודש אתה משיג את ההכרה הנכונה. זוהי חשיבה דרך קול האהבה שבפנים, בה התפישה שלך נותנת לך לראות את האמת ולא את האשליה. בכל פעם שבה אתה חוזר להכרה הנכונה.  אתה דורש פיסה מהכרתך הגבוהה ואז קשה לאגו לתפוש מקום בהכרה. כך אתה חוזר לעצמי האמתי שלך. כך זה נבנה ומאפשר לך יותר לבחור את ההכרה הנכונה בכל רגע נתון.

כך אתה מתחיל לדעת שאתה חושב, רואה ותופש את המציאות בצורה "שפויה". בכל מצב אתה עוצר לרגע ומתחבר עם ההכרה הנכונה וחוזר "לשפיות". בסופו של דבר, כאשר ההכרה שלך מושבת למקומה ומתייצבת שם, זה נחשב לריפוי האגו. לתיקון של חשיבת האגו. לכן מאוד חשוב שתבין את האגו כדי להשיג ריפוי או תיקון, עד שבסוף לא תהיה מסוגל יותר לשייך לאגו שום מחשבה שלך ותתפוש רק אמת.

מאוד קל לתפוש את האגו כאויב ולחשוב שאתה תופש עם ההכרה הנכונה. הבן שאתה יצרת את האגו משום שרצית להשיג את חוויית הנפרדות בראשית הזמן. רצית עצמאות כמו נער שמתבגר אשר מחליט שהוא מוכן לעזוב את הבית לבדו, כדי להשיג הזדמנות להתפתח. היבט זה נעשה והוגשם. לא היה דבר רע לרצות זאת כי הכל בחיים זוהי חוויית למידה. כל אחד עושה כמיטבו כדי לשרוד עולם זה. אתה יצרת כלי של אגו אתו תחווה זאת והוא עשה בדיוק מה שבקשת ממנו.

אם אתה תופש את האגו כאויב אז האגו מנצח ואתה מפסיד. זה לא אומר שיש להתעלם ממנו או להכחישו, או להעמיד פנים שאינו קיים. עליך רק להתגבר על האשליה ולא לתפוש את החיים דרך האגו ואז ההכרה הנכונה תתפוש מקום. כאשר אתה יוצר קשר עם ההכרה האלוהית ואתה שומע את האל ומקבל עליך את הדרכתו הפנימית, אתה שומע פחות ופחות את האגו, עד שהאור ההכרה שלך ממלא את תודעתך וכך גם ההפך.

כאשר אתה נותן מקום לקול הפנימי לדבר אליך בהכרתך המודעת, הווליום של קול האגו מונמך ומשתתק. לכן הצהר: "אני לא רוצה לתפוש בצורה זאת ! או - "אני רוצה לתפוש כעת רק אמת." בבחירה זאת שלך אתה מזמין את האל לדבר אליך. כעת אתה מאפשר לחשיבה שלך להתבהר וכך מתבהרים חייך ופעולותיך. אתה מתמקד רק על מה שמשרת אותך באמת ומה שמביא לך שלווה. אתה מבחין ששלווה נעשית דרך חייך ואתה בשלום פנימי.

זה כלל לא משנה אם מלחמה תתרחש סביבך. כך ככל שאתה שליו יותר אתה מבחין יותר מתי אינך בשלווה. כך אתה מזכיר לעצמך במהירות שהנך רוצה לחזור להכרת אמת. אז אתה פונה להכרה הגבוהה ודרך הקול הפנימי אתה חש, שומע ויודע שהחיבור קיים ואתה נושם שוב בחופשיות. ככל שאתה מחזיר את עצמך לשלווה, אז תקופות שאתה בשלווה מתארכות, עד שיום אחד שלווה נעשית לכל מה שאתה.  

כאשר אתה חושב עם האגו ונעשה מפוחד או כועס אתה יכול לעצור לרגע, לברך את האגו ולהודות לו על כל הדרכים בהם הוא שירת עבורך. דע שאם אתה חושב על האגו ונעשה מפוחד, אז אתה בהכרת האגו. אולם, אם אתה חושב על האגו וער לו ובוחר לברך אותו, אז אתה בהכרה הנכונה שמונחית על ידי רוח האל הנוכחת בך. אינך צריך לפחד, כי כל מה שיש הנו רק מחשבה וניתן לחשוב בצורה שונה כשאתה בוחר בכך. 

חלק מהקסם שיש בקול של אהבה הוא שככל שאתה משתף אותו יותר, כך יש לך יותר ממנו. ככל שאתה רואה אהבה בדרך החשיבה שלך, יותר יש לך ביטוי של קול האהבה. דע שזה שהנו הנצחי, אתה זוכה בו כשאתה מחלק אותו. לבסוף, אתה תפנה מכל המחשבות המכאיבות ותתמקד רק במקור האלוהי שלך. 

כך יהיו לך יותר מחשבות של אמת עד שיבוא יום שקול האהבה יהיה בך כל הזמן. עד שלאגו לא תהיה יותר הזדמנות להפריע ולקפוץ פנימה וגם אם הוא יקפוץ פנימה אתה תהיה מידית בהכרה הנכונה ותשקיט אותו. האגו לא הולך, הוא פשוט נעשה שקט. הוא נשאר כקול באחוריים של הכרתך וכך, כאשר הוא שקט, אין עצמה אחרת מאשר עצמת האהבה.

הכוח של סליחה

הבן שחוק הסליחה נדרש כאשר אתה פועל עם האגו. סליחה מרחיקה אותך מהאגו. היא משחררת וכאשר אתה בהכרת אמת, אין צורך בסליחה יותר.

בדרך שאתה עושה בנתיב ההשתחררות מהאגו, הסליחה הנה הדרך של רוח הקודש לעבוד אתך. היא מתקנת את התפישות השגויות כדי להשיג אמת אלוהית. האמת המוחלטת של כל מצב היא ששום שגיאה לא קרתה באמת. לא נעשתה שום טעות ואף אח או אחות אינם שוגים. האמת המוחלטת היא שכל מי שניצב מולך הנו הוויה מושלמת. השגיאה הנה בתפישה שיצרה עולם זה של נפרדות ולא במציאות האמתית, הנצחית שנשארה מושלמת מאז נבראה כך.

לכן כאשר האגו תופש משהו חוץ מאמת אלוהית, אז סליחה הנה הזדמנות להסתכל מעבר לתפישת האגו הרואה שגיאה. כדי לעשות זאת יש ללכת ישר לאמת האלוהית. סליחה הנה מתנה שאתה נותן לעצמך כדי לחוות אמת בכל מצב.  כאשר אתה מסתכל מעבר לטעות או חוסר תפישה נכונה, אתה מסתכל לתוך עצמך כמו באחר ואז הכל נסלח ונשארת רק אמת שנחווית ושם נחה שלווה.
סיכום

ישנן שתי מערכות חשיבה בעולם. האחת מבוססת על פחד, שיפוט ונפרדות והיא החשיבה של האגו. השנייה מבוססת על אהבה שהנה מערכת החשיבה של קול האל בתוכך.

הקול הפנימי מכונה קול האהבה, קול האל, נוכחות האל, המנחם, רוח הקודש, חכמה פנימית, הקול החרישי שבפנים. אבל מעבר לכל מילה או מונח שנשתמש בו ונזדהה אתו, זה הקול או הנוכחות הנעלה שישנה בנו.

היעוד של קול זה הוא להשיב אותך לחשיבה של אמת אלוהית של מי שאתה באמת. האמת שהכול הנו אהבה ואתה הנך אחד עם הבורא שלך.

כאשר אתה בוחר להקשיב לדרך החשיבה של האגו, אתה בוחר לראות את עצמך ואת העולם דרך עיניים של פחד ושיפוט. בעשותך כך אתה חווה כאב, עצבות, בדידות, מבוכה, כעס ושאר הרגשות המשויכות לדרך החשיבה של האגו.

כאשר אתה בוחר לחשוב עם הכרת האמת האלוהית, להקשיב לקול האמת הפנימי אתה חווה שלווה אמתית, אהבה אמתית ושמחה גדולה. אלה הן האיכויות של מי שאתה כהוויה וכאשר אתה חווה אותן, אתה יודע שאתה נמצא בבית עם נוכחות האל בלבך והכרתך.

 ההמשך במאמר הבא
 לימוד זה שמוצג כאן נמסר כדי להעביר לאנשים בעולם את הידע כיצד להתחבר להדרכה הפנימית, דרך ההכרה הגבוהה יותר וכיצד לשמוע את הקול האוהב שבתוכם, מה הוא הטבע האמתי שלהם ולהשיג אחדות עם האל. אני מביאה כאן את ההבנות מלימוד זה, שמצטלב עם לימודים נוספים  בנתיב הרוחני שלי, בסינכרוניות מופלאה של הצגת אמת אלוהית ונצחית.

"קול האהבה" נמסר על ידי הקול הפנימי של הזוג דייוויד פול וקדנס דויל

אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן