סה"כ צפיות בדף

יום שישי

השותף שלך למסע חזרה הביתה

  כדי לחזור לאלוהותך 
אתה זקוק רק למחשבה נכונה 

דע את המחסומים שניצבים בינך ובין נוכחות האל שלך, 

כאשר אתה מסיר אותם אתה מגלה מי אתה באמת !


לשמוע את קול האהבה מדבר עם ההכרה המודעת שלך, הנו מעבר טבעי ביותר. ניתן להבין מה מונע ממך להשיג זאת. באמת ישנה רק מחשבה של נפרדות או מחשבה של חוסר ערך או שזה לא אמתי שמביא לקול האל להיעלם מהכרתך המודעת. 

למרבה המזל זוהי רק מחשבה שמביאה את קול האהבה חזרה אליך. המחשבה שקול זה הנו חלק ממך והוא זכותך המולדת. שהאל נתן לך  את הנוכחות שלו ללא תנאי. בהבנה זאת אתה פותח את הדלת לאמת האלוהית. 

השכל שלך רק חושב ואתה יכול לבחור את המחשבות שלך שאותן תרצה להפוך לאמת שלך ואתה יכול להתעלם מהשאר. רוח האל ששוכנת בך מתעוררת להזדהות זאת שלך ועוזרת לך לבחור מחשבות חיוביות של אהבה, הבנה, אחווה ונתינה ללא תנאי. כך אתה נמנע ממחשבות של נפרדות ואתה מסתגל לחשוב רק מחשבות של אמת דרך ההכרה הגבוהה שלך. 

להיות ראוי לאהבה

נשאלת השאלה מדוע אנשים נאבקים לשמוע את קול המהות שלהם כאשר הוא טבעי ?

יש להבין שמה שמונע זאת זוהי מחשבה בסיסית או אמונה שאינך ראוי להיות עם נוכחות האל ואהבתו בתוכך. אלה מחשבות שנושאות תחושת אשמה או האשמה, או כעס כלפי האל, או שיפוט. מחשבות כאלה מביאות לחוסר יכולת להיות בקשר עם האל ישירות. 

רבים מהאנשים אוכזבו מהאהבה. הם אולי חושבים שהאל אכזב אותם, או שהוא מעניש אותם ושכל מעשה שלא הולך נכון זה מעשה האל, שכל מחלה או פציעה מוכיח שהם נענשים על משהו. שהם לא ראויים או בעלי ערך. האגו שלהם מחפש הוכחה בכל מקום. שמחלה או מוות של ילד או מישהו אהוב, זו הוכחה שהאל לא אוהב אותם.

כל מה שקורה יכול להיראות מכל נקודת מבט שבה תבחר לראות. ישנם אנשים שיסתכלו על דברים באופן חיובי ואחרים יסתכלו עליהם באופן שלילי. אם יש מישהו שמאמין שהאל לא אוהב אותו או שהוא לא ראוי לחיי אושר, הוא יוכיח לעצמו בחיים שוב ושוב את הנקודה הזאת, כי מה שהוא מאמין מגשים את עצמו. זהו כוחו של האגו בשכל האנושי המוגבל. 

מנהגים דתיים 

חסימה נוספת להגיע לקשר ישיר עם האלוהות הפנימית יכולה להיות מחשבה שיש למישהו , שהוא אינו זקוק לאל או שהוא לא רוצה להיות תלוי בו. ישנם אנשים שלא מאמינים שהאל קיים, או כאלה שלא מבינים איך הוא פועל בעולם.

ישנם כאלה שמאמינים שאם אתה מתפלל, האל יאהב אותך ואם לא אז לא תקבל את חסדו והוא ימנע ממך דברים, או שאם אתה מקיים מנהגים דתיים מסוימים אתה מרצה כך את האל. באופן אירוני הדת יכולה להיות אצל אנשים מסוימים משהו שמונע יחסים ישירים עם נוכחות האל הפנימית ומונע את החוויה הישירה שלה. 

הבנה של מהי מושלמות

חסימה נוספת שמונעת קשר ישיר עם אלוהותך היא חוסר הבנה על מושלמות. אנשים לא מבינים שהכול כבר מושלם וכאשר משהו קורה זה קורה מסיבה נכונה. תכלית יצירת עולם זה של נפרדות הייתה לתת לך אוטונומיה ועם תפישה של מושלמות האל בבריאה ניתן לשרת תכלית גבוהה יותר וכל הזדמנות היא להביא תזכורת למי שהנך באמת באופן נצחי.

בראיה נכונה של ההכרה הגבוהה שלך, כל דבר בעולם קורה באופן מושלם. אתה מסוגל לראות דרך תפישה נכונה שהכול קורה נכון דרך עיני העצמי החכם שלך ואז אינך שופט כאשר יש לך תפישת אמת בכל מצב. זה קל לאנשים להתבלבל ולהאמין שכאשר משהו לא טוב קורה הם אינם נאהבים, במקום לראות שמכל דבר יכול לצאת משהו לטובתם.

זה קל להאשים, להיות קרבן ולסבול דרך מה שקורה בעולם ובחיים ולא לראות את הצד הנוסף שלהם כסיבה ותוצאה. עם הכרה בהירה של נוכחות האל שבך, כל מה שקורה בעולם משרת אותך במטרת ההיזכרות של מי שאתה באמת. לא משנה מה קורה, זה תמיד משרת אותך "לחזור הביתה" עם תפישה נכונה. אז הסיבה והתוצאה הם אחד וזהים.

מושלמות הנה תפישה קלה להבנה כאשר דברים הולכים כפי שאתה רוצה, לכן נסה לשנות את התפישה שלך בראיית החיים כמושלמים בכל מצב, גם אם דברים לא הולכים נכון ואז תשיג את המושלמות של כל מצב להוביל אותך הביתה.

פחד לעומת אהבה

ליצור קשר ישיר עם האל דורש ממך להיות עם האל בהיאספות פנימית, מתוך תחושה טובה של הצטרפות אליו יחד בביטחון שהכול זמין לך כאן ועכשיו. זה שונה מלפנות אליו ולבקש ממנו משהו שחסר לך. הכוונה לקבל משהו שאין לך, בונה חסימה לשפע האל שיזרום אליך.

בחיי עולם זה ודרך תפישת עולם זה במקום תפישת עולם מאוחד עם האל, האדם נאחז באמונה שהוא רק גוף וגוף זה חי או מת, חולה או בריא.  דבר זה הופך אותו לפגיע ולתלותי ברחמי האל וזה מבסס בו פחד. לחשוב שהבריאות שלך תלויה בנדיבות האל, הנה מחשבה מפחידה כאשר אינך בטוח באהבתו הנצחית של האל לך. כאן חשוב שתבין שהאל ישנו תמיד לאהוב אותך בכל מצב, כנוכחות פנימית שלא עוזבת אותך ומדריכה אותך להשיג אהבה ושלווה בחיים.

האל הנו תמיד רטט של אהבה ואחדות בתוכך וזה לא משנה איך אתה חש לגביו. זה לא משנה את רצון האל לחוות את החיים תמיד כאהבה דרך בחירתך בכך. מה שאתה מקרין בהכרתך מתגמל אותך בהתאם. זה מבוסס על כוונתך. כאשר אתה אוהב את עצמך, קל לך לראות שהאל הנו אהבה. זה מוקרן מבפנים לתוך החיים ומקבל פידבק טוב דרך הרגשתך.

גם כאשר אתה יודע מה מונע ממך להיות באיחוד עם נוכחות האל בחיים וזה מה שאתה מחפש בלב, זה לא אומר שלא יבואו לך מחשבות שינסו להפריע ולמנוע ממך מלהתאחד עם האל. כאשר אתה שם לב למחשבות אלה, אמור לעצמך: " אני הנני כאן ועכשיו עם האל, ללא חשיבות לזמן ולחלל. תודה שאתה מקבל אותי באהבה בכל רגע בזמן " !  לאחר נכן חוש את החיבור שלך עם האל, בלב שנפתח ובהכרה בהירה.

כשאתה מחדד כך את האמת האלוהית שהנך אחד עם האל והנך נאהב איך שאתה ונתפש בעיני האל במושלמות שלך, כך ההכרה מתבהרת להבין יותר ששום מחשבה אנושית שלך לא תיקח אותך מאלוהותך. אתה נותן למחשבה זאת להצטרף לאיחוד עם האלוהות הפנימית שלך, חש את אהבת הלב בהתכנסות פנימה, נשען עליה ונהנה ממנה.

ישנו רעיון בעולם, שרק אנשים קדושים ראויים לשמוע את קול האל בתוכם, שכן הם ראויים לכך יותר מכולם. ניל דונלד וולש התפרסם בעולם עם ספרו "שיחות עם אלוהים" אותם שיתף בו. הוא מהווה הוכחה לכך שאם הוא יכול לעשות זאת, כל אחד יכול.

ישנם אנשים שחשים פחד לשמוע את קול האל, או שאינם בוטחים במה שהם שומעים. זה עוצר אותם לשמוע עוד. זה נובע מכך שהם לא רגילים להיות בתקשורת עם ההדרכה הפנימית שלהם. לרוב הם שטופים בפטפטת מחשבות אינסופית, שסובבת את הכרתם וזה מביא לכסות על קול האהבה. להרבה אנשים קשה לשבת לבד, להתמקד עם הנשמה ולהיעשות רגוע בהכרה כדי לשחרר את כל הטרדות וענייני העולם החיצוני. זה דורש ממך רצון והשתוקקות לשלוות-האל שיש בליבת-ההוויה.

שיפוטיות  מחזקת נפרדות

ביקורת או שיפוט מביא לחוויה של תחושת נפרדות. רבים מתייחסים לזה כנוהג מקובל ואפילו רצוי, למרות שלרוב זה מלווה בתחושת כאב או כעס. זה נובע ממחשבה או אמונה שגויה שנובעת מתפישת נפרדות וכאן יש להבין את הכוח שיש למחשבה, על יצירת מציאות של נפרדות.

מה היא משמעותה של מחשבה

מחשבה הנה תבנית עוצמתית של בריאה, כי מה שמישהו חושב, הוא מתחיל להאמין בו. מה שהוא מאמין נעשה לאמתי עבורו בעולם החיצוני. התפישה שלך את עצמך הנה מחשבה שייתכן והיא גם אוסף של מחשבות שנאספות יחד כדי ליצור את מה שאתה תופש אודות חברך, הבית שלך, המשפחה שלך, העבודה שלך, העולם וכל דבר בתוכו. הכול בא ממחשבות שאתה חושב.

מחשבות באות ומחשבות הולכות והן ממשיכות לנוע. ייתכן ואחת מהן נתפשת על ידי תשומת לבך, אתה מתמקד בה, מאמין בה והיא נעשית לאמתית. כעת היא לא רק צפה בהכרתך, אלא היא מקבלת משמעות וכך נעשית לאמונה. זאת הדרך שבה אתה חווה את המחשבה הזאת ואת העוצמה שאתה נותן לה. זה מביא אותך להתנהג בהתאם לחוקיות מסוימת ולהביא לחוויה שנצמדת לאמונה זאת וזה יוצר את העולם אותו אתה לומד לדעת כעת בהתאם לאמונתך.

לדוגמה, יש לך אמונה שאתה הנך גוף בלבד ומישהו אחר מאמין שהוא רוח בתוך גוף. במסגרת הגוף ישנה אמונה שהגוף נעשה רעב והוא זקוק למזון ומים כדי לשרוד. כך יש גם אמונות שאוכל בחלקו הוא טוב ובחלקו לא. אז אתה מאמין שמזון מסוים גורם לך לחוש באופן מסוים ואחר לא. אתה מאמין שחלק ממנו מביא לך בריאות וחלק מביא לך מחלה, חלק משמין וחלק לא.

כל אלה הן מחשבות שאתה נצמד אליהן ומאמין שהן אמת עבורך. הדעות שמסתובבות בעולם משפיעות על בחירותיך ואמונותיך גם אם אינך בטוח בכולן כאמת. אתה מאמין בזה כמו הרבה אחרים ומיישם זאת לגבי הזנת גופך וכל זה נובע רק ממחשבה שאמצת. זוהי רק דוגמה קטנה של חוויית החיים בעולם.

זה נכון גם לגבי החוויה שלך את נוכחות-האל בחיים. כל המחשבות שיש לך אודות האל יוצרות אמונות כמו: האל אוהב, האל זועם, האל נוקם... השכל חושב מחשבות ומאמין בהם והאגו נצמד לאלה שמתאימות לרטט הנמוך שלו והוא מחזק אותן ונותן להן משמעות. כך האגו ממציא מערכת אמונה קולקטיבית וזה יוצר עולם שמבוסס על מחשבות ומערכת אמונות והתגובה הרגשית אליהן מעצימה אותן ברבים.

רוח-הקודש ששוכנת באדם ומתעוררת עקב כך שאתה בוחר במחשבות של אהבה ואחווה, מתקנת את תפישת-המחשבה האנושית שלך כדי שתראה ותאמץ את האמת האלוהית. זה מביא להבנה שהמחשבה של האגו אינה אמתית וכל מה שמשויך למחשבה זאת אינו אמתי גם כן.

אתה מתחיל להבין ולתפוש שבמציאות האלוהית שהנה האמת היחידה שיש, הגוף הארצי אינו קיים באמת הנצחית. אתה הנך מהות של רוח האל שחיה בגוף מוגבל זה שיצרת כדי לצעוד בעולם זה שאתה חולם  אותו והתכלית שלך היא לחזור למציאות של אמת בקיום נצחי ובלתי מוגבל. קול האמת האלוהית שבפנים מביא אותך לנוע במסלול החיים בסדר מושלם של מחשבה המבוססת על אמת וזה יוצר מערכת אמונה שמרוממת את חייך לזרימה עם אהבה אלוהית חזרה הביתה.

תרגיל 

מחשבות מול מציאות

זה לתועלת שלך להיות מודע  למחשבות שלך כך שתוכל להבין איך אתה מושפע ממה שאתה חושב גם אם יש משהו שאתה חושב שאינו אמת. למשל כשאתה מתעורר בבוקר, יש לך מחשבה איך ישנת ואיך זה ישפיע על היום שלך. אתה מסתכל החוצה ותוהה איזה מזג אויר יהיה היום וכך היום מתחיל עם מחשבה שנמצאת בעתיד הלא ידוע, במקום בהווה עם הכרת תודה על יום חדש ומוצלח.

מרוב מחשבות על מה שיהיה עוד מעט אתה נעשה מותש, עצוב או מתוסכל ממה שעליך עוד לעשות, במקום לקום עם חיוך ולברך על יום טוב שמונח לפניך. ברגע שאתה ער למחשבות שלך אתה שם לב להזדמנות שיש לך להודות  על כל רגע נתון. אתה מבחין וזוכר שזוהי רק מחשבה ואם היא לא מתאימה אז אתה משנה אותה. כך לא יהיו לך דאגות ולא פחדים או סבל. אתה נהנה מכל רגע וזוכר אותו בהנאה.

סיכום

ישנן חסימות רבות לשמוע את קול האהבה בתוכך. אבל לא משנה מה הן, אתה מבין שיש להן מכנה משותף אחד, הן רק מחשבות. מחשבות של פחד, שיפוט או חוסר ערך. הן מתהוות לאמונה, תפישה או הגדרה כלשהי. למרבה המזל אתה יכול לבחור לאיזה מחשבות אתה מוכן להקשיב ואיזו מציאות אתה רוצה באמת כחייך, כשאתה בוחר במחשבות שבאות מקול האהבה שבך. אז הנוכחות האלוהית ששוכנת בך נעשית המדריכה שלך חזרה הביתה, להשגת המורשת האלוהית שלך בחיים עצמם.




"קול האהבה"

סדרת מאמרים של לימוד רוחני מעשי

קישור לקריאה של אוסף 9 המאמרים של קול האהבה

💜
"קול האהבה" הנו לימוד רוחני מעשי של רוח הקודש שהנה נוכחות האל באדם שמורה את האמת האלוהית ומזהה בכל אחד את אלוהותו. לימוד זה שמוצג כאן נמסר כדי להעביר לאנשים בעולם את הידע כיצד להתחבר להדרכה הפנימית, דרך ההכרה הגבוהה יותר וכיצד לשמוע את הקול האוהב שבתוכם, מה הוא הטבע האמתי שלהם ולהשיג אחדות עם האל. אני מביאה כאן את ההבנות מלימוד זה, שמצטלב עם לימודים נוספים  בנתיב הרוחני שלי, בסינכרוניות מופלאה של הצגת אמת אלוהית ונצחית.
("קול האהבה" נמסר על ידי הקול הפנימי של הזוג דייוויד פול וקדנס דויל)

אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן