סה"כ צפיות בדף

יום שבת

האהבה היא זאת שפותחת לך את העולם חדש


ילדי האהוב, היה רגוע ובוא לתוך זרועותיי האוהבות להיות בשלווה מושלמת ובהכרה מרוצה-  לעולם אל תתייאש. הבן שעם שחרור של עוצמה קוסמית גדולה , שינויים גדולים מתרחשים ודברים מתואמים מחדש. 

דברים לא יכולים להיות שוב כקודם עבור אף אחד וגם אתה עובר עכשיו זמנים אלה של שינוי ותיאום מחדש. למד ללכת אתי יחד ואל תפחד אף פעם מהשינויים שקורים. פשוט הכר בזאת כתכנית שלי שבה שום דבר לא קורה באופן שגוי.

כה הרבה דברים קורים ברמות הגבוהות של הרוח וזה יורד כלפי מטה כשזה מאבד משהו מהפוטנציאל הטהור שלו. בכל זאת אתה מקבל את זה אליך בשיעור המספיק לך להבין ולהיות רגוע. 

כאשר אתה יודע שאני ואתה הננו אחד, אתה יכול לקחת נשימה עמוקה ולשחרר אותה כשאתה חש הקלה. יודע כעת שאין צורך לעשות משהו, רק להיות.

כשאתה עוצם את עיניך, אמור לעצמך: " אני מוכן להקשיב. אנא הראה לי את הדרך ! עצום את עיניך עכשיו ואני אראה לך את הדרך הביתה. "

ביום זה אני מביא לך שמחה גדולה כאשר אתה מתבונן בתבנית המושלמת שלי נפתחת כמו פרח מפואר לקרני השמש. עלה אחר עלה אתה תחזה ביופיו ובמושלמות שלו ואתה תרים את לבך לתפארת אמתית שלו ותשיר שיר שבח עם הודיה על מה שתראה.

 ישנו משהו מופלא שקורה בזמן זה והנך חלק מזה. הנך אחד מהשחקנים במחזה ואתה צריך לבצע את חלקך כשאתה נקרא לכך. חפש בפנים ואתה תמצא אמת והדרכה. 

הבן ששינויים גדולים מתרחשים  כשעוצמה קוסמית משתחררת ! 
דברים נפלאים ביותר יכולים לבוא מתוך השימוש הנכון בעוצמת האלוהית. 
כך כולם מקבלים מזה תועלת -

 כוח שמיושם נכון תחת ההדרכה האלוהית, יכול לשנות את פני ההיסטוריה. הוא יכול ליצור שמיים חדשים ואדמה חדשה, מביא חיים, חיים ויותר חיים. כאשר משתמשים בכוח זה לא נכון, זה יכול להביא כאוס והרס. 

עוצמה אלוהית היא דבר שצריך לשחק אתו עם הרבה יראת כבוד !

הדרך בה אתה משחק עם עוצמה היא כמו שאתה משחק עם חשמל. זה יכול להיות לעזרה גדולה ותועלת אבל בשימוש לא נכון זה יכול להביא לאסון.  אני הנני עוצמה איתה אני מחזיק בכול הבריאה בידיי ואתה הנך חלק משלם זה. התמזג איתו ומצא את המקום הראוי שלך בשלם זה. 

אמת החיים היא כמו יהלום רב-פנים

 כל צד שייך לכול, אבל זה תלוי היכן אתה נמצא ואיך אתה רואה זאת. כל נשמה רואה אמת מזווית שונה.  מגיעים זמנים לאורך הנתיב של כל נשמה שבהם היא צריכה להתייצב לבד לפניי ולמצוא את נוכחותי שבפנים בלי עזרה או הדרכה או תמיכה ממישהו אחר. 

האהבה היא זאת שפותחת לך את הנתיב לעולם חדש סביבך 

כאשר אתה רוטט באהבה החזון שלך מתרחב וגדל. אז אתה רואה את היופי שיש בכול חלק בבריאה שלי ואת החלק שלך בכול זה ואז אתה יודע מה היא משמעות האחדות. 

קח זמן היום להירגע ולמצוא מה אתה יכול לתת מעצמך-

הכר בכך שזה דורש מגוון של פיסות כדי לעשות את השלם. כמו שזה דורש ברגים וקפיצים קטנים כדי לעשות שעון. כאן כל חלק קטן חייב להתאים בשלמות ולעבוד בדיוק. דבר אחד שלא נמצא בתאום עם השלם וכל זה נעשה לשווא ומושלך הצידה. 

כולכם צריכים לראות את עצמכם מתאימים למקומכם ועובדים באופן מושלם במקצב הרמוני יחדיו. שמחה אמתית באה מנתינה ומציאת מקומכם הראוי.

כעת מצא את הנתיב הייחודי שלך ודרוך עליו עם אמונה ואמון מוחלטים. זוהי טיפשות לנסות ולצעוד בצעדים של מישהו אחר ולנסות לחקות אותם במה שהם עושים.

 עד שתדע את הנתיב המיוחד שלך אתה תנסה נתיב אחר נתיב, מחפש ומחפש. אולם כאשר אתה לבסוף מוצא את הנתיב שלך, שום דבר ואף אחד לא יהיו מסוגלים להזיז אותך מזה ונתיב זה יישא אותך למטרה האולטימטיבית שלך; ההכרה של אחדותך אתי. 

ישנו זמן לאורך הנתיב שעל נשמה להתייצב לבד לפניי ולמצוא את האני האמתי שבפנים בלי עזרה או הדרכה ממישהו אחר. 

שחרר אהבה לתוך כל מצב וראה מה קורה. כדי לשחרר אהבה - עליך למלא את התודעה שלך עם מחשבות אוהבות, חיוביות ובונות. עליך להתמיר כל מצב שנראה שלילי לתוך מצב חיובי, ולעשות זאת מהר.

הרם את התודעה שלך בהתמדה עד שתהיה מודע לי תמיד ותבין באמת שאני הנני בתוך לבת ההוויה שלך, שאין בינינו נפרדות, שאנחנו אחד ואז אל תתן לתודעה שלך להישאר רחוקה מהכרה זאת. אימון זה הוא מושלם. 

בלי אימון אתה לא מסוגל לעשות משהו מושלם. מוזיקאי צריך להתאמן עוד ועוד כדי להשיג קונצרט סטנדרטי. אומן חייב להתאמן להשיג מקצועיות סטנדרטית ואתלט חייב להתאמן כדי להשיג הישגים אולימפיים. 

לכן כדי להשיג חיים רוחניים,  אתה חייב לחיות חיים רוחניים ולהתאמן על זה כל יום ויום. 

 הדרכה זאת מציגה נתיב של שמיים וארץ חדשים. מטרת החיים זה לאחד את ההכרה המודעת עם הכרת הנשמה ולהתרומם לעבר הארה רוחנית על ידי טוהר מנטלי ופיזי, דרך חיים טבעיים וחשיבה נכונה ודרך הרחבת ההכרה בהדרכת הקול הפנימי. חפש לימוד איך לחיות חיים רוחניים מעשיים. 


 הקישור הבא מציע לכם כלים לאימון:

  

אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן