סה"כ צפיות בדף

יום שישי

החיבור לקול המהות שלך




- הקול של האל מנגן אמת בעולם 
דרך כל אח ואחות על פני האדמה -

לשמוע את קול המהות שלך


 קול המהות האלוהית ניתן כמתנה לכל אחד מילדי האל כאשר הם נכנסו להתגלמות בעולם. לשמוע את קול האל בפנים זוהי היכולת הטבעית שלך והוא משרת אותך ללא תנאי. התכלית של קול זה היא להשיב אותך לאמת האלוהית של מי שאתה והוא עושה זאת בכל הדרכים בהם אתה מחפש אותו.

משום שיש רק שני קולות לשמוע, או קול האגו או קול האל, זה נעשה מאוד קל לדעת מתי אתה שומע את נוכחות האל  מדריכה אתך ומתי לא. האתגר מתחיל כאשר אינך שומע את קול האל ואתה בוחר כעת לשמוע אותו וליישם את הדרכתו בחיים.

שמיעת הקול הפנימי- מה היא חוויה זאת ?

לשמוע את קול המהות נחווה שונה אצל אנשים שונים.  קול האל נחווה כקול משב הרוח, ציוץ הציפורים, או מישהו אומר "תודה לך" ו"אני אוהב אותך". זה יכול גם להופיע כמילים מסוימות שנאמרות דרך הכרתך ולבך, באות מבפנים.

רוח הקודש היא המתרגמת של קול האל ומתפקדת בך כקול עבור האל שמתבטא דרכך.  היא מתקשרת אתך ומשתמשת בהכרה האלוהית והכרתך מוצאת נחמה, הדרכה, הכוונה ואהבה כאשר אתה מבקש זאת. תקשורת זאת לא ניתנת לך אלא רק אם אתה מבקש זאת ממנה. זה לא חייב להיות באמירה חיצונית כמו שזה כך ברמה פנימית, שבה אתה קשוב ומוכן לקבל הכוונה זאת. זה מגיע כאינטואיציה, קול פנימי, מצפון שמדבר, הכוונה פנימית אם לפנות שמאלה או ימינה.

הרבה אנשים מוצאים שקל להם לחוות את קול המהות במצב של שקט, כשהם רגועים, במצב מדיטטיבי אבל ניתן לשמוע קול זה בכל הנסיבות ובכל הזמנים. הבן שגם במצבים קשים, שהעולם סוער סביבך אם אתה פונה לנוכחות האל ומבקש עצה או הדרכה, אתה מקבל אמת בתקשורת מידית.  כך אתה מפתח את האמונה שלך יותר ובכל מצב אתה מודרך עם ההכרה הגבוהה שלך.

הקול הפנימי של ההכרה הגבוהה ייתן לך תמיד מה שאתה מחפש. אם העולם מתמוטט סביבך ואתה מבקש מקום בטוח להיות בו, הוא ינחה אותך לשם ואם תחפש רק שלווה במקום פחד באותו רגע, תקבל זאת ממנו. זה מה שמופלא ברוח האל שנמצאת בך.

אינך צריך לשנות מקום כדי לחוש טוב יותר, כי נוכחות האל נמצאת אתך בכל מקום. בכך שאתה ניצב באמצע כל מצב קשה יחד עם הנוכחות האוהבת בתוכך, מחפש רק אמת ומה שאמתי, אתה תנוע ממה שמפחיד ומגביל אותך ותעבור ממה שתפשת כהרסני להיות מחובק בזרועות האהבה המרגיעות. ייתכן וגופך יהיה עדיין באמצעו של כאוס, אבל זכור, שרק הכרתך המוגבלת יצרה גוף זה ולא הכרת האל במציאות האמתית.

האם ניתן לשמוע את האל ישירות ללא תווך ?

 אם וכאשר אין יותר חומות בינך ובין האמת , אתה יכול לשמוע את האל ישירות, כהכרה אלוהית. זהו "אם" גדול. כאשר אתה לא שומע יותר את קול האגו, אלא רק את קול הנוכחות האלוהית שלך, אז הדלת נפתחת לתקשורת ישירה עם האל ואתה אחד אתו. כל עוד זה לא כך, רוח הקודש משמשת כמתרגמת בינך ובין האל בהתאם לרמת ההכרה שהשגת עד כה.

לרוח הקודש אין מחיצות עם האל, היא מחוברת אליו ישירות. כל עוד לאנשים יש מחיצות בינם ובין האמת האלוהית, שנובעות רק מאמונות ישנות שלהם כבני אנוש, אין הם יכולים לשמוע את האל ישירות, כי אינם מאוחדים עם האמת של ההכרה האלוהית.

רוח הקודש הנה אהבה שמחברת בין בני האדם

אם אתה מנהל שיחה עם אדם ואתה מחובר לרוח הקודש בהכרה שלך, היא מתרגמת להכרה שלך את מה שנאמר כחוויה של אהבה. בחיבור להכרה הגבוהה שלך אתה שומע את המילים של האל כמחשבות שלך ואתה מעביר את מילותיו דרך המילים שאתה אומר לעולם. זה הקול שמדבר דרכך ונמצא גם באדם זה שלפניך כמו בכל אחד אחר.

 המתנה של הדרכת רוח האל בך הנה שמימית. ללמוד לעבוד אתה, זה כמו ללמוד שפה חדשה. בהתחלה אתה אולי מתקשה לקבל את המילים שלה. ככל שאתה ממשיך ללמוד זאת, זה זורם יותר בחופשיות וזה נעשה לביטוי טבעי שלך.  ככל שתקשיב לקול זה מבטא את עצמו דרכך יותר, הוא יופיע יותר. כך היא הופכת להיות השפה הראשונה שלך ואתה יודע אז שהשפה האמתית הנה אהבה.

להיכנע לעצמי החכם

כאשר אין לך יותר חומות בינך ובין האמת שבפנים, אתה יכול לשמוע את הקול הפנימי בבהירות. בשלב זה שאתה עדיין חווה את עולם האגו, רוח האל שבפנים מדריכה אותך ומשמשת מתווכת בינך ובין המקור שלך. לשם כך עליך להכניע את העצמי שממוקד רק בעולם החוויה החיצוני ומבין אותו דרך השכל הרציונלי ואתה ממקד את תשומת לבך פנימה עבור הדרכה, כשאתה שקט, רגוע ובוטח בעצמי הפנימי החכם שלך.

אם אתה רוצה לשתף את האמת הפנימית עם אחרים, תוכל לברך ולומר: " מי ייתן ומילים מבורכות אלה אותן אני מקבל יהיו מילים של אמת שבאות מהעצמי האמתי שלי ואשר מביאות שמחה ואור לאלה ששומעים אמת זאת וחכמה והבנה לאלה שלא יודעים אמת זאת. אמן ! "

כאשר אתה תומך בחבר שמבקש את עצתך עם המילים שנובעות מקול האמת שבתוכך, אתה חווה תובנות גם לגבי עצמך, למרות שהסיטואציות בחייכם שונות. כאשר אתה שם לב לתובנות שאתה מקבל בדרך זאת, השתמש בהן בחיי החוויה שלך לגבי מצבים שאתה עובר ותזכה גם כן.

לשמוע את קול האמת הנוכח בהכרה הטהורה שלך, משמעו לבוא מרוקן מדעה קודמת שיש לך לגבי הנושא שאתה שואל עליו ולהבין שאתה מקבל אמת בהתאם ליכולת שלך להכיל אותה באותו רגע. ייתכן ותשאל את אותה שאלה היום ושוב ביום אחר ותקבל אמת בהתאם ליכולת שלך לספוג ולהבין או ליישם ולעבוד אתה.

אם אתה רוצה להתעלות מעל ההבנה שלך כרגע אתה יכול לומר לנוכחות החכמה שלך : " אני רוצה בתקשורת אתך שהנה מעבר למה שהשגתי עד כה. אני רוצה לקבל את האמת הגבוהה ביותר עבורי".  לשם כך עליך להיות מוכן להתרוקן מדעות קודמות שאמצת. לשחרר הצמדות לעצמי שהיית רגע לפני כן ולהיכנע לעצמי הנצחי הנוכח כאן ועכשיו ממתין לתפוש פיקוד בהכרה הערה שלך שמסכימה לקבלו.

מהאמת שמתגלה לך אתה לוקח לעצמך את התובנות שיכולת לתפוש וליישם אותם בחיים. כאשר אתה מכיר בזה שזה כך אצל כל אחד ואחת, אתה יכול להכיל יותר את השוני שיש בתודעת כל פרט באנושות. כל אחד מבין קצת שונה וזאת מהמקום בו הוא נמצא בחיבור להכרה שהוא משיג.

אם כך הבן שאתה יכול לקבל אמת גבוהה ביותר ברגע מסוים שתבקש אותה והיא תהיה מעבר למה שתפשת עד כה, אבל תוכל ליישם אותה בהתאם להבנה שלך אותה באותו רגע בו אתה נמצא בעולם החוויה. לכן ההתפתחות שונה אצל כל אחד והיא מדורגת ומתפתחת לפי חוק האבולוציה וחוק הבחירה החופשית.

הקול של מהותך אינו שופט את מה שאתה מחפש. הוא לא מפתח דעה על הדרך שבה שאתה מפרש את האמת שתפשת. הכרת האל יודעת רק את האמת אודותיך ולא משנה מה קורה בעולם שלך. היא מזדהה רק עם מושלמות ההבנה שלך ושלמות הביטוי שלך דרכה.  היא יודעת רק אמת וראה אמת בכל הדברים.

תרגיל - להתמקד על נדיבות

כאשר מישהו מתבונן מסביבו אל העולם, הוא לעתים תכופות שם לב לכאב וסבל, פשע ועונש, כעס והתנגדות. אלה הדברים שעושים את החדשות. על זה הוא שם את תשומת לבו ונעשה ער לו. זה נראה כמרכז החיים ואז הוא לא מבחין ביופי של החיים. בנדיבות, בהתחשבות, בהכרת תודה  ובאהבה שיש מסביב.

כאשר אתה יוצא החוצה היום היה ער לאיך אנשים הם נדיבים, מתחשבים וטובים האחד לשני במשך היום. פותחים את הדלת עם חיוך לאחר. היה בהכרת תודה על השירותים שאתה מקבל מכל מיני אנשים, להתחשבות והאהבה שסובבים אותך. כשאתה רואה קבצן ברחוב, התמקד לראות את זה שנותן לו כסף, הערך את הנדיבות שנגלית בחייך דרך עיניך.

החיבור הישיר שלך

למד להבדיל בין תקשור לבין שמיעת קול המהות שלך. חפש רק אמת ובקש אותה. לך בעקבות האמת ונוע בכיוון שלה בכל מובן בחיים. זכור שקול האל נמצא בכל אחד. האל הנו מאסה של הכל והכל נמצא בו. הנך חלק מהאל והאל נמצא בך ובכל אחד. אינך מתקשר את רוח הקודש, כי היא נמצאת בך והנה חלק טבעי ממך. אתה רק מתאם את עצמך לרטט התדר של העצמי הגדול שלך ומתקשר אתו כמו בכוונון תדר נבחר ברדיו.

האל שם את קולו בתוכך כמתורגמן, עם אפשרות לתקשר אתו ישירות בהתאם לאמת שמתגלה לך. קול זה הוא קו קשר ישיר לאל. הוא נמצא שם כדי לשמוע כמו שלא שמעת קודם. אינך "מתקשר" אותו כי הוא נמצא בתוכך כדי להיות מתואם עם התדר שלו דרך חיפוש האמת של הווייתך והכרת האמת של זהותך האלוהית שהנך באמת.

אם אתה בוחר במתווך לא ישיר לשמוע מסר או הדרכה, דע שאתה בוחר במתרגם שאינו חלק ממך וזה אומר שאיכות התרגום תהיה פחותה. עליך להבין זאת כדי לקבל לחייך את המתנה שהאל טמן בך כמורשת שלך בעולם של חוויה והתפתחות. מה שאתה בוחר הוא חלק מצעדים שאתה עושה בדרך למצוא את עצמך והחיבור הישיר עם האלוהות הפנימית שלך מביא אותך לשם.

מסר ישיר יכול להתגלות גם על ידי משהו שאתה שומע או קורה, או שמישהו אומר לך משהו ואתה יודע שזה נועד לך כתובנה. זה בא מהמהות שמכוונת אותך לזה והידיעה הפנימית נובעת מהמהות. זוהי דרך של הכוונה שמדריכה אותך ומכוונת כאשר אתה מחפש אותה. כך היקום עובד אתך. כך הוא פועל. המשך לחפש את האמת וזה מה שישרת אותך דרך ההכרה והלב.

נשאלת השאלה מה בנוגע לאנשים מדתות שונות או מאלה שבאים עם אמונות אישיות 
או לא מאמינים ברוח הקודש ובאל. האם הם שומעים את קול האל ?

יש להבין את העיקרון שאומר שמה שאתה מתמקד עליו, הופך להיות שלך. אם אתה מחפש את האמת ומתמקד על האמת האלוהית שאהבה היא כל מה שיש ושהיא נמצאת בך ובכל דבר כעוצמת בריאה, אז אתה בהכרח מפעיל בתוכך אהבה זאת במחשבה, בהרגשה, בדיבור ובמעשה. 

אינך חייב להיות שייך לדת כלשהי או להישען על מושגים כמו האל ורוח הקודש. אבל כשאתה אוהב ללא תנאי אתה מפעיל את רוח הקודש שהנה אהבה טבעית בך, אותה הבורא נתן לך ולאחרים באופן שווה. בעולם ניתנה אפשרות ללכת בכל נתיב רוחני שבוחרים כדי להשיג את האמת. עם זאת מעבר לכל הזדמנות להשיג את האמת של החיים, ישנו אותו מקור חיים ולא חשוב איך הוא מכונה. 

סיכום

לשמוע את קול האל שהנו המהות שלך, אינו חייב להיות שמיעת קול בראשך. זה אומר שאתה יכול להתחבר לנוכחות של אהבה, אמת ושלווה שישנה בתוכך ובתוך כל מה שיש ולא משנה איזו צורה זה תופש. זה לא משנה מהי מערכת האמונה שלך, חילונית או דתית. מה שמשנה כאן זה החיבור המודע לנוכחות אהבה זאת, ואז ניתן לך קשר לביטוי הקול שלה דרך ההכרה והלב שלך בחיים. 

לשמוע את קול האל זה שונה עבור כל אחד. כל אחד משיג זאת בדרך המושלמת שלו. מה שאתה שומע הוא בהתאם למה שאתה מחפש. מכיוון שכל אחד הוא כלי ביטוי של נוכחות האל שבפנים, אז כל תובנה, הבנה ומסר שאתה מקבל הוא מושלם עבורך. זה משתנה בהתאם לחוויית האמת שמתפתחת ומעמיקה ככל שאתה צומח רוחנית. זכור שקול האל נמצא בך להפעיל אותו. זה הקול של העצמי האמתי שלך ואתה יכול לשמוע אותו בכל דרך שמתאימה לך בכל רגע, דרך אמונה וכוונה לקבל חוויה זאת ולבטא אותה.




"קול האהבה"

סדרת מאמרים של לימוד רוחני מעשי

💜

קישור לקריאה של אוסף 9 המאמרים של קול האהבה

💜

"קול האהבה" הנו לימוד רוחני מעשי של רוח הקודש שהנה נוכחות האל באדם שמורה את האמת האלוהית ומזהה בכל אחד את אלוהותו. לימוד זה שמוצג כאן נמסר כדי להעביר לאנשים בעולם את הידע כיצד להתחבר להדרכה הפנימית, דרך ההכרה הגבוהה יותר וכיצד לשמוע את הקול האוהב שבתוכם, מה הוא הטבע האמתי שלהם ולהשיג אחדות עם האל. אני מביאה כאן את ההבנות מלימוד זה, שמצטלב עם לימודים נוספים  בנתיב הרוחני שלי, בסינכרוניות מופלאה של הצגת אמת אלוהית ונצחית.



"קול האהבה" נמסר על ידי הקול הפנימי של הזוג דייוויד פול וקדנס דויל
והוא מוצג באתר שלהם. כאן ניתן להוריד חומר בחינם וללמוד חופשי (באנגלית)

אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן