סה"כ צפיות בדף

יום חמישי

ההזדמנות שלך להתעורר מהאשליה




אהבת האל ניתנת לי תמיד, 
ללא שינוי, ללא סוף וללא תנאי 
ורק מחשבה מונעת זאת ממני !

העולם הזה נוצר במהלך הזמן. בהגדרת הזמן הזה יש חיים ומוות, יש שמחה ועצב, הנאה וסבל. עם זאת במציאות האמתית זה לא קיים כך. זה נתפש כך רק כחלום ארוך ומתמשך. בחלום זה כל דבר יכול לקרות ועם זאת כאשר אנשים מתעוררים ממנו, הם מכירים בכך שזה היה רק חלום שבו מה שנחווה אינו אמתי בעוד שכל דבר בו הנו כפי שהוא נברא. 

להאיר את העולם

כאשר הילד האלוהי המציא את האגו כדי לחוות את העצמאות שלו בנפרדות מהאל, האגו המציא עולם זה כדי לאפשר חוויה זאת, כיוון שאם אתה בוחר להיות בלי חיבור לאלוהותך, אז אתה נעשה עצמאי ונפרד ממנו. האל לא נכנס לחיות בעולם זה, כי עולם זה לא קיים בשבילו כשאתה נפרד ממנו. אתה הוא זה שמאמין בעולם הנפרדות וכך עולם זה נוצר כדי להיות חוויה בה בחרת. העולם הנו מחשבה אותה יצרת, יחד עם האגו, כדי לשרת את תשוקתך לעצמאות. זו תמיד הייתה המחשבה שלך ותמיד תישאר רק כמחשבה בה אתה מאמין, שיצרה עולם זה שנגלה לך. 

ישנם ביליונים של ילדי האל שמחזיקים במחשבה זאת. כל אחד מהם תופש זאת קצת אחרת, אבל כולם מאמינים שהוא אמתי. הם מאמינים שבכך שהם בעלי גוף בעולם הם נכנסים לתוך הרפתקה במקום שיש בו חוקים ומטרות להשיג לעצמם. אלה הן הכל מחשבות שאתה יצרת. האל לא יצר עולם זה, לא את האדמה הזאת ואת הגופים האלה אותם אתה רואה בעולם זה. הוא לא יצר את החוקים בעולם זה, או את המטרות שאתה חושב שיש להשיג. 

כהורה טוב, האל לא מפריע לילד האלוהי שלו לחשוב באופן עצמאי. זה נוגע לכל ילדיו. הוא מחכה בסבלנות שהם יבחרו לחשוב אחרת וכל יוכלו להצטרף אליו לגמרי.   עליך להבין שהעולם ומה שהוא נוצר רק מהערך שאתה נותן לו. יש לו רק את המשמעות שאתה נצמד ונותן לו והתכלית שנתת לו. לעולם של נפרדות אין משמעות במחשבת האל. זאת אינה אמת אלוהית שנבעה ממנו. הוא מכיר בכך שאתה זקוק לתקן את התפישה שלך שאינך נפרד ממנו, או מהבריאה האחת שברא. 

בתוך עולם האשליה רוח הקודש ששוכנת בכל הבריאה משתמשת בגופים לצורך תקשורת. מטרת הגוף היא להיות המשכן שלה. כל מה שקשור לחיים ומוות, מחלה ובריאות, עשיר או עוני אינו קשור למציאות האלוהית. הוא רק תוצר של חשיבה אנושית. לכן האל לא מציל עולם זה של מחשבת בן תמותה. הוא מכיר רק במושלמות בריאתו, אותה אין צורך להציל, אלא רק לגלות את המציאות האמתית מעבר לצעיף האנושי שנוצר.

מטרות העולם הזה המבוססות על עצמאות ונפרדות שיש להשיגן, אין להם קשר לאמת האלוהית. אמת שאומרת שהאל ברא אותך כהחצנה שלו ולכן רצונך הנו תמיד רצונו. הרצון הוא תמיד אחד וזהה. העולם הנו מקום בו ניתן לבחור להיות רחוק או מאוחד מחדש עם המציאות האלוהית דרך חשיבה נכונה. כאשר אתה נצמד לעולם שאתה רואה, שופט אותו ומאמין רק במה שנגלה לך בו, אתה נכנס עמוק יותר לתוך אשליית העולם.  כאשר אתה רואה בעולם הזדמנות להתחבר לאל, לחוש את תכונות האלוהות דרכך ולשמוע את קול האמת מנחה אותך ולהצהיר על אחדותך עמו, כל הדברים בעולם יסייעו לך להתעורר לאמת. 

כעת השתמש בעולם כמגרש משחקים לרפא את תפישתך ולהתעורר וכך לעורר את אחיך ואחיותיך, במקום לקחת אותו כל כך ברצינות ולהיות מוטרד ממנו, להילחם על דברים ולהתאכזב שוב ושוב מהעולם ולקוות שיום אחד הוא ישתנה. השתמש בו כמקום שבו אתה ואחיותיך מתעוררים יחד אתך. אתה יכול לחשוב עליהם כך בלבך והכרתך ואז לצאת לעולם ולדבר בעדינות על התעוררות העולם לאמת. אפשר לעולם לשרת אותך והרשה לעצמך לראות בעולם את האמת האלוהית. 

אשליה

האל לא מכיר בעולם של אשליה שאינו עשוי מתכונות מהותו ומאהבה. אולם אם מישהו מכיר באל ומדבר אליו, מעריך אותו ומודה לו, מביע אהבה בכל דרך, האל מכיר בכך. מכיר באהבה שיש במחשבה ובכוונה של הלב. האל מכיר בכל תכונה באדם שבאה כביטוי אלוהי שלו שהנו אמת אלוהית, אבל לא מכיר במה שלא מהדהד עם זה אלא הנו ביטוי של האגו שאיננו אמתי. 

כל ביטויי הכעס, הגינוי, האיומים שנאמרים לא מתקבלים בתפישה האלוהית של החיים כמושלמים ואוהבים. כל זה הנו רק בתפישת האגו ובתגובת האגו. זה בא מהמחשבה שלו, התפישה שלו את החיים כחסרים וניתנים לשיפוט וגינוי. רק האגו שפועל באדם מאשים ומרגיש אשם ומפחד מעונש. ברטט של האחד, כל זה לא נתפש בכלל ולא רוטט עם זה. לכן כל מה שנשאר זה רק לסלוח ולהיות בשלווה כשאתה יודע שיחסיך עם האל הם לגמרי שלמים כאן ועכשיו, תמיד.

בחלק גדול בעולם, אנשים מזדהים עם המחשבות שלהם וממה שהם רואים בעולם או שומעים עם אוזניהם. האמת היא שאתה הרבה יותר גדול ממה שאתה חושב או שומע ומאמין. אתה הנך ההחצנה הבלתי משתנה של האל ונשארת להיות מה שהאל ברא. לכן לא חשוב מה שאתה רואה בעולם, או חושב שהעולם הנו. אלה דברים שלא מראים את האמת אודותיך. אלה הן רק מחשבות המוקרנות מההכרה שלך שמנסות לשכנע אותך שזה מה שהנך באמת. כאשר מישהו מזדהה עם הקרנות אלה, הוא לא יכול גם להזדהות עם המקור האמתי שלו, עם הטבע האלוהי שלו וההוויה שהנה בעלת מצב הכרה גבוה שכל המחשבות שלה באות מבפנים ולא מבחוץ, כלומר מעולם הסיבה ולא מעולם התוצאה. 

חלק מלימוד זה בא לכוון אותך להתמקד ולחשוב מהחלק הנצחי  וחסר הצורה שלך, זה שלא ניתן לשינוי באופן נצחי. זה שהנו הוויה טהורה, כך שתוכל להזדהות עם המקור שלך והנוכחות האלוהית שהנך, כך שתוכל למשוך את עצמך מחוץ לדברים שנראים בעולם ותוכל לחזור לעצמי האמתי שלך. כך אתה יכול להקרין על העולם רק אמת אלוהית. אז כל הדברים בעולם ייראו איך שהם באמת. לראות שיש רק אלוהיות בכל מקום ושהאלוהי קיים בכל. 

כאשר אדם חושב עם מערכת החשיבה של האגו ומקרין זאת בעולם, הוא יראה רק נפרדות ולכן מי שחושב עם מערכת החשיבה של רוח-הקודש ומקרין זאת על עצמו הוא רואה את העצמי האמתי שלו בכל הדברים. לכן חשוב לשחרר את האשליה שהנך רואה בעולם הצורה וכך תוכל להשיב מחדש את תשומת הלב לאמת של מי שאתה. ברגע שאתה בוחר לעשות זאת אתה תתחיל לראות עם החזון של רוח הקודש ,עד שלא תראה יותר אשליה. אתה תראה שרק אהבה הנה אמתית, שרק האל קיים בכל ושאתה אחד עם כל זה. 

היה סבלני עם תהליך זה. היה סבלני עם עצמך כאשר אתה בא לרפא טעות בהכרתך. כך תוכל לראות את הכל מנקודת מבט מאוחדת. כאשר אתה עושה מעבר זה ואתה לא רק חושב שהנך רוח האל בביטוי, אלא אתה חווה זאת כהוויה שלמה, אתה תקרין מצב הכרה זה ואהבה זאת לכל העולם. 

להשתמש בעולם כתרגיל להתעורר

שים לב למחשבותיך, קח את הזמן להתהלך בעולם. בבית , בחוץ, בעבודה ושים לב אם אתה מבחין באמת במה שאתה נפגש בו. כל מה שאתה עושה בחיים עם כוונה יכול לקחת אותך קרוב יותר לאמת ולהעמיק נקודת מבט זאת. למשל כאשר אתה מודה על כל דבר שיש לך, ובוטח ומאמין בכך שתמיד יהיה לך מה שנדרש לך. דרך מיקוד באמת, אתה עושה תזוזה בהכרה ואמת מתגלה לך בחיים, משרתת אותך ומזרזת את צמיחתך הרוחנית. הכלל שמנחה אותך בדרך זאת הוא: "היה בעולם אבל לא מהעולם !"

סיכום

העולם הוא אוסף של מחשבות שמתרוממות ממערכת החשיבה של האגו כדי לממש את מה שבחרת כדי לחוות נפרדות מהאל כעצמאות אישית. כאשר אתה נצמד למחשבות אלה או מאמין בהם, אתה מזדהה עמם ושוכח מה הזהות האמתית שלך. אם אתה מקשיב לקול הפנימי שמנחה אותך עם אמת, אתה מתחיל למשוך את המחשבות והרגשות שלך מחוץ למחשבות העולם. אז אינך מקרין את המחשבות של האגו ואתה מושב לזהותך כעצמי אלוהי בביטוי. אתה מובא לראות אז שאשליית הנפרדות לא הייתה אמתית מעולם ואתה הנך בדיוק כמו שהאל ברא אותך.







"קול האהבה"

סדרת מאמרים של לימוד רוחני מעשי

💜

קישור לקריאה של אוסף 9 המאמרים של קול האהבה

💜

"קול האהבה" הנו לימוד רוחני מעשי של רוח הקודש שהנה נוכחות האל באדם שמורה את האמת האלוהית ומזהה בכל אחד את אלוהותו. לימוד זה שמוצג כאן נמסר כדי להעביר לאנשים בעולם את הידע כיצד להתחבר להדרכה הפנימית, דרך ההכרה הגבוהה יותר וכיצד לשמוע את הקול האוהב שבתוכם, מה הוא הטבע האמתי שלהם ולהשיג אחדות עם האל. אני מביאה כאן את ההבנות מלימוד זה, שמצטלב עם לימודים נוספים  בנתיב הרוחני שלי, בסינכרוניות מופלאה של הצגת אמת אלוהית ונצחית.



"קול האהבה" נמסר על ידי הקול הפנימי של הזוג דייוויד פול וקדנס דויל
והוא מוצג באתר שלהם. כאן ניתן להוריד חומר בחינם וללמוד חופשי (באנגלית)

אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן