סה"כ צפיות בדף

יום שבת

להיות אהבה ולהחצין אהבה בחיים





יקר שלי, הנך האהבה של האל. כבריאה של האל אתה נוצרת רק מאהבה. אולי כרגע אינך יודע זאת, אינך יכול לחוש זאת. מה שאתה זקוק כרגע זה להתקרב לעצמך, כי שם שוכן האל, בך.

אתה עצמך הנך האהבה, כי האל שוכן בך. בכל זמן שאתה חש אהבה, בטא אהבה, פעל מתוך אהבה. תן אהבה בעולם וכך אתה מבטא את האל. 

כדי לדעת ולחוש את אהבת האל, החצן אהבה בעולם. כאשר אתה מחבק ילד, עוזר לחבר, מחייך לאדם זר, מעריך יופי, מגיב לכעס עם עדינות, סולח במקום מגיב, מנחם מישהו בצערו - כל זה הנו ביטוי של האל שבפנים. כך אתה מרגיש קרוב לאל ויודע את אהבתו. 

האל אינו רחוק ממך, יקר שלי. האל הנו הנשימה שלך ממש. נשום פנימה ודמיין את האל ממלא אותך בכל תא של גופך. באותו אופן, אתה הנך נשימת האל. הוא נושם אותך מתי שאתה יודע ומבטא אהבה שהנך ושממנה אתה עשוי. 

דרכך האל מתבטא כאהבה. לכן דע שהטבע האמתי שלך הנו אהבה ובטא אהבה זאת בכל הדרכים שאתה יכול. חוש את האל בכך שאתה חש את האהבה שהנך. היפתח לנוכחות האל שבך. 

האל שוכן בלבך בכל הזמנים. הוא אף פעם לא רחוק ממך. הוא המקור של ההוויה שלך. שב במדיטציה שקטה עם אמת זאת ותן לה למלא אותך עם כל נשימה עמוקה שאתה נושם. זה כה פשוט יקירי. 

אל תשפוט את החיים ממה שאתה רואה בעולם, אלא ממה שאתה חש בלבך, כי האל נמצא אתך שם. כאשר אתה חש לבד ומנותק מהאל, דע שהאל כבר ישנו בפנים. אינך צריך לעשות מסע כדי להשיג את האל כי הוא בתוכך עכשיו ובכל רגע. דע זאת והאמן בזה. 

היכנס פנימה לתוך המרחב השקט ושאל: " איך אני יכול לחוש את האהבה שלך עבורי היום ? 

איך אני יכול להתחבר אתך ולחוש את הנוכחות שלך? 

הראה לי איזו אהבה אני יכול לבטא היום כדי שאוכל לבטא את הווייתי האמתית, שהנה אתה !"

הקשב ובטח במה שבא מלבך. הנך הוויה יקרה ואוהבת עם כה הרבה מה לתת ולשתף בעולם. אל תחסום את מה שהנך. דע את עצמך כבריאה של אהבה וצעד קדימה כמו מי שהאל מעצים אותו, כי כך הוא עושה באמת. 

כדי לחוש את אהבת האל בחיים, היה האהבה שלו בעולם ואתה תבורך רבות.
הקול האלוהי של אהבה 
 עלינו לדעת שכאשר אנו מחצינים אהבה, המחשבות המטרידות בחיים מתמעטות ולאט לאט נעלמות. זה קשור לרעיון שחשכה לא יכולה לשכון יחד עם הארה, או בנוכחות של אור. או שפחד לא יכול לשכון בנוכחות של אהבה. כאשר אנו מחצינים אהבה, כל מה שאינו אהבה נושר ונעלם. 
חשוב להתאמן על תהליך זה של החצנת האהבה , כי בכל פעם שאנחנו מבטאים אהבה , כך אנו נכנסים עמוק יותר  לתוך התודעה האלוהית שבתוכנו. אנחנו מגלים כך שכל מה שחשבנו שאפשרי הנו טיפה בים של החוויה האפשרית, כי אנחנו הוויות אינסופיות ולתודעה הפנימית שלנו אין סוף. ככל שאנו מחצינים אהבה אנו נכנסים יותר עמוק לתודעה אינסופית זאת ואנו משיגים יותר ויותר ממנה לשימוש בחיים. 
 יש מספר עקרונות שחשוב ללמוד כדי להפעיל את חיינו נכון ביומיום וזאת כדי לבטא את תשוקות הלב ולמלא את תכלית החיים שלנו ושל עולמנו בצורה יעילה. בתוך תוכנו כל אחד רוצה לתרום לעולם. 
מתוך התנסות בהחצנת אהבה אנו למדים שהאהבה רוצה רק להתבטא בחיים. אהבה רוצה להצטרף לאחד ולהתחבר, לתת ולשתף מתוך עצמה. כך אנו נעשים בעלי השראה, מלאים ומסופקים. 
אנו מתחברים לאנשים כדי לשתף את האור של האהבה שיש לנו להציע. זה נובע מהתודעה האלוהית המתרחבת בתוכנו יותר ויותר, שרוצה להחצין את עצמה ולשתף את אורה עם אחרים, בחופשיות וללא תנאי. 
כדי להשיג מצב תודעה אלוהית ביומיום עלינו לסגל לעצמנו הרגל קבוע לשאול את הנוכחות האלוהית שבפנים איך אנחנו יכולים להיות יחד צוות אחד שמוביל את היום בכל הדברים. נתחיל בהתחלה עם הדברים שחשובים לנו ביותר. 
 תוך כדי כך שאנו עוברים מצבים במשך היום עלינו להבחין באם אנו מתוחים, נרגזים, נצמדים לכל מיני עמדות. מבחינים אם יש בנו איזה פחד שעולה להכרה. יחד עם הבחנות אלה, עלינו להחצין אהבה למחשבות אלה שעולות להכרה שנושאות אופי של פחד או חוסר ערך, או ספק.  
נוכל לשבת למשך חמשה רגעים במצב רגוע ונחצין אהבה כאשר אנו בעלי הכרה בהירה לחוויה הזאת של אהבה שזורמת לכל דבר שאנו ממוקדים עליו. בסוף היום נוכל לעשות התבוננות איך זה עבד עבורנו ללא שום שיפוט, רק לבחון אם החצנו אהבה למחשבות שאינן אהבה. בצורה זאת אנו גדלים לתוך תודעה של אהבה. כך אנו נכנסים למסלול בטוח של הצלחה לנווט את חיינו, בלי פחד והיצמדות, אלא רק מתוך אהבה, ביטחון, אמונה.  
כל בוקר נמדוט כחמש דקות על אהבה ששוכנת בלב ואז נשאל:
" מה אני יכול לעשות אתך היום, אהבה ? 
על מה אתמקד היום עבור טובתי הגבוהה ביותר ? "  
נוכל לשאול לגבי כל שאלה או מטרה שאנו מרגישים טוב לשאול אותה, או להשיגה. אז נכתוב אותה כדי שנוכל לבחון ולעקוב אחר התהליך של השגתה בחיינו.
נעשה אותה לעדיפות ראשונה בחיינו באותו יום ובסוף היום נתבונן אם עברנו את היום במתח, ספק או כל דבר שאינו אהבה ואז נקרין את האהבה לדבר זה. באופן זה אנו מתחילים להשתחרר ממה שאינו נדרש בחיים ולהשיג את מה שלבנו רוצה באמת. 
💜

קישור לקריאה של אוסף 9 המאמרים של קול האהבה

💜
מומלץ 💛  דייויד פול ואשתו מלמדים את הדרך שהם השיגו לחיבור עם התודעה האלוהית וההתנהלות דרכה בכל המצבים בחיים, דרך קול האל שבפנים שהנו תודעה של אהבה. אתם לומדים מהם את העקרונות הבסיסיים איך להחצין אהבה למחשבות ולהיכנס למקום השקט האוהב שבפנים מתי שתרצו. באתר שלהם ישנו חומר וקורסים חופשיים הניתנים באהבה ללא תנאי. http://www.thevoiceforlove.com/ 💛







תגובה 1:

RACHEL LEV אמר/ה...

אני ממליצה מאוד להיכנס לאתר שנקרא "קול לאהבה"- כאן תמצאו ספרים, והדרכות בידיאו בלי עלות כספית, ממשרתי-אל אמתיים.http://www.thevoiceforlove.com/

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

ארכיון הבלוג

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן