סה"כ צפיות בדף

יום שישי

העצמה של חקירת העצמי





סרטון עם כתוביות באנגלית 
היה אתה זה שזוכה ב"עצמי" שלך חזרה
You Be the One that Wins Your Self Back 

כאשר אתה נמצא בתהליך של התמזגות עם האמת, אתה חווה לחצים חזקים שפועלים עליך. אתה מתעורר מבפנים לקריאת לב ההוויה שלך. בשל עצמת הקריאה שבפנים מתעוררים בך כוחות שפועלים דרך ההכרה והחושים בניסיון לתקוף את התהליך שאתה עובר. איך אתה עומד לכבוש כוחות אלה? לא על ידי לחימה בהם, אלא רק בהישארות בלב האמת. לשם אתה מכוון להישאר. לא שמתי בידיך רובים וכדורים אני רק אומר בפשטות: הישאר עם האל, הישאר באמת, הישאר רק כעד שצופה. אתה נכנע לעצמה הנעלה, שנוכחת בכל. אתה נכנע לשלמות שלך. לכן, אל תיפול כאן. אתה נעשה לזה שזוכה בעצמי הגבוה שלך חזרה.

💛💛💛
העצמה של חקירת העצמי

כאשר אתה יושב עם הנוכחות שלך ועוצם את עיניך, משהו מאוד עמוק נפתח בך ושלווה ושמחה באים אליך שוב. כך זה קורה כאשר אתה יושב בנוכחות המסטרים שלך.

 כאשר אתה מנסה לעשות חקירה לעצמי שלך בשכל, להבין מי תופש את זה ? אז הכל נחסם לך.

 ראשית עליך להיות בהיר מה אתה רוצה לדעת דרך חקירת העצמי. אתה אומר: כאשר אני נמצא בנוכחות המסטר שלי משהו טבעי נפתח ונחשף.

ראשית אתה חייב לנקות כל מה שאתה רוצה לדעת או לברר דרך חקירת העצמי. משהו ייפתח בך באופן טבעי דרך הדממה. השתמש בחקירה זאת כאור שסורק את ההוויה כדי לראות אם יש בהכרה שלך זרעים של אגו או דימויים מוקרנים מההכרה שלך. אל תדמיין, כי זוהי פעולה מנטלית. כך חקירת העצמי מתבהרת ונעשית כמו ראי שמשקף את פניך.

אולם בהתחלה ייתכן והחקירה תהיה מנטלית עד שזה יתייצב וישמש לך להכרת העצמי. חקירה אמתית לא יוצרת הפרעה או בלבול, אלא דווקא חושפת את המבוכה שאתה מסתיר. אם שלווה או שמחה נעלמות. תן לזה ללכת. השאר רק עם מודעות ערה.

אם אתה חש כאב ראש או התנגדות שאומרת "אני חייב לעצור כי אינני יכול להמשיך", זה בא מההכרה החושבת. המשך רק להתבונן ודע בלבך שזה אינו אמתי, זה נובע רק ממאמץ שנמתח. כאן אתה יכול לנקוט בעמדה שאומרת: "אני לא אתן לשכל לשלוט בי וכאן המלחמה תסתיים". לכן

בוא לזה בשמחה והשאר רק במודעות ערה ואז משהו ישתנה באופן עצמתי.

תחושת האני הקיים היא התולדה הראשונית אולם המודעות היא זאת שלא נולדה במישור התודעה וההכרה. שום דבר לא משפיע על הכרה ערה כי היא אינה אמונה. זו לא נקיטת פעולה, אלא רק אמת שמתגלה. תן לתגובות לקרות והתבונן בהן.

אתה תחוש כמו הוויה שנוכחת ואפילו משתתפת. כאן ישנו מרחב, חוסר הצמדות ורוגע. בסוף ההכרה בצורה של "אני האישיות" מתמזגת עם המודעות. זה כמו שהשכל הנו קרח שנמצא בכוס מים חמים ונמס לתוכם, מתמזג ללא התנגדות.

זו התוצאה של הסכמתך להכניע את עצמך באור המודעות הראשונית הזאת של העצמי האמתי. במקום הזה של אור ההתבוננות הפנימית, שום דבר איננו שם... מה אומר לך גילוי זה ?

כעת אל תלך להכרת השכל לתשובה. השאר כאן במודעות הזאת.

תכופות אינך יכול לדמיין את עצמך ככלום. אולם בכלום ישנו אספקט שאומר: "אני אינני אובייקט של גוף או כל אובייקט ביקום. אני רק זה שעד להם".

במרחב זה ישנה שמחה. זהו מרחב שלא ניתן לתיאור. למרחב זה אין היסטוריה או קרובים. בהכרת החיים כאן, ישנה הכרה שמחזיקה רשמים כמו זיכרון ואתה נעשה עד לזיכרון. במודעות הטהורה ישנה חוויה ישירה ללא זיכרון ולא ניתן לבטא אותה במילים.

ייתכן ותעלה בך התנגדות, מתוך פחד לאבד את הגבולות. או מפני התמרה. דע שזה חולף כמו כל תופעה. לשכל יש כאן דילמה. הוא לא רוצה שינוי ועם זאת הוא נמשך לחיים שמשתנים. אל תטריד את עצמך בזה. רק התבונן באופן פסיבי. מקד את תשומת הלב בתוך הלב. כך זה נעשה טבעי יותר עבורך וכך  הישאר כדבר הזה.

🌟 מוג'י🌟

אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

ארכיון הבלוג

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן