סה"כ צפיות בדף

יום שישי

מה זאת אהבה, מה היא מבקשת

נפלא לדעת שפוטנציאל אינסופי שוכן בפנים כל נשמה ומחכה להפעלה וכל אחד יכול לשאוב מן המקור האלוהי שבפנים ולחיות לצדו. זה כך כאשר אתה מודע ומכיר בחוק האלוהי. אז אתה יכול להפעיל את כוחות השפע הרוחניים שבתוכך. היה מלא שמחה והכרת תודה לאהבה אלוהית שצועדת אתך ומנחה אותך בכל צעד, מחזירה אותך לאחדות ההוויה.

האהבה מתחילה בכל פרט ופרט. חפש אותה בלבך ודלה אותה החוצה. הענק מלבך האוהב בחופשיות ובשמחה אמתית. אהוב את מה שאתה עושה גם בדברים הקטנים, אהוב את סביבתך כמו את ביתך. הרגש את הצורך של כל נשמה לקבל אהבה. היה ערוץ לאהבה אלוהית כדי לספק את הצורך הזה. 
אתה, שהשלמת מחזור אנושי שלם - חוזר להיות מאוחד אתי -

כוח החיים מבקש תמיד לנוע הלאה דרכך, להתחדש במחזוריות. תנועה זאת מאפשרת לך לשפוע חיים ואהבה. כאשר אתה נותן ומוסיף לתת בכל מובן, זה מתרבה אלפי מונים. זה נע ומתחדש דרך החיים המתגלים לעיניך בשלמותם האמתית. זה כך כשאתה חיובי בנוגע לכול החיים ומאמין באלוהות שפועלת דרכך על הצד הטוב ביותר כאשר אתה חי בצורה כזאת.

 האל זקוק להתמסרותך המוחלטת לרצונו, ועליך לעשות זאת בלב שלם -

 כאשר אתה נותן הכל אתה מקבל הכל. אבל כאשר אתה בוחר רק בדברים המתאימים לך אישית, אינך חי חיים רוחניים. התמסרות רוחנית מלאה לרצון האלוהי לטובת כולם, מחוללת בך, דרכך ובתוכך נסים. 

ככל שגדלה מודעותך לקיום נוכחות האל ואהבתו בכל החיים, כך לא תוכל לטעות. על כן הכר על כך תודה לנצח בלב מלא שמחה ! 

אהבת הלב לעולם, יוצרת חיים נצחיים ומביאה עמה שלווה,  אושר ושביעות רצון נצחיים. אהבה ברמה עולמית מביאה לאיחוד ואחדות. תן לאהבה כזאת לשנות את הטינה והביקורתיות. תן לנתיב האהבה לזרום דרכך ולהוליך אותך לאלוהות הפנימית שמחכה לך עמוק בפנים.

חשוב בצורה מנצחת, חשוב דרך התעלות מעל הנגלה -

 הרם את החשיבה שלך גבוה כדי לראות את האור זורח לפניך כשעיניך ממוקדות בו.  יתכן ומסביבך ישנה רק חשכה, אך זה אינו משנה כל עוד אתה מתמקד בראיית האור והולך בעקבותיו, בנתיב הצר חזרה הביתה. לא מסתכל לימין או לשמאל.  

שמור על מבט קדימה, יודע שלא משנה מה קורה, אתה תמיד תשיג את המטרה. יתכן והדרך תהיה קשה לפעמים,  אך אתה ממשיך בה בהיותך אמיץ וחזק.  אתה תורם כך את חלקך, בעזרה להרמת מצב כל העולם והתייחסותו לחיים.

לכל אחד יש תרומה לתת לכלל. המחשבות החיוביות מתחילות בכל אינדיבידואל והן גדלות ומתפשטות ברבים. כאשר המחשבות שלך הן בכיוון של ניצחון, אתה לא מאפשר למחשבה אחת של תבוסה לשכון בתודעה שלך.

רק כאשר אתה חי במחשבה על הכלל, אתה מוצא שמחה פנימית ושביעות רצון -

 בחר לפקוח את העיניים והלב כדי שנוכחות האהבה תראה לך את הדרך. כאשר אור האהבה ממלא את הלב ועוטף אותך, אתה שליו לחלוטין. זה מביא לביטוי אהבה ללא תנאי, שהנה תכלית הנשמה. לכן, הנח לאור להראות לך את הדרך ולאהבה לכוון את כל פעולותיך.

כאשר הלב האוהב שלך מלא הודיה, הראיה מתרחבת לראות את כל הטוב שיש כבר לפניך ואתה יכול להמריא מעלה גבוה יותר ויותר. עשה זאת עם לב שמח וקל. אתה שואב את מתנות המהות האלוהית שלך דרך אמונה וביטחון במי שאתה באמת ומכיר תודה מהלב.

התחל את יומך כראוי , בלב מלא אהבה היה בהכרת תודה ובצפייה שזה יהיה יום נפלא שבו כל דבר בא תמיד על מקומו בשלום ובשלמות. תן לחייך לזרום בשטף וללא חיפזון. אתה תשאב זאת אליך וזה אכן יתממש.

שנה את החשיבה המוגבלת שלך לחשיבה באור וכל דבר יתחיל לזהור ולזרוח. אתה תגלה איזה עולם רב הדר אתה חי בו, מה נפלאים החיים שבורכת בהם. כעת, שים לב, האם אתה ער לזה בכל הזמנים ?

 האם אתה מביע תודה תמיד, או האם אתה מתלונן אודות כל דבר קטן שאתה מאפשר לו להטריד אותך ולגרור אותך מטה ?

 כאשר אתה מאפשר לזה לקרות אז כל שמחת החיים נעלמת. גם אם השמש זורחת בחוץ, הציפורים מצייצות ושרות, ריח השושנים מגיע לאפך וכל היופי נמצא סביבך. אתה לא מסוגל להיות ער לזה כלל, בגלל מצב הווייתך הפנימי וחייך נראים כמכוסי עננה אפורה.

למד לעשות הכל בשלווה ובאהבה שלי

התעודד, אתה מתקדם. פשוט קבל את המילה שלי על זה. תבטח בי. הניח הכל לפניי. אני החבר והמנחם שלך. הקדש זמן רב בשקט מושלם כך שכל חייך יהיו מלאים בשלווה שלי. ואז קח את השלווה הזאת אל חיי היומיום שלך. 

למד לעשות הכל באהבה ולא משנה מה זה יכול להיות.  עשה זאת לכבודי ולתפארתי. מצא שמחה ואושר אמיתיים בחיים, גם אם הם עשויים להיראות חיים ארציים רגילים. כאשר כל חייך מוקדשים לי, התוצאות הנפלאות ביותר יכולות לצאת מכל עבודה שאתה מתבקש לעשות. 

  כעת התרומם מתוך ענני האשליה של העולם. שנה את חשיבתך, שנה את אופן ההסתכלות בחוץ - 

היכנס לשלווה שלי היום, השקט את כל הרעש והבלבול של העולם ובוא אל המקום הסודי שלי בפנים, בו יש שקט ושלווה מושלמת ששום דבר לא יכול להפריעה או להורסה. כאן השלם עם עצמך ועם החיים והפסק להילחם נגדם.

אם יש לך ספק כלשהו, פנה אליי ותן לי להדריך אותך ולשים אותך על הדרך הנכונה, ולהראות לך בדיוק מה לעשות ואיך לעשות את זה. דבר תמיד עם הסמכות שלי ואל תיקח משהו בכוחות עצמך. כך אולי תגרום לכאוס ובלבול. 

ראה תמיד שהמניעים שלך הם טהורים וחסרי אנוכיות. זכור, אתה בעצמך אינך יכול לעשות דבר. אני חי בך כדי שתעשה הכל בטבע שלי וכך תגשים בשלמות את מה שנראה לכאורה בלתי אפשרי. יחד אתי כל סצנה בחייך תתבהר ואתה תתחיל לחזות שוב בדברים כפי שהם באמת. הכל יתחיל שוב לזרוח ולנצנץ ולשקף את האור הזה והאהבה אשר ישנם בתוכך💙


קול האלוהות הפנימי מדריך אותנו לחזון גבוה ותובנה אינטואיטיבית. 
   הוא מנחה אותנו איך לחיות חיים רוחניים שמביאים שמחה,
סיפוק ומימוש עצמי מלא.

אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

ארכיון הבלוג

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן