סה"כ צפיות בדף

יום שישי

אמונה הנה פעולת התודעה~ התפילה הנה חזון פנימי



~ אמונה הנה פעולת התודעה. כמו יושרה~

~אמונה תמיד נוכחת בך, אך כמו יושרה היא לעתים נרדמת. בהכרת אמונה כפעילות התודעה, נוצר זרם של השפעה רוחנית. אמונה הנה איכות אלוהית.

~ להשתחרר מחיפוש אחר עזרת האל זה נקרא לתפקד במציאות. אין לחפש יותר את האל בחוץ. כשזה מושג, זה התעוררות מחוץ לחלום, אל תוך המציאות. כל עוד ישנה תחושת הזדקקות לאל בחוץ, אז יש תפקוד בחלום.

~ האל אינו עצמה שבאה ממאבק ברע. עצמה שמתגברת על או הורסת את, או מחסלת משהו. האל הנו חיים. הנו אהבה. הוא ישנו ושום דבר חוץ מזה. רק האל ישנו באמת.

 ~ כאשר מחשבותיך שוכנות באדם, במקום,או בדבר, הנך מתפקד בתוך חלום. כאשר מחשבותיך מאוחדות בתפישה רוחנית,כל אדם, מקום או דבר, נעשים לעונג רוחני.  הדברים שנתפשים בחמשת החושים הם אובייקטים של השכל ואין להם שום יחסים עם אמת.

~ שבור את החלום כדי לתת לעצמת-האל לפעול. אל תתקשר לאל כדי לשנות, לתאם או לרפא את החלום שלך. עצם הבנת הכרת האל- שוברת את החלום. לדעת שאתה מתפקד בתוך חלום, זוהי התחלת ההתעוררות. חוסר התנגדות, הנה היכולת לא לצפות שהאל יתפקד בחלום, אלא למצוא שהחיים יהיו לנצח בתודעת אל.

~ אל תדאג בקשר ליחסיך עם אנשים. רק השאר במודע עם יחסיך עם האל, וזה ידאג לכל השאר. שמור על הכרת יחסיך עם האל בקדושה ובשקט. וזה יופיע בחוץ כאדם הרמוני, יחסים וחוויות. האל הנו הדבק בינך ובין אחיך ואחיותיך בני האדם, החיות, הצמחים והמינרלים.

~ התפילה הנה חזון פנימי של הרמוניה. חזון זה מושג על ידי ויתור על השתוקקות, לשנות או לשפר משהו או מישהו. לעולם את תחפש משהו או מצב כלשהו בתפילה. תן להרמוניה להגדיר את עצמה. אפשר לתפילה לתת, ליש להופיע.

~ תפילה אמתית היא מודעות למה שיש, בכך שרואים זאת ולא עושים זאת.  להתפלל זה להיעשות מודע להרמוניה, בלי מאמץ מנטלי מצדך.

 ~ חוויה אלוהית מגלה את הסיפוק העמוק הבהיר שיש בפנים, דרך ההכרה שלך בכך. נוח בתוך מקום מרוצה שיש בפנים, שהנו עמוק ושליו. השלווה כבר ישנה. אל תאחז בתשוקות העולם, תן לחסד לעלות. זו טעות לחשוב שתשוקת אנוש תביא את האל לצדך. יש להרים תודעת אנוש זאת עד שהנוכחות תושג, ושם לנוח. שם ישנה המנוחה מדאגה, ספק ופחד.

~ זה בלתי אפשרי להישאר במצב תודעה שלא הושג. משוך עצמך במהירות מתודעה אישית. תן לשליטת האני הנמוך לגווע. שלווה נחווית דרך הנשמה ובריאות נודעת דרך האל. עושר נודע דרך אהבה. האל אינו חי עם תפישת בן התמותה. זה סוד שיש לקחת אותו הלאה.

~חניך רוחני, שמח כש"הבניין החיצוני" מתמוטט, כי אז "המקדש" הפנימי מתגלה ~

ג'ואל גולדסמית- השגה רוחנית


אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

ארכיון הבלוג

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן