סה"כ צפיות בדף

יום חמישי

התחל את חייך הרוחניים







~ התחל את חייך הרוחניים עם ההבנה שיש לפתור וליישב את כל המאבקים בחייך, בתוך תודעתך. היכנס חזרה לתוך עצמך ושם פתור את כל מה שמופיע בחייך כהפרעה.  דע שלעולם אין מאבק עם אדם או מצב, אלא ישנה תפישה מנטלית שגויה אודות אדם, מצב ונסיבות. לכן עליך לתקן זאת בתוכך ולא לנסות לשנות מישהו או משהו מחוץ לך.
​~ הכר באל כחוק, סיבה ופעולה שנמצאים בכל דבר והימנע מהתערבות פיזית או מנטלית מחוץ לך. כאשר חייך הם מחוץ למרכז ההוויה, ישנה היצמדות למחשבות, רעיונות, חוקים ותאוריות של העולם. כאשר חיים ממרכז ההוויה, שום דבר לא פועל עליך, משום שאתה לא מגיב לעולם התופעות. בחיים הרוחניים אל תתייג תוויות על העולם.
~אל תשפוט דבר כרע או טוב, חולה או בריא, עשיר או עני, כאשר ההופעה הנגלית מראה הרמוניה או חוסר הרמוניה, בלי שיפוט אתה רק יודע ש"יש" ואתה נותן למה "שיש" להגדיר את עצמו. 
לחיות רוחניות זה לדעת שהכול ישנו ולא לתת לזה שם, תווית או הגדרה, או לשפוט זאת. היה מרוצה לדעת שזה ישנו ותן למה ש"יש" לגלות את עצמו, את טבעו, הווייתו והאופי שלו שיתגלה לך.
 ~ דע שאין שום עוצמות של רוע מחוץ לעצמך. להפרעות, אין מקום לקיום בחוץ. פתור אותם בתוך תודעתך !
~ קח את ההפרעות לתוך המקום המרוצה שבפנים.  שטוף אותם והתחבר לחסד האל. אין שום מגבלות מחוץ לעצמך. השתחרר ! היה מרוצה ממה שיש. שכון במצב של להיות מרוצה באני הנני. 
~ זה בלתי אפשרי להשיג את האל, כאשר מישהו נושא תכלית שהנה אחרת מהשגת האל. לך לאל ככלי ריק, בקש מימוש בדרך האל. תפילה הנה השביל להכרת אל.
 ~לבקש הדרכה מהאל יכול ליצור תחושת נפרדות. עליך לתת לאל להיות חייך ואז הוא חי, פועל, מציג. אז הוא הווייתך עצמה. כדי לחוות את האל, יש להיכנס לשקט שלו בהכרה, שמוביל לשקט של שלווה ולחוות זאת. זוהי הכנה לחוויית אל.  
~ כעת אתה מתרומם מעבר לרצון לחוות בריאות, עושר, שפע. מתרומם לחיי נצח על פני האדמה, שם ישנו הכל כנוכחות האל, כאמת. לחפש דברים של הנאה וטוב כחסרים לך, זה מביא להגבלה. יש לחפש רק את האל ואז כל ההנאות באות באופן טבעי לתוך חווייתך.
~ ההתעלות מעל לעצמי הנמוך מושגת, כאשר שום דבר לא נשאר כדי שתרצה זאת או תתפלל לזה. אז מתפנה מקום למלוא אלוהותך ומתנותיה ~

💜💜💜


אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

ארכיון הבלוג

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן