סה"כ צפיות בדף

יום שלישי

היה כלי שמכיל חסד אלוהי

 ג'ואל גולדסמית- מהווה השראה רוחנית להמונים דרך ספריו,
 במיוחד בספרו " הדרך האינסופית " 

הוראתו הרוחנית הייתה דרך ספריו והרצאותיו.

לחניך המתקדם-

כבר השגת שהנך יודע הכל ומקבל הכל באופן אנושי.

כעת עליך להשיג אמת גבוהה יותר, שמגלה את עצמה באמצעים רוחניים ולא אנושים.

בהתעלות מתגלה רוחניות טהורה. כאשר האור בא במלואו, הוא אינו עוזב יותר. 

" אין צורך לרוץ החוצה כדי לראות טוב יותר ולא להסתכל מבעד לחלון. 
אלא לשכון במרכז הווייתך. כי ככל שאתה עוזב אותו יותר, פחות אתה לומד ".

"אמת הנה בתוך עצמיותנו. ישנו מרכז פנימי ביותר בכולנו, שם שוכנת האמת במלואה.
האל שם את משכנו בתוך הלב שלנו. כאשר הוא פועל בנו, ההשראה שלו מחממת אותנו.
דבר מקודש זה פורח מהזרעים של ההכרה האלוהית שנזרעו באדם"

~מלכות האל היא בפנים ~

-היה כלי שמכיל חסד האל בחיים. דע שכל מה שיש לאב האלוהי הנו שלך-

מה יש לאב האלוהי ? חיים, אהבה ! 

אלה הן שתי הפנים של האלוהות. החיים האלוהיים הם חייך והאהבה האלוהית הנה האהבה שלך. אתה בא לבסס את שני הפנים האלה דרך ההתייחסות הפנימית שלך. על ידי הכרה של אמת האחדות בחיים עצמם. 

אז אתה נותן להם לזרום למקומם בלי לנסות לשנות את מה שנגלה בחוץ. בידיעת אמת האחדות  ובכך שאתה מאפשר לאמת זאת לזרוח בך באיזה אופן שאתה בוחר. 

כך עליך לפעול עד שכל טעות תיעלם.  גם בתפישה של טוב או רע, כי  זוהי תפישה שבאה מאשליה של קוטביות הנובעת מחושי בן האנוש המוגבלים. זה חייב להיעלם עד שאינך יותר רע או טוב. 

אתה נעשה רק הכלי שדרכו האל חי על פני האדמה. כל הרע שעשית נובע מהבורות איתה נולדת לחיים אלה של בן אנוש. כעת אתה מגיע לחיים רוחניים וזוהי נקודה של אמת שעליך להשיג בהכרה. הבורות שלך נובעת מחינוך דתי, או מסביבה חברתית שבה נולדת. אבל  באמת, אינך טוב או רע. 

אתה שייך לבית האב האלוהי וכל האיכויות של האל הנן שלך. הן שלך מתוך חסד אלוהי. הם תכונות האל שהתממשו כאתה. מה שנותר לך לעשות זה להכיר בחסד האל עבורך. כאשר אתה מגיע למצב תודעה כזה, אתה מבין שהחיים נחווים דרך חסד אלוהי. אז אתה כבר זונח את האיכויות האנושיות שלך שמוגדרות כטובות או רעות. 

באותו אופן אתה עוזב את המחשבה על שפע  או חוסר. 

חוסר הנו תוצר של אמונה שלמישהו יש שפע ולך אין שפע. כל הניגודים הם אשליה של נפרדות. כאשר אתה מכיר רק בחסד האל אתו אתה חי.  זה בא מחוסר הצמדות בתפישה של נפרדות. 

כל הטוב שיש לך בא מחסד האל. בהשגה של זה בהכרה שלך, אתה עוזב את התחושה הכוזבת של עושר אנושי, אספקה אנושית  ודואליות, ואתה נכנע ומתחיל לחיות בחסד האל. אתה חי כאל על פני האדמה, כשאתה מתבונן בחיי האל שנפתחים בתוך עצמיותך. 


חסד אלוהי  מופיע כמהות שמתממשת לצורה

אומר לך כאן שכאשר אתה פונה פנימה עבור חסד אלוהי, זה אינו עבור כסף, או צורה חומרית כמו בית, או מכונית. 

למלכות האל שבפנים אין דברים כאלה. יש לה רק חסד אלוהי. כאשר אתה פונה פנימה עבור חסד אלוהי, אז חסד יתכן ונגלה כצורה שנדרשת לחוויה שלך. אינך פונה לאל כדי שיעצב את הבית שלך או שירפא את המחלה שלך. אתה פונה לחסד האל כחומר שמעצב מציאות. 

אם אתה ארכיטקט, החסד יופיע דרכך כצורה שנדרשת לך בעבודה. אם אתה שחקן או מעצב, אז החסד יופיע ככשרון ועיצובים, אם אתה עוסק במטפיזיקה, החסד יופיע כריפוי. הוא מופיע ככל מה שנדרש לך, בהכרתך הגבוהה.

 חסד האל מגלה לך איך להשיג אמצעים למה שנדרש בחיים.

כאשר אתה פונה פנימה אל חסד האל, דע שאינך מבקש משהו בצורה. חסד האל יודע מה דרוש לך והוא מזמן זאת או כרעיון, או כהדרכה מה לעשות כדי להשיג זאת. זכור רק שחסד האל לא יודע צורה.

 האל יודע רק חסד. האל לא יודע דבר על ריפוי, כי בהכרת אל אין חוסר או מחלה וגם לא ריפוי של מחלה. בחסד האלוהי נמצאת רק שלמות ההוויה.  

לעתים חניכי הרוח טועים כשהם מחפשים דרך האל, שיהיה להם משהו  חומרי. 

כאשר אתה נכנס פנימה, היכנס עם ההכרה של חסד האל שזמין לך. לאל אין את הידע שלך על בריאות, או עושר. האל הנו עצמה רוחנית ומלכות האל המושלמת היא רוחנית ולא חומרית. 

לכן היכנס פנימה עבור חסד אלוהי. חסד האל הוא וודאי עבור כל הדברים, בין אם זה לבריאות, אספקת שפע או כישרון.
Decent Image Scraps: Nature Animation

From - BEYOND WORDS & THOUGHTS

by Joel Goldsmith

Grace Appears As Form

אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן