סה"כ צפיות בדף

יום שישי

לבחור בצומת הדרכים לחיות בחדש

כל הנשמות מגיעות לצומת דרכים בחייהן והן נעצרות על מנת לבחור. כאן ישנה דרך לחדש, ללא ידוע. דרך שאותה יש לקחת עם אמונה, או שניתן לבחור בדרך המוכרת שם נוחות חומרית ובעלות על דברים הם בחשיבות עליונה.

ילדי, אני אומר לך " חפש קודם את מלכות האל בתוכך". הצב אותי קודם כל בכל דבר וכל דבר יתאים למקומו הראוי.  אז אתה תראה כל דבר בפרספקטיבה הנכונה שלו. זוהי לא באמת בחירה קשה. זה רק ההתנגדות והשליטה שעושים זאת קשה. 

אהוב אותי מעבר לכל והכל יהיה פשוט. אני אומר לך שאלה הם חיים מלאים עם שמחה ואושר, כאשר מקבלים אותם במלוא השמחה, הכל נעשה פשוט. תן ללבך להיות אור כי החיים הנם טובים."

בי ישנה שלווה מושלמת-

האם אתה מחפש שלווה? אתה תמצא אותה כשתחפש. אבל אל תבקש שלווה זאת מאדם אחר או מכל מצב חיצוני. רק בתודעה שלי יכולה להימצא השלווה שהנה מעבר לכל הבנה. 

כמה פעמים בחייך חשבת שמצאת שלווה זאת כאשר מצבי-חייך היו בסדר, או כאשר היית במקום הנכון, או כאשר יחסיך היו בסדר עם אדם מסוים. או אפילו אם משהו מסוים היה קורה, אז חשבת שהכול בסדר ושמצאת שלווה נהדרת זאת ?

איזו שטות היא זאת, ילדי. לעולם אל תהיה תלוי במצב חיצוני-

 לך עמוק פנימה, לשם אף אחד יכול להיכנס ואתה תמצא זאת. ככל שיותר תישאר במרכז זה אתה תהיה יותר בשלווה תמידית. שלווה שאי אפשר לזעזע אותה. כי אני הנני במרכז שלך ובי ישנה שלווה מושלמת. 

גם כאשר אתה עובד עם חבר שותף,  אל תישען עליו עבור משהו שחשוב לחייך. לעולם גם אל תשתמש בו כשעיר לעזאזל. אל תאשים אף אדם במצב שלך או במצב לבך והכרתך. חייך, העתיד שלך, כל מראה חייך כלפי חוץ נחים בידיך. חיים הנם באמת מה שאתה עושה מהם. המתנה שלי לך היא חיים אלוהיים. חיי שפע. 

החיים הנם כה פשוטים -

שמור אותם כך. אל תיתן לשום דבר למשוך אותך מטה או לייאש אותך. הכל הנו בסדר גמור. חיה במלוא העכשיו. אל תחשוב שום מחשבה על המחר. כך תהנה מכל מה שקורה עכשיו. 

שמור על התודעה שלך מורמת וההכרה שלך נשארת תמיד עליי. ראה את המושלמות שלי עובדת בך ודרכך ואת כל צרכיך מתמלאים, כי כל מה שיש לי הנו שלך.

 תן למילים ולמחשבות ששמעת כה הרבה פעמים ממני להיעשות חלק מההוויה השלמה שלך כי הם מילים שרוטטות ומתממשות בצורה ונעשות למציאות. 

לחיות בהכרת העולם החדשה, זה מזמן שינוי מתמיד. כאן אין שגרה. כך קומתך הרחנית גדלה. עליך להיות סבלני, עם אהבה והבנה עמוקה. אלה תכונות שכאשר תחפש אותן, אני אעזור לך בזה. לכן בקש אותם בהתמדה.

לחיות בחדש זה לא משהו לדבר עליו- 

 זה דורש פעולה. את ההכרה המודעת שלך שאתה עושה זאת באמת. כאשר אתה לומד לעשות משהו חדש, כמו למשל לנהוג במכונית, אתה ער לכל חלק בנהיגה. אתה חייב לחשוב בקביעות על מה שאתה עושה. מה יהיה הצעד הבא שלך. מה לגבי מה שאחרים עושים בדרך, לבחון אם אתה עושה את הדבר הנכון. 

בזמנים בהם אתה תוהה אם אתה תהיה מסטר באומנות זאת, דע שאתה זוכה בביטחון ואתה מוצא שאתה יכול להיות מסטר, כי כל פעם אתה טועה פחות. 

כך זה בלחיות את החדש. כל פעולה ושינוי הנם מאמצים. אבל כאשר אתה בא לזה בשמחה ונהנה מזה אתה זוכה יותר בביטחון ולומד מטעויותיך כשאתה נחוש לנוע קדימה ולא למעוד ואז זה מגיע. כך ילדי אתה מתחיל לדעת את הפלא שיש בהתקדמות ואתה נעשה מסטר על זה.

אהבתי חסרת הגבולות

אהבתי חסרת הגבול, האמת חסרת הגבול שלי, החכמה חסרת הגבול שלי אין להן לא התחלה ולא סוף. אדם צריך להתעורר לעובדה זאת. לקבל זאת ולספוג זאת עד שזה ייעשה חלק ממנו. 

זה נקרא לחיות חיים יותר משגשגים. השמיים עצמם נעשים שלך, כי כל מה שיש לי הנו שלך ואתה הנך שלי לתמיד. השלווה והאהבה שלי סובבים אותך וישנם בתוכך. מבורכים אלה שאוהבים אותי, כי להם ניתנת מלכות השמיים.



אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן