סה"כ צפיות בדף

יום שבת

אהבה טהורה והבנה ממגרים כל פחד


ילדי, כעת היה רגוע , מאוד רגוע  - 

למד להתרומם מעל כל רגש של פחד ורחמים עצמיים כי עד שלא תעשה זאת, אתה תישאר מושפע מכל דבר סביבך, רגע אחד אתה מתרומם מעלה ורגע אחר אתה שוקע במעמקי היאוש וכל רוח נושבת משליכה אותך לגמרי מתוך איזון. 

לעולם את תהיה יותר מדיי עסוק או מוטרד מכדי להיות רגוע ולהאזין לי-

אתה נבחן בחייך אם אתה באמת חזק באמונה שלך והיא לא ניתנת להזזה.  זה כך גם אם אינך מכיר אפילו במבחינים אלה. לכן, אתה חייב תמיד להיות ער ומודע. לעולם אל תהיה נבוך, עומד על פרשת דרכים ותוהה לאן ללכת. פשוט היכנס פנימה, תן לי להראות לך את הדרך להיכן ללכת היה ללא היסוס תקשיב לכל קול אחר.

אני אומר לך שהכול בסדר. שמור את לבך והכרתך פתוחים . היה ער ואל תפעל אלא עד שתדע בדיוק מה לעשות. אז צעד קדימה ועשה מה שעליך לעשות בלי היסוס כאשר אני נותן לך אור ירוק.   אל תאבד את עצמך בחושך, תן לאור שלי להאיר את הדרך בשבילך, ולאחר מכן התקדם באמונה מוחלטת וביטחון בנתיב הישר.

כעת היה רגוע. תן לאמונה בביטחון שלך להיות בי ; האני האמתי, המשוחרר-

  חפש אותי בפנים ואל תהיה מושפע ממה שבחוץ.  הקשב אך ורק לקול הרגוע שלי ומצא בך שלווה מושלמת של הלב וההכרה. היה רגוע. בוא לעתים קרובות לדממה ושם תמיד תמצא אותי. אני הנני בליבת הווייתך.  שם תן לשלווה ולאהבה שלי למלא ולפתוח את לבך. תן לחייך להיות שיר של שבח, שמחה, הודיה ותפארת. המשך להיות מחובר אליי, שהנני המקור של כל עוצמה בתוכך ותן לזה לזרום ללא הפסקה, מגלה פלא אחר פלא. 

אל תפחד מפני עוצמה זאת, כוון אותה אתי כך שתוכל להשתמש בה נכון והיא תוקרן החוצה אל תוך העולם.  זכור שחשמל כאשר הוא בשימוש נכון, הנו לתועלת האנושות, אבל בשימוש לא נכון הוא יכול להיות אסון. 

היום אני פונה לכולכם ואומר:  "תנו לי לכוון את העוצמה בתוך כל אחד מכם ודעו שכאשר אתם עושים כך, אז הכל בסדר גמור ורק טוב מגיע.  אני האלוהי שמנחה את כל צעדיכם, וקולי צלול בפנים כמו פעמון לאלה שמקדישים זמן להקשיב לו. לעולם אל תהיו עסוקים מדי ומוטרדים בכדי שתוכלו להיות בשקט ולהקשיב לזה. הקול הפנימי שלי תמיד שם, קרוב יותר לנשימה, קרוב יותר מידיים ורגליים. אז בחרו להקשיב. להקשיב לי !  




אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן