סה"כ צפיות בדף

יום רביעי

לשיר ולשבח בזמני השינוי בידיעה שהכול בסדר

היה בשלווה ושיר שירי שבח כאשר אתה בתהליך של שינוי -

שינויים גדולים תופשים מקום בכל היקום. זה אינו זמן נוח להיות בו. זכור את המילים שלי כאשר אתה חש תהפוכות אלה. לך בעקבות ההוראות שלי, יודע ששום קושי לא נוגע בך כאשר אתה שוכן במרחב המקודש עם נוכחות האל הנעלה ביותר.

 זוהי ההבטחה לכל מי שניצב נחוש באור שלי. מילים אלו אולי לא אומרות לך הרבה עכשיו, אבל בימים שיבואו זה יהיה כמו צרי  מרפא לנשמה שלך  לכן היה תמיד באמונה ושלווה. 

אל תשפוט אף אדם -

כאשר התודעה שלך מתרחבת אתה מפסיק להיות ביקורתי וחסר סובלנות. זה משום שאתה מתרומם מעל כל ההתנגדויות האנושיות לתוך שלווה והרמוניה.

 בזמנים שאתה חש שזה לא אפשרי קח בחשבון ששום דבר לחלוטין אינו בלתי אפשרי אתי, נוכחות האהבה שבתוכך. 

כאן יש לך מצב מושלם של הכרת אחדות. יותר ויותר אתה חייב להכיר שכולכם באים מנביעות קרניים שונות. לכן אל תשפוט אחר, אלא אהוב הכל ובכך הרם את התודעה שלך לרמה זאת של איחוד. 

גלימה של אור טהור -

אין שום מאבק, אין שום גורל עיוור כאשר ההכרה שלך ישנה עליי. הכל מושלם, הכל בהרמוניה, הכל באיחוד.

 אני עושה את המקומות הקשים לרכים. אני מיישר את כל מה שהתעוות. אני הנני אתך תמיד.

 אני לא עוזב אותך או זונח אותך.  פנה אליי עד שמחשבות הרמוניות יזרמו דרכך כל הזמן.

היה עם דברי שבח על שפתיך -

כאשר היום נפתח לפניך, קבל כל רגע כשהוא נפתח לפניך וחיה אותו, יודע שרק הטוב ביותר יכול לצאת מכל רגע ורגע. במחשבה חיובית זאת, אתה עוזר להביא זאת למציאות שלך. 

ככל שאני ממקם בלבך יותר אנשים, כך יש יותר ללמוד, כי לכל אחד עליך להתייחס באופן שונה. לכן עליך לאפשר לי, האלוהי שבך, להיות בהכרה שלך בכל רגע.

 אל תתכנן מה אתה הולך לעשות עם מישהו. היה רק מודע לי באותו רגע בזמן וחוש אותי עובד בתוכך, דרך לבך והכרתך כאחד. 

יש לך הרבה עבודה לעשות, אבל חכה עד שאני אתן לך השראה. אז לך באמונה וביטחון. עושה הכל בתחושת שלווה, עם דברי שבח והודיה על שפתיך. 

להתעורר עם שיר של שבח -

אתה מתעורר בבוקר זה עם שיר של שבח על שפתיך ובלבך. הכל בסדר גמור כאשר אתה מסתכל על זה כך. 

אתה מתפלא כאשר בימים מסוימים אתה רואה הכול ביופי האמתי שלו ובימים אחרים  דבר לא נראה בסדר. 

הכר בכך שבכל יום יש לך ברירה שנחה בידך לבחור איך לראות כל דבר. 

מצב ההכרה שלך הוא זה שמשתנה קודם ולא מה שסובב אותך. 

בחיים ישנו תמיד מישהו שזקוק למילה של אהבה והבנה וכאשר אתה נותן זאת, אתה מקבל חזרה. 

פתח את לבך, תן מכל הלב ומצא שמחה אמתית בחיים באיזון של גוף-נפש-רוח. 









אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן