סה"כ צפיות בדף

יום שבת

מלאו את לבכם באהבה והיו האור שלי בעולם

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור

היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו.

אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. 

שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי

 אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר. 

הזמנים הללו שאתם עוברים בהיאספות שקטה אתי יחד בכל יום - מקרינים את אורכם ליחידים וגם למצבים בעולם, הם מבורכים לכול. 

פקחו את עיניכם וראו את הנגלה דרך עיניי

הבינו שככל שאתם מודעים יותר לכוחות האור הפועלים דרככם, כך אתם תיצרו יותר אור. לכן חשבו עם אור, ראו עם אור, היו האור שלי בעולם.

 רבים אומרים כן, ועדיין ממשיכים לחפש בחוץ בלי להתעמק בתוכם. הם אולי מתעמקים עדיין בכתבים, ותורות או באמצעות מדיום שייתן להם את התשובה לשאלתם.

  מה שאני מזכיר להם זה לבחור להיות בדממה, להיכנס לתוך שקט ולחפש עמוק בתוכם את המקור של כל החוכמה וההבנה שלהם, אשר עליהם יוכלו להסתמך בכל עת. 

 פעם אחר פעם אני אומר שיש לחפש פנימה כי שם נמצאת האמת ; שם נמצאת התשובה לכל שאלה. לכן יש לפנות זמן כדי להיות בשקט ולאפשר לידע הפנימי לזרום להכרה.

זכרו. כל מחשבת-אהבה חיובית נופלת על קרקע פורייה

 עם הזמן כל מחשבה חיובית שבאה מהאור תנבוט, תצמח ותפרח. אז אל תרגישו לרגע שאתם מבזבזים זמן. אתם קורנים את אורי לחיים בעודכם נמצאים בשלווה אתי.

 דעו שבקרינת אור זאת נעשית עבודה אדירה בעולם. אתם עוזרים להרים נשמות או מצבים אל האור, על ידי הפעלת האור שלכם המכוון כדי לקרון לכל החיים. 

כשתצליחו באמת לקבל אמת זאת ולהבין מה קורה בשירות כזה לאור, וודאי תרצו לבלות יותר ויותר זמן בשקט ולהקדיש תפילה מאוחדת אתי במרחב הפנימי שלכם.

דעו שכל מה שיש לי הוא שלכם. אלה מתנות החסד שלי 

בכל פעם שאתם מנסים להיאחז במשהו, זה בגלל שאתם מפחדים לאבד אותו. לכן שחררו אותו. אל תיצמדו לכלום ודעו ללא צל של ספק שכל מה שיש לי הוא שלכם, כמתנות של חסד. 

דעו כי החסד הזה מספק לכם מה שנדרש ובמצב זה של חופש מנטלי ורוחני, הכול הנו שלכם. בהתמדה עם הבנה זאת אתם הופכים לשומרי בית-האוצר שלי. 

קחו לדוגמה את כל מתנות האור שלי שאני מזרים על כל אחד מכם מדי יום. אם תנסו להחזיק במתנות הללו למטרותיכם האישיות, בוודאי תאבדו אותן. 

אם תבינו שאתם שומרי המתנות הנפלאות הללו דרך הכרתכם בי כבית-האוצר ותשתמשו בהן לטובת האנושות ועבור גאולת העולם, אתם תתייצבו יותר ויותר בהכרה הגבוהה.

תנו לאמונתכם ולאמון שלכם בי להתבסס עמוק בכם

חפשו את ההשראה שלכם ממני - וממני בלבד. המשיכו לפנות אלי, לדבר איתי, להקשיב לי ואז לציית ללא כל היסוס לקול הקטן השקט הזה עמוק בתוככם, ויהי מה.

 דעו שכאשר אתם מצייתים לבת קולי, רק מה שמושלם יכול להתגלות. הדרכים שלי מאוד מוזרות אבל מאוד נפלאות. בנו את כל חייכם עליי, ושום דבר ואף אחד לעולם לא יוכל לזעזע את היסודות הללו.

 יסודות אלה הם לנצח בלתי ניתנים לערעור. תנו לאמונה ולאמון שלכם בי להיות מבוססים וכאשר המניעים שלכם הם טהורים, צייתו לקול הקטן שלי בכם עם ביטחון מוחלט.

חשבו עם אור, ראו עם אור, היו האור שלי בעולם

בכל פעם שהרטטים שלכם מורמים, אתם עוזרים להעלות את הרטטים של העולם. כן, בכל פעם שאתם נכנסים למחוזות הכרה גבוהים אלה, אתם עוזרים להביא אור לעולם החשוך הזה. 

כאשר אתם רואים עד כמה חשובים אותם זמנים של שקט מוחלט, הכוחות הקוסמיים הללו פועלים בתוככם ודרככם. זה באמת עוזר כשאתם מבינים מה קורה דרככם.

כאשר אתם מודעים לכוח האדיר הזה בכם, אתם נעשים זמינים לו 

כך אתם יכולים להשתמש בו יותר ויותר. אתם מבינים שבכל פעם שאתם נעשים שקטים ומאפשרים לכוחות האלה לזרום דרככם, אתם משמשים  לי ככוח עזר, כדי לעזור לעולם חולה מאוד. 

אתם עוזרים לכלל, לא רק לעצמכם. בכך, אתם הנכם כמו גלגל שיניים זעיר במכונה ענקית ואתם עוזרים למכונה זאת לתפקד בצורה מושלמת דרכי. 

עד כמה שתקבלו מהאור שלי, כך לא תוכלו להיפגע או לכעוס ממצבי החיים הארציים

זה תלוי רק בכם. אני מנחה ומכוון את כל בני האדם כאשר הם מרשים לי זאת. כולם אחד בעיניי. אני אינני מכבד אנשים מסוימים ואחרים לא. 

כל כך קל לשכוח דבר זה ולדמיין שהאור שלי מאיר על מובחרים מעטים ; אבל זה לא כך, האור שלי זורח על כל יצור חי כאחד, אבל עד כמה מהאור שלי אתם תהיו מוכנים לקבל ? זה תלוי רק בכם. 

הבחירה היא של כל אחד ואחת. ככל שתקדישו יותר זמן לדממה ותקשיבו פנימה, כך קולי  בכם ייעשה ברור יותר. כך,  עד שלא תשמעו קול אחר ותפעלו רק תחת ההדרכה הישירה של קולי בכם. 

התחברו לחיים וכל מה שהיה שלילי בחייכם ישתנה לחיובי

היכנסו איתי לשלווה הרמונית. העלו את התודעה שלכם עם אורי ותראו שינויים גדולים מתרחשים בחייכם. היכן שהיה חושך, תראו את אור האמת מאיר ומפיג כל חושך. 

היכן שהיה חוסר בהרמוניה, שבא משנאה, קנאה, רכושנות ותאוות בצע, כעת תראו בו הרמוניה ואהבה. אתם תיתנו ואתם תקבלו ואז כל מה שהיה שלילי בחייכם ישתנה לחיובי. 

עם אהבתי האלוהית תוכלו לראות עד כמה הכול מסתדר בצורה מושלמת

אם אתם מרגישים עדיין חוסר הרמוניה עם אנשים, זכרו תמיד ששינוי יכול לבוא כהרף עין. פשוט שנו את הגישה שלכם, שנו את החשיבה שלכם והשחור יהפוך ללבן באופן מידי.

כמו שאור בהיר נכנס לתוך חדר חשוך והחושך נעלם בקרן האור ואינו עוד, כך אין צורך להישאר מדוכדכים או מדוכאים לאורך זמן. כדאי לשנות זאת במהירות עם האור והאהבה שלי.

אז תוכלו לראות עד כמה הכול מסתדר בצורה מושלמת. לכו בדרכי ועשו את רצוני בשמחה אמתית.

מהיום  מלאו  את  לבכם רק באהבה  שלי 

ותנו לאורי לקרון ממכם. כך תמשכו אליכם  עוד ועוד

 מאור - האהבה שלי ותשיגו הרמוניה ואיזון בחיים

אהיה אשר אהיה





אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן