סה"כ צפיות בדף

יום חמישי

נחשול גדול זורם כעת קדימה לתוך "החדש"

כעת נדרש מכם ללמוד שיעורים חדשים כל הזמן 

 לימוד זה קורא לכם למיקוד, סבלנות והתמדה. יש הרבה דברים שאינכם מבינים, אבל המשיכו בדרך הרוח עם משמעת עצמית וזה דבר שנדרש לעשותו בבגרות.

אל תחשבו שאתם יכולים לעשות שינויים דרסטיים בבת אחת. אם אתם תעשו זאת גופכם יתמרד וסיבוכים יעלו. סוג השינויים שעליכם לעשות לא קלים בהתחלה.

ייתכן והם ייראו כשינויים קטנים שיש לעשותם. אלה יהיו הרגלים ישנים שקשה לפעמים לשבור אותם והם קוראים לכם למשמעת-עצמית, כשהגופים הנמוכים שלכם נעשים כעת מוארים יותר.

עליכם להעלות את הרטט ולשמור על אכילה נכונה

אכילה פשוטה היא התשובה. אתם בונים גוף אור, לכן ספגו את האור מהאוכל הטבעי. אתם מזינים את עצמכם מירק גינה, דבש ופרי.

כל מזון שאותו מטפחים רוחות הטבע, הדיוות והמלאכים - עוזר לזמן יותר את כוח החייםאתם מוציאים מהתפריט בשר ודגים וזה נעשה בהדרגה כדי למנוע התנגדויות בגוף.

חשוב שתהיו במצב נכון של ההכרה כשאתם אוכלים זאת

 תמיד הודו עבור מה שניתן לכם מהטבע והזינו את עצמכם עם המזון בעל כוח החיים הגבוה ביותר. לאט לאט אתם תפתחו גוף רגיש יותר לאור, מעודן יותר. 

הגוף נעשה קל יותר בספיגת אנרגיות מהשמש, האדמה, המים ופחות ממזון מוצק. תהליך ההתמרה שלכם נעשה בהדרגה ועם משמעת פנימית והבנה שבאה ממני.

התחילו עם  התמרה זאת היום

זכרו - אתם עושים זאת לתכלית מיוחדת של שינויים והתמרת הגוף לאור. הכירו בחשיבות של זה וזה יעזור לכם להתגבר על הקושי בשינויי האכילה.

שמרו על כך עם משמעת עצמית ולמדו ליהנות בעשותכם זאת. כך אתם תמצא שלווה בלבכם והכרתכם כשאתם עושים את רצוני ומצייתים למילתי.

שלוות הלב היא חיונית בכל הזמנים

 אל תהיו מודאגים בגלל שאתם חשים מוזר. הרבה שינויים תופשים מקום במבנה התאי שלכם עכשיו ואתם חווים תחושות מוזרות בגופים שלכם. 

קבלו זאת כחלק מהתכנית של התפתחותכם 

זרמו עם מה שקורה לכם. ראו את עצמכם כגולם בתוך פקעת אשר עובר תהליך זה של שינוי להיות לפרפר יפה וחופשי, שמשוחרר ממה שהיה קודם. 

אינכם יודעים מה בדיוק קורה ואיך זה קורה אבל אינכם יכולים לעצור את השינוי הנפלא מגולם לפרפר דרך החוויות הפנימיות שאתם עוברים בזמנים כאלה. 

קבלו זאת עם לב פתוח ומכיר תודה

 חיו בהרגשה שהכול באמת בסדר. ביום זה אני מביא לכם שמחה גדולה כאשר אתם מתבוננים בתבנית המושלמת שלי נפתחת כמו פרח מפואר לקרני השמש. 

עלה אחר עלה אתם תחזו ביופיו ובמושלמות שלו ואתם תרימו את לבכם לתפארת האמתית שלו ותשירו שיר שבח עם הודיה על מה שתראו ותחוו.  

דעו שישנו משהו מופלא שקורה בזמן זה והנכם חלק מזה

בידיעה זאת חיו את מלוא החיים המפוארים שלי, רוטטים אותי בכל אטום של הווייתכם. חיו אותם על ידי כל מילה שנובעת מההכרה שלכם כילד אלוהי מואר. 

דע כי נחשול אור גדול זורם כעת קדימה לתוך "החדש". האור שלי מזין כל חלקיק של הווייתכם ואתו אתם גדלים ומרחיב את קומתכם הרוחנית ומתעלים לאור.

הודיה 🙏🏼 הודיה 🙏🏼 הודיה



נוצר גם כסרטון  יוטיוב בערוץ זה 

אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן