סה"כ צפיות בדף

יום שלישי

להתמיר את הישן עבור מלכות השמיים


אמונה ,השתוקקות והתמסרות

חיה את החיים במלואם יומיום, רגע אחרי רגע. זה  נועד לנשמות מסורות שמוכנות לתת הכל ולקבל הכל. ההבטחות שלי לעולם לא מאכזבות כאשר אתה שם את אמונך וביטחונך בי הרוח הפנימית שלי בך ולא בדרכים אנושות. אינך יכול לבנות אמונה בלי לעשות משהו בקשר לזה. זה משהו שכל אחד צריך לפתח בתוכו.

כדי להגיע לפסגת ההר עליך לעשות את הטיפוס בעצמך ולרצות להשיג את הפסגה. השתוקקות לכך חייבת להיות בפנים כדי לאפשר לך לפעול. לכן על ידי אמונה עליך לעשות משהו כדי לפתח ולהשיג זאת.

עליך להעמיד זאת במבחן. אם אתה נכשל, היה מוכן לאסוף חזרה את עצמך וללכת הלאה, בידיעה שאתה תגיע לשם, יהיה מה שיהיה, זוהי אמונה.

במצב זה שמתרומם להיות, ישנה אחדות מושלמת

היה מאוד רגוע והרם את התודעה שלך אל העצמי האמתי שלך ואז הירגע לתוך האור האלוהי. עם אמת אלוהית ואהבה, יודע שאני הנני האל בך. אתה, כביטוי אלוהי.

ראה את האחדות עם חבריך דרך ההכרה שלי, ראה את המושלמות של הבריאה שלי. במצב מרומם אין רוע, אין חשכה.  הכל הנו אחד. הכל הנו באיחוד, הכל נמצא בתודעה מרוממת זאת.

עשה זאת תכופות. מתי שהנך נמצא במחלוקת. התרומם בהכרתך, כל אימת שאתה מוצא את עצמך בחשכה.  התרומם כל אימת שיש אי אחדות, חוסר הבנה, ביקורת או או חוסר אהבה. התרומם לממלכות של אור אלוהי. היה האור, הקרן אור, לך עם האור הטהור ביותר בלבך לכל. 

אל נא תתן לעצמך לברור, או להפריד. שלא יהיה זה עניינך כלל. ראה את משימתך באור האמת ותן ממיטבך להשלמתה. אל תרשה לשום דבר להסיט אותך מזה. במצב מרומם זה ישנה אחדות מושלמת. 

חשוב בחיוב, באופן אוהב, במחשבות מרוממות. כל זה נח בידיך, פעל והיה הוכחה לכך שזה עובד. יודע שכמו שאתה חושב, כך הנך. 

תן לחשיבה שלך לתאם את עצמה כהרף עין. עשה זאת כעת- 

כשאתה קורא מילים אלה, נקוט בפעולה. תן למחשבות האלה להשתנות במודע, להתרומם במודע לאור.  היעשה למודעות מוארת, למודעות אוהבת, למודעות אלוהית. חוש את תפארת ההתמרה הזאת מתרחשת כעת. 

תן לחייך להיות שיר טהור של שבח והודיה התרומם לגבהים אלה על ידי חשיבתך המרוממת. כאשר אתה מתעורר ליום חדש זה ואתה רואה את זריחת השמש, הלב שלך מתרומם בשמחה, כי אתה לפתע יודע שהכול נמצא כאן ועכשיו;


 הכל הנו אור אלוהי, הכל הנו אהבה אלוהית, הכל נמצא בתחייה ! -

אתה חש את עצמך כמשתעשע עם כנפיים שנוסקות אותך לשמיים ואתה מוקף באור גדול. בכל פעם שאתה עולה יותר, אתה מרים נשמות אחרות אתך אבל אינך עושה זאת לבד. מצב ההכרה שלך משתקף על אלה סביבך.  כאשר אתה בשלווה יחד אתי, אתה יוצר תנאים נכונים ומביא שלווה והרמוניה לכל מי שאתה מחובר אליו ואתה מרים אותו. 

תן לכל דבר שאתה עושה להיעשות ללא מאמץ ועם שמחה. צעד אחר צעד, אני אדריך אותך-

שמור על הכרתך ולבך פתוח. אני לא יכול לעבוד דרך הכרה נוקשה ולב סגור. חפש שלווה פנימית ורוגע כל הזמן. אתה יכול להיעשות מלא  באור הכרת-אל, מודרך כך כאשר אתה לוקח נשימה זאת עכשיו. זוהי האפשרות הנפלאה ביותר. 

אתה חש את עצמך מתרומם בשמחה טהורה של זה. זה המקום שבו שינוי מלא יכול לבוא. אז אינך צריך להיות מה שהיית שוב. הרגלים ישנים , צורות מחשבה ישנות וכבלים יכולים להישבר ברגע זה ואתה יכול להיעשות ניצחון של אדם שהתמיר את עצמו ואת עולמו. 

אתה יכול להיות מושלם עכשיו. זוהי מחשבה עוצרת נשימה לכל מי שמחפש את הדרך. כעת אין עליך להיות יותר העצמי הישן, כי אתה מגלה את העצמי המואר שלך. 

עכשיו אתה נמצא בתהליך של בניית גוף אור, מרומם את הרטטים כך שכל תא בגופך משתנה. אתה נעשה לאור חי. רק בדרך זאת אתה יכול להיכנס למלכות השמיים שלי. כל הישן חייב להיות מותמר. קבל זאת כתהליך טבעי ביותר. 

במשך שנים אמרתי לך זאת, אבל עכשיו אתה חווה זאת. זה קורה לכל אחד מכם. כאשר אתה נעשה ער ומודע לתהליך זה אתה מזרז אותו להתקדם. דבר זה פעם היה לוקח שבועות, חודשים ואפילו שנים וכעת זה משתנה במצמוץ של עין. הכל חדש עכשיו. התפארת נוכחת כשאתה משתחרר !

 אני לא יכול לעבוד בלב ובהכרה שמלא בתפישות ישנות, הרגלים ישנים, מודולים ישנים של התנהגות. הכל חייב להתרוקן בניקוי שתופש מקום לפני שהחדש יכול להיכנס פנימה. 

ההתרוקנות מהישן אינה קלה עבור הרבה נשמות במיוחד כאשר הן מנסות להיצמד לישן ומסרבות לשחרר. אף אחד לא יכול להכריח אותן. הן לחלוטין חופשיות לבחור. חשוב להבהיר לכל אחד, שאין מקום לישן בתחייה לחדש.

אם יש לך השתוקקות לנוע אל תוך העולם החדש עליך לשחרר את התפישה הדואלית שמחזיקה אותך מאחור. כאשר אתה עושה זאת אתה משתחרר ויכול להתקדם בלי שמשהו יעכב אותך. אני הנני אור לא מוגבל וזקוק לך חופשי ומשוחרר מכבלים.

כעת זהו זמן של מבחן גדול. אינך צריך להמתין יותר-

 קרון אהבה אלוהית ויותר ויותר אהבה עד שאתה לא תראה יותר רוע או חוסר מושלמות. לא תראה יותר אי הבנה. נקה שכבה אחר שכבה של תפישות שגויות עד שאתה תראה רק את המושלם. עד שתדע שהכול הנו אור אלוהי ואין יותר חשכה. אכן זהו זמן של מבחן גדול. זהו גם זמן של ניצחון. 

 מלא את חלקך עם לב מלא שבח והודיה, היה רגוע. 
חוש את השלווה שלי בתוכך וקרון אותה החוצה



אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן