סה"כ צפיות בדף

יום ראשון

המקום בו אתם עומדים עכשיו הוא אדמת קודש


לעולם אל תרגישו שכאשר אתם תגיעו למקום מסוים אתם תהיו חייבים למצוא אותי או כשאתם תעשו דבר מסוים כזה או אחר. הפסיקו לרדוף אחרי קצה הקשת. 

אתם תמצאו אותי ממש כאן בתוככם!

מכאן תבינו שהמקום בו אתם עומדים עכשיו הוא אדמת קודש. הפסיקו את החיפושים שלכם, הפסיקו את נדודיכם במדבר והיו דוממים. 

חפשו פנימה ושם תמצאו את מה שאתם מחפשים, שם תמצאו אותי. היו בשקט והרגישו את התודעה שלכם מתרחבת ואת לבכם פתוח.

הרגישו את עצמכם נישאים מעל כל מגע ארצי אל מחוזות הרוח. בכל פעם שתהיו דוממים תגלו שאתם מסוגלים לעשות זאת. תרגלו את זה לעתים קרובות יותר ויותר. 

הפסיקו להנהיג את חייכם בעצמכם וקחו זמן להיות איתי לבד. במשך היום פנו אל תוך המקדש הפנימי; בשביל זה הוא ישנו שם. 

פשוט היכנסו לשם כדי לספוג את השלווה והשקט ולהיות לאחד איתי, ואז צאו לחיים מחודשים ברוחי ומלאים באהבתי האלוהית. 

לעולם אל תהיו עסוקים מדי לעשות זאת. החידוש הזה של הרוח חשוב הרבה יותר מכל עבודה שצריך לעשות.  כשאתם מחוברים אלי בפנים, אתם תהיו בחוץ עם יכולת לעשות הכל ברוח הנכונה. 

בכל פעם שאתם מרגישים חוסר בסבלנות או עצבנות, בואו אליי ותמצאו שלווה פנימית ושקט והכל יהפוך שוב להרמוני ושליו.

החזון שלכם הוא כמו הדפס בל יימחה על התודעה הפנימית שלכם

כשאני נותן לכם חזון או כשאתם חולמים, זה כמו הטבעה בל תימחה על התודעה הפנימית שלכם, כך ששום דבר ואף אחד לא יכול לקחת זאת ממנה. 

כשאתם מחזיקים את החזון עם מחשבה והרגשה הנמצאים בהסכמה ביניהם, הוא גדל מזרע זעיר לעץ אדיר והופך למציאות.

בהבנה זאת קחו זמן להיות בשקט, להיכנס עמוק פנימה, לראות את השלמות המוחלטת של כל מה שמתרחש דרך החזון הגבוה של הנשמה. 

אפשרו לתמונה של צמיחת והתרחבות החזון להתפתח בתודעה שלכם. ראו אותו גדל לכל הכיוונים. ראו תמיד שלמות בכל המתרחש ולעולם אל תהיו מרוצים עד שתעשו זאת.

לכו בדרכי. ראו שלמות ותצרו שלמות

לכו בדרכי הרוח, חיים בדרכי הרוח שלי. התרוממו מעל כל מה שמחזיק אתכם כלואים. ראו אותי בכל דבר ובתוך כולם. הרחיבו את התודעה שלכם כדי לראות שלמות וליצור שלמות. 

לעולם אל תסתפקו במשהו שהוא השני הטוב ביותר; הבינו שאצלי כל הדברים מושלמים. יצרתי את כל הדברים מושלמים ואני הנני שלמות.

לכל אחד מכם יש עבודה עצומה לעשות, אז חפשו וגלו מהי ועשו זאת מכל הלב והשכל. הקשיבו תמיד לקול הקטן הדומם שלי וצייתו להוראות שלי. היו חזקים ועשו טוב. אז תיצפו בנפלאותיי. 

אין דבר נפלא יותר או מפואר יותר מאשר לעשות את רצוני וללכת בדרכי, לראות את התוצאות המגיעות כאשר זה מבוצע.

היו חזקים, בעלי אומץ וטוב לב. אל תהססו בכלום, יודעים שאני איתכם תמיד. אני האל שמנחה את כל צעדיכם. תנו לאור שלי לזרוח ולהפיג את כל החושך. 

תנו לליבכם ולהכרתכם להתמלא באהבה ובחכמה האלוהיים שלי כדי שיוכלו לשמש אתכם בהקרנתם לכל הנזקקים.

חוק הכרת התודה על הכל הוא חוק רוחני בסיסי

אמצו גישה חיובית והיו בהכרת תודה כאשר הגישה שלכם חיובית, אתם יכולים לראות מעבר למיידי אל תוך המעמקים. 

ראו את הצרכים שלכם בבהירות רבה, ואז דעו ללא ספק שכולם ייענו בצורה נפלאה, והודו על כך שהם נענים. לעולם אל תחסירו בהודיה. 

חוק הכרת התודה על הכל הוא חוק רוחני בסיסי. ראו, האם אתם באמת יכולים להיות אסירי תודה על הכל ? האם אתם יכולים לראות טוב בכל מצב ?

אני רוצה שתנסו ליישם את החוק הזה יותר ויותר, במיוחד כשאתם מתמודדים עם מצב שלכאורה נראה או נחווה קשה מאוד. 

הסתכלו על זה בצורה הוגנת וברורה; ואז הסתכלו דרכו, מתחתיו ומסביבו. כשתסיימו, תגלו שכל ההשקפה שלכם כלפי המצב הזה תשתנה לחלוטין. 

ממבט זה, מה שנראה לראשונה כאסון הופך כעת להזדמנות ואתם תהיו נחושים להפוך אותו להצלחה על ידי הוצאת המיטב ממנו. 

ראו את עצמכם מתקדמים כלפי מעלה כל הזמן  

אל תתנו לצעדים שלכם לדשדש כשהדברים נראים קשים. שמרו את עיניכם על המטרה הסופית והרימו את לבכם באהבה עמוקה והכרת תודה על כל מה שקורה לכם. 

הבינו שכל חולשה שמתגברים עליה, מעניקה לכם כוח רב יותר ומאפשרת לכם לעשות את הצעד הבא בביטחון ואמונה גדולים יותר. 

ראו את עצמכם מתקדמים כלפי מעלה כל הזמן ולעולם אל תאפשרו אפילו לשביב של תבוסה להיכנס לתוך החשיבה שלכם, פשוט הצהירו שאתם יכולים ואתם תעשו זאת.

הכניסו את הרטטים הנכונים לכל דבר שנדרש להשיג

כשהדברים הופכים עמוסים מאוד כלפי חוץ ויש הרבה מה לעשות, כולכם תגלו שזה מאוד הכרחי מדי פעם להיכנס בכוחות עצמכם לתוך שקט במקלט שבפנים ולמצוא שלווה בלב ובנפש.

 כשאתם יוצאים לעשות מה שצריך לעשות בחוץ, זכרו  שחשוב הרבה יותר לראות שהדברים עמוק בתוככם נכונים לכם, לפני שאתם מתמודדים עם מה שצריך לעשות.

הכל חייב להיעשות באהבה הטהורה ביותר, לכבודי ולתפארתי, כך הכל נעשה בצורה מושלמת כשהרטטים הנכונים הוכנסו לכל דבר שנדרש להשיג.

אל תאפשרו לשום דבר למשוך אתכם מהמרכז ! 

היו איתנים והיצמדו לדרך האמצע. למרות הסחות הדעת הרבות, היו איתנים והחזיקו מעמד בדרך האמצע, כך תמצאו שלווה ושביעות רצון מושלמת. 

דעו לאן אתם הולכים, היו בטוחים שזה נכון ואז צעדו קדימה ללא היסוס ראו את התוצאות המדהימות ביותר מגיעות ובמהירות רבה. 

זכרו שכאשר אני נותן לכם הנחיות ספציפיות, ראו שהן מבוצעות במלוא הפרטים כי רק כך הדברים יכולים להסתדר בצורה חלקה ובשלמות אמתית.

חשוב שתמיד תהיו מודעים לי כשאתם מתקדמים אל החדש

 היו מודעים לי ולנוכחות האלוהית שלי בכל עת.  שמרו את הכרתכם עליי. זה יעזור לכם לשמור על תודעה מוגברת כדי שתוכלו להתקדם ללא קושי. 

הכניסו אותי לכל מה שאתם עושים, אומרים וחושבים. שתפו אותי בכול. רק כשאין לכם מה להסתיר, אתם יודעים את החופש האמתי של הרוח. 

אני צריך אתכם חופשיים כדי שהנפלאות שלי יוכלו[ להתגלות לפניכם בלי שום דבר בך שיעצור אותם. כך זה רק התחיל. יש הרבה מזה שעוד יתפתח. 

תארו לעצמכם את כל פלאיי והיופי שלהם, שעדיין לא חלו ומחכים לחשוף את עצמם ! זה יהיה כמו להיכנס לעולם חדש עם דרכים חדשות, חוקים חדשים, רעיונות חדשים. 

שמרו תמיד על הכוונת את חזון העידן החדש. כך אתם תמצאו את עצמכם עוברים אליו באופן טבעי מאוד, והוא יהפוך לחלק מכם.

אתם נמצאים בעולם הזה כדי להביא אליו טוב, אהבה, שמחה ואושר

אתם כאן כדי להקרין אהבה, אור וחוכמה לכל אותן נשמות במצוקה. יש לכם עבודה לעשות.  אתם יכולים לעשות את העבודה הזו רק כשאתם סידרתם את החיבור הפנימי עם העצמי שלכם. אתי.

אתם תוכלו להפוך לאחד עם השלם כאשר אתם כבר לא חשים בנפרד, מבקרים ומפרידים את עצמכם מהשלם. שאלו את עצמכם : האם אתם מרגישים אחד עם כל הנשמות שסביבכם? 

האם אתם מרגישים שלווה מול העולם ? או שהמחשבות שלכם סותרות את האמת והן ביקורתיות והרסניות?

 זכרו תמיד - אהבה, שמחה ואושר יוצרים את האווירה הנכונה ומושכים את כל אותן נשמות דומות יחד. אז שימו לב לעצמכם, והתחילו כבר עכשיו לצייר לעצמכם רק את הטוב ביותר. 

אתם יכולים לשנות את כל הגישה וההשקפה שלכם לחיים בהרף עין. אז למה לא לעשות את זה ? התחברו לכל החיים, ותמצאו את השלווה שחוצה כל הבנה.




אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן