סה"כ צפיות בדף

יום ראשון

הקול הקטן שלי נמצא עמוק בתוך כל אחד



הקול הקטן שלי נמצא עמוק בתוך כל אחד - נסו להבין ולתפוש אמת זאת


הקול שלי ישנו שם כדי שכולם ישמעו אותי. זה לא רק עבור מעטים נבחרים אלא עבור כולם, כולם, כולם. זה פשוט תלוי ביכולתו של הפרט לשמוע ולקבל את זה.


 זה תלוי באמונה ובהבנת אותו קול קטן שנמצא עמוק בתוך כל אחד. זה לא נמנע מאף אחד, במצב של שלווה ושקט כולם יכולים לשמוע את קולי וכאשר הוא נשמע, הצעד הבא הוא לציית לו.


בהנחיה מבפנים אתם תרחיבו ותתרחבו, זורמים עם כל מה שקורה


זכרו שאתם מפגינים לכול החיים את החוקים האלוהיים שלי ממש כאן בתוך חייכם,  וכל אלה הרואים זאת אינם יכולים שלא להאמין ולזהות את ידי הנמצאת בכל דבר. 


זה בא להוכיח לרבים כיצד פועלים החוקים האלוהיים שלי, כאשר קורה יש מאין ומתרחשים דברים אדירים וזוהי רק ההתחלה.


אני אומר לכם להתרחב ולזרום עם כל מה שקורה, לא להתנגד לכלום, ולא לפחד מכלום. להתקדם באמונה ובביטחון מוחלט ולהתבונן בנפלאותיי ותפארתי ולהודות לנצח על כל אלה. 


 כאשר אתם עושים את רצוני והולכים בדרכי, מציבים אותי במקום הראשון בכל דבר ויודעים שאני הנני אתכם תמיד, כל מה שיש לי הוא שלכם


הקדישו זמן לשקט עד שתמצאו תחושה של שלווה ושלווה


היו מודעים לנוכחותי בכל עת, לא משנה היכן אתם נמצאים ומה אתם עושים. במצב זה של הוויה אתם לא יכולים לומר מילה לא יפה או להיות שלילי לגבי שום דבר.


 אז אתם תוכלו לראות את הטוב ביותר בכל דבר ואם אי פעם תתפסו את עצמכם כשליליים, אתם תבינו שאתם לא במצב הנכון.


בהבנה זאת קחו זמן להיות בדממה עד שתמצאו תחושה של שקט ושלווה. אז ורק אז צאו החוצה והביאו אתכם אור, אהבה והרמוניה.


רק אתם יכולים לעשות משהו בקשר לשינוי המוחלט הזה של הלב והגישה לחיים, אף אחד אחר לא יכול לעשות את זה בשבילכם. 


אפרוח צריך לעשות את עבודתו ביציאה שלו מהקליפה, וכל נשמה צריכה לעשות את החלק שלה במעבר אל האור, אל החדש ; אף אחד אחר לא יכול לעשות את זה בשבילה. 


חפשו פנימה את השינוי הזה בלב. חפשו וחפשו עד שתמצאו אותו ואז הרימו את לבכם בהכרת תודה עמוקה ושמחה. נותנים תודה נצחית ולא מסתכלים יותר לאחור.


משכו כל מה שנדרש מהמקור של כל הבריאה


קבלו כל נסיגה בחיים כאתגר ולעולם לא כתבוסה. הבינו שאלה מכשולים שיש להתגבר עליהם ושבעזרתי אתם תתגברו על כל אחד מהם ותקומו מנצחים.


אתם מתחזקים מבחינה רוחנית, האמונה שלכם הופכת בלתי מעורערת כשאתם מתמודדים עם כל מכשול ללא פחד, בידיעה שהכול טוב.


  הכריזו שהכול טוב אפילו כשאתם נמצאים בין שיניו של האויב וזה יהיה כך, כי על ידי כך אתם מעלים את עצם התודעה שלכם מתוך החושך אל האור המפואר.


 כך אתם מסוגלים לראות את כל הסיטואציה מרמה שונה לגמרי של תודעה, רמה שבה אין מקום לחושך, ספקות או פחדים.


שאבו זאת ממקור כל הבריאה, ממני - האל שבכם, וכל חוכמה, כל כוח, כל ידע, כל בינה, כל אהבה שהיא שלכם.


קבלו את האמת המופלאה הזו, הבינו אותה, ספגו אותה ואפשרו לה להפוך לחלק מכם.  תוך כדי כך כל ישותכם תתחיל לזהור באור וכל החושך יימס אל תוך האין.  החושך אינו יכול לעמוד בפני האור.


אל תתנו לשום דבר להעכיר את החזון שלכם לגבי שלמות האחדות שלנו. בהיותכם בדממה אתם יכולים לראות את ההשתקפות של החזון הזה ואין שום דבר שיפגע בו.


הפסיקו להפנות את האצבע המאשימה אל האחר ופנו פנימה. ראו מה אתם יכולים לעשות כדי לשפר את היחס לחיים, להפוך שחור ללבן.


 הפסיקו לבקר אחד את השני ובאמת אהבו זה את זה באהבתי האלוהית, לא משנה מה קורה כלפי חוץ. אתם יודעים את כל זה בתיאוריה כי אמרתי לכם את זה כל כך הרבה פעמים.


עכשיו זה הזמן ליישם את זה בחיי היומיום שלכם.   אמת אינה אמת עבורכם עד שהיא חיה והופכת לחלק מכם.



החושך לא יכול לעמוד בפני האור


אני צריך יותר ויותר משואות אור בעולם החשוך הזה, ככל שיש יותר אור, כך פחות חושך. 


אילו רק היו נשמות נוספות מבינות זאת ועושות משהו בנידון ומתעוררות מתרדמתן וקמות לוקחות את האור המפואר אשר בתוכן החוצה אל העולם.  כך הם ישנו את כל הנוף בפיזור החושך, כי החושך אינו יכול לעמוד בפני האור. 


עשו את חלקכם עכשיו ועשו זאת בלב מלא שמחה,תודה ונתינה והיו אסיר תודה לנצח על כך שאתם יודעים מה אתם יכולים לעשות בנידון ולעשות זאת.


עליכם תמיד לחיות, לנוע ולהיות באמיתות שלי. זו המציאות, זו הדרך היחידה לחיות חיים מלאים ומפוארים שהם הייעוד האמתי שלכם.


כל משמעת קטנה מצדכם, עוזרת


כל צעד שאתם עושים בדרך הנכונה - לא משנה כמה זה מקרטע - מוביל אתכם קרוב יותר אל המטרה, למימוש האולטימטיבי שלי.


כל משמעת קטנה עוזרת ; ללמוד להגיד "לא" לעצמכם, לגרום לעצמכם לעשות משהו שהוא בכלל לא קל אבל אתם יודעים שהוא הכרחי, כי הקול הקטן שלי בפנים ביקש מכם לעשות את זה.


זה עוזר ומחזק אתכם, עד שיגיע הזמן שבו תוכלו באמת לעשות כל מה שאני מבקש מכם לעשות, בשמחה ללא היסוס של רגע.


  זה יגיע לזה אם תהיו סבלנים ותתמידו ותלמדו ציות מיידי בדברים הקטנים של חיי היומיום שלכם.


איך אני יכול לתת לכם אחריות גדולה יותר, כאשר אתם מתקשים לשאת את אלה שכבר קיבלת ?


  אני אף פעם לא מבקש מכם לשאת יותר ממה שאתם מסוגלים מבלי לתת לכם את הכוח  לשאת את האחריות, שנתתי לכם בכתפיים זקופות, חיוך על הפנים ושיר בלב, כך תלמדו ליהנות מהם עד תום ולא להתכופף בפניהם.


כאשר כל אחד מוצא את מקומו הראוי ומושך את משאו בגאון, 

כך הכול נעשה שלם ונשלם





אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן