סה"כ צפיות בדף

יום ראשון

תנו לאור שלכם להאיר בעולם האפל הזה

 
האמת תשחרר אתכם. ואתם שואלים 
היכן תוכלו למצוא את האמת הזו? 
אז אני אומר לכם - עמוק בפנים.

היכן תוכלו למצוא חוכמה ותבונה ? שוב אני אומר לכם, רק בפנים. אתם לא צריכים ללכת לשום מקום כדי למצוא את התכונות הרוחניות האלה.

 אתם לא צריכים לעשות שום דבר מיוחד כדי לרכוש אותן. הן המהות הטבעית שלכם והן נמצאות שם בפנים בתוך כל אחד מכם.

כל שעליכם לעשות הוא לחפש ואתם תמצאו, תדפקו על הדלת והיא תיפתח, בקשו וזה יינתן. כאשר אתם מוכנים לקבל, תגלו שהאמת שלי נמצאת שם ומחכה לכם. אז הרחיבו את התודעה שלכם ותקבלו אותה.

כאשר בסופו של דבר אתם אכן תובעים אותה, אז אור מתחיל לזרוח ממכם אל העולם החשוך הזה, אור שהופך בהיר יותר ויותר לעיני כולם עד שאתם הופכים למגדלור של אור.

אתם מושכים אליכם אורות אחרים, יוצרים רצועת אור הולכת וגדלה בכל מקום שאתם הולכים - כי האור מושך אור וכל החושך נעלם אל האין, היכן שיש אור.

אתם תשקפו את האור שלי, את אהבתי ואת ההבנה שלי וכך תהיו עזרה אמיתית לחבריכם. כשאור האמת נשפך על מצב, כל הפחדים והתסכולים נעלמים.

שימו את דבריי במקום הראשון

יש זמן לכל דבר אבל צריך להקדיש לי זמן. זה עשוי לדרוש מידה מסוימת של הקרבה מצידכם. אולי לקום מוקדם יותר או ללכת לישון מאוחר יותר. 

כאשר הרצון לפנות זמן גדול מספיק, אתם לא תאפשרו לשום דבר לעמוד בדרך. כל כך הרבה פעמים אתם שומעים שאומרים שאין מספיק שעות ביום לעשות את כל מה שצריך לעשות.

זה לא נכון. למה לא לעצור ואז לשקול מה אתם באמת עושים עם השעות האלה ולראות איפה אתם מבזבזים זמן יקר בעשיית דברים ללא הדרכתי.

בקרוב תתחילו לראות איפה אתם מפספסים ומה אתם יכולים לעשות בנידון, ומה  אתם באמת רוצים כאשר כל רגע מזמנכם מונחה על ידי.

אתי אף רגע לא מתבזבז והכל נעשה בצורה מושלמת, ואתם מגלים כך שתחושת הלחץ שהיתה לכם משתחררת והשלווה יורדת עליכם.

אני צריך ידיים ורגליים לעבוד עימם ובאמצעותם

אתם לא יכולים לצפות שהכול ייפול לחייכם בלי לנקוף אצבע.  לכל אחד מכם יש את התפקיד שלו, ורק אם תשחקו אותו במלואו תוכלו לצפות לפלאים שיתרחשו.

הכניסו את הגלגלים לתנועה, תעשו את החלק שלכם, ואז אתם יכולים להשאיר לי את השאר. אבל אני חייב לקבל את שיתוף הפעולה המלא שלכם. 

אני צריך ידיים ורגליים כדי לעבוד עימם ודרכם. לפעמים אתם נוטים לשכוח את זה. הערוצים שלי כולם חשובים מאוד. 

כאשר אני מנחה נשמה לעשות משהו ומיד ננקטת פעולה, דברים אדירים יכולים לצוץ מתוך הפעולה הזו, כי דבר אחד מוביל לאחר. 

מהיום היו ערניים ומקשיבים, מוכנים לציית ללחש הקטן ביותר שלי, אז הנפלאות האלה שמחכים להתרחש מתרחשים ובמהירות רבה.

אתם הנכם הווייתי - אתם האחד

כל כך הרבה נשמות עוברות את החיים ולעולם לא באמת יודעות את המשמעות של אהבה. כמה באמת מבורכים אתם, אלה שיודעים אהבה ושאתם אהובים !

 אהבה היא המפתח שפותח את כל הדלתות. אהבה שוברת את כל המחסומים. אין זה פלא שאני כל הזמן אומר לכם לפתוח את ליבכם ולאהוב אחד את השני ? 

רק לאחר שלמדתם לאהוב אחד את השני, תוכלו לקוות לצאת לעולם ולעזור לנזקקים ונואשים. חמלה כלפי חבר אינה מספיקה; חייבת להיות אהבה, אהבה ועוד אהבה.

היכן שיש אהבה, שם אני הנני ישנו, כי אני הנני אהבה כאשר אתם מודעים לי ולנוכחות שלי בכול החיים באופן מודע.

אתם לא יכולים לגרום לעצמכם לאהוב כל אחד, אבל כשאתם מעלים את התודעה שלכם אתם מסוגלים להגיע למצב הזה כשאתם יודעים שהכל נוצר ממני ואין שום דבר אחר ואין הפרדה.

כל נשמה היא ממני והיא נוצרה בצלמי ובדמותי. לכן אתם הוויה אחת. אתם האחד שהנני. וכל עוד אתם נשארים באותו מצב תודעה מורם, אתם יודעים את המשמעות של אהבה אלוהית.

שלווה והבנה מושלמת ימלאו את כל ישותכם, 
כאשר כל יום תתמסרו מחדש לשירות שלי

 הקדשה והתמסרות לשירות שלי כל יום מחדש היא הכרחית. אז הכל הופך חי וחיוני. שום דבר אינו מובן מאליו.

 אתם שמכירים את עצמכם לוקחים כל דבר כמובן מאליו וכך החיים הופכים מעופשים, משעממים וחסרי חיים.  אבל כשאתם מעריכים הכל אתם מוערכים.

 כך הכול משתנה וזוהר והופך לאור והחיים נעשים שווים לחיות אותם. אז למה שזה לא יהיה כך עכשיו, ברגע זה ממש של זמן ? 

התמסרו אלי בחייכם ותשיגו תחיה מחדש. אין זמן כמו ההווה לעשות מעשה. קבלו שזהו יום חדש ודרך חדשה, ואל תתעכבו יותר על העבר. 

יש יותר מדי מה לעשות ברגע הנוכחי. זהו העכשיו המפואר. לעולם אל תפסיקו לראות את ידי הנמצאת בכל המתרחש ולעולם אל תפסיקו לומר "תודה". 

זכרו שאתה בעולם אבל אתם לא חיים ממנו

שמרו את עיניכם על האור וסרבו לראות שום דבר כחשוך. כך אתם תצאו מכל מצב בניצחון ותתגברו על דרכי העולם.

  ככל שהכאוס והבלבול מסביב גדלים יותר, כך תצטרכו לבלות יותר זמן בשקט ובדממה כדי לסתור  את דרכי העולם המבלבלים.

זכרו תמיד  שאתם חיים בעולם אבל לא ניזונים ממנו. אז אל תאפשרו לעצמכם להתפתות לדברים שבעולם. 

חיו את חייכם במלואם עבור הכלל ותמצאו אושר ושביעות רצון אמיתיים

לכל אחד יש תרומה חשובה וייחודית לתרום למכלול, אז לעולם אל תהיו מרוצים עד שתגלו מהי התרומה שלכם. 

עד כה אתם לא יכולתם להיות אסירי תודה באמת, לא יכולתם להגיד תודה לעתים קרובות מדי. כעת
הרימו את התודעה שלכם ותנו למחשבות שלכם להישאר עליי ולהיות תמיד בשלווה מושלמת.

לעולם אל תחיו את חייכם עבור עצמכם, תחיו אותם לחלוטין עבור הכלל ותמצאו אושר ושביעות רצון אמתיים. 

  תנו הכול ותקבלו הכול, ואז תוכלו ללכת בדרככם בשלום ולמצוא אושר אמתי כי אתם חיים וזזים ויש לכם את הווייתכם בי.







אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן