סה"כ צפיות בדף

יום שישי

כשאתה משנה את החשיבה שלך אתה משנה הכל

 הכל מתחיל עמוק בתוכך. אם חסר לך משהו, חפש עמוק פנימה ותגלה שאמונתך לא יציבה או שספקות ופחדים מחוסר תקפו אותך והשתלטו על מחשבותיך ולכן אתה מוצא את עצמך סובל מחוסר. כאשר אתה יכול להתמודד עם זה בצורה כנה, העלה את תודעתך למחוזות הכרה בהם אין חוסר כי אתה מבין שכל מתנה טובה ומושלמת מגיעה ממני, שכל הצרכים שלך מסופקים בזה אחר זה; שבית האוצר שלי לעולם לא מתרוקן ; שאספקת השפע שלי קיימת עבור כולם ; ושכל מה שיש לי הוא שלך באופן טבעי. 

אז אתה מבין שלא לא יחסר לך כלום ממני, ושתחושת החוסר הזה פשוט הייתה בחשיבה שלך. לכן כשאתה משנה את החשיבה אתה משנה את הכל. כשתוכל באמת לקבל זאת בכל מצב בחייך, תגלה שכל החיים מסביבך יתחילו להשתנות. 

הפוך מודע למורשת האמיתית שלך, תן לחייך להיות מלאים בשמחה, כי השמחה היא מצב התודעה הגבוה ביותר. זה מעלה נשמה מהמחוזות הנמוכים אל הגבוהים יותר. זה מדבק. כאשר אתה מוצא את עצמך בחברת נשמה הרוטטת מרוב שמחה והודיה, תגלה תוך זמן קצר גם אתה תעשה את אותו הדבר, לא משנה כמה נמוך ירדת בהכרה שהיית בה רק לפני זמן קצר.

כאשר אתה עוצר ומדומם את כל הווייתך, כדי להיות מודע למורשת האמתית שלך ולהתחיל לספור את הברכות שלך אחת אחת, תגלה שכל השקפתך על החיים משתנה במהירות רבה. אתה אף פעם לא תוכל להעמיד פנים שאתה מאושר, זה משהו שמגיע עמוק מהנשמה והופך כל כך גדול שהוא לא יכול להכיל זאת יותר בתוכו ולכן האושר מבעבע מהנשמה החוצה כמו מעיין צלול טהור, וכשהוא צובר תאוצה והופך גדול יותר וחזק יותר , הוא זורם מהר יותר והוא שוטף ואוסף הכל לעצמו.

כל מחשבה של אהבה חיובית נופלת על קרקע פורייה ומניבה פרי. הזמנים הללו שעוברים בהיאספות שקטה אתי יחד בכל יום, מקרינים את אורם ליחידים וגם למצבים בעולם. כל מחשבת אהבה חיובית נופלת על קרקע פורייה ועם הזמן תנבוט ותצמח ותפרח. 

לעולם אל תרגיש לרגע שאתה מבזבז זמן כשאתה מבלה בנתינת קרינה של אורי החוצה בעודך בשלווה אתי ; פשוט דע שכך נעשית עבודה אדירה ושאתה עוזר להרים נשמה או מצב אל האור על ידי הפעלת האור שלך בביטוי חי. כך אתה תצליח באמת לקבל אור ולהבין מה קורה. כך תרצה לבלות יותר ויותר זמן בשקט, ובתפילה מאוחדת אתי, שהנני אספקת מתנות החסד שלך.

דע שכל פעם שאתה מנסה להיאחז במשהו, זה בגלל שאתה מפחד לאבד אותו. לכן שחרר אותו ברצון. אל תיצמד לכלום ופשוט דע ללא צל של ספק שכל מה שיש לי הוא שלך. דע כי החסד האלוהי מספק לך מה שנדרש ובמצב זה של חופש מנטלי, הכול משתנה והכל הנו שלך.

אתה הופך  לשומר בית האוצר שלי. קח לדוגמה את כל מתנות האור שלי שאני מזרים על כולם כאחד מדי יום. אם תנסה להחזיק במתנות הללו למטרותיך האישיות, בוודאי תאבד אותן. אבל אם תבין שאתה שומר המתנות הנפלאות הללו דרך הכרתך בי כבית האוצר ותשתמש בהן לטובת האנושות ועבור גאולת העולם, כך תתיצב יותר ויותר בהכרה הגבוהה עד שתדע שאכן כל מה שיש לי הוא שלך.




אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן