סה"כ צפיות בדף

יום ראשון

ההתעוררות הגדולה גורמת לתסיסה ותוהו ובוהו

  זה אכן הזמן של ההתעוררות הגדולה של המין האנושי-
 יותר ויותר נשמות מתחילות להתעורר, מתחילות לחפש ולשאול מה משמעות החיים האמתית.  זו ההתעוררות שגורמת לתסיסה גדולה ואפילו לתוהו ובוהו, שכן רבים אינם מרוצים ממה שהם רואים ומבינים שהם יצטרכו לחפש עמוק יותר ויותר, ושהם עצמם צריכים לעשות הרבה שינויים. הדברים שהם לוקחים כמובן מאליו כל חייהם עכשיו צריכים ללכת להיות מוחלפים על ידי משהו חדש. 
  תקופת ביניים זו של שינוי היא מאוד לא נוחה ולא נעים עבורם. החדש והישן מתנגדים זה לזה. כולם יראו את השינויים האלה מתרחשים ביחידים, במדינות בכל רחבי העולם. את התסיסה בכל מקום ניתן לראות בבירור ולהרגיש; זה כמו לחיות על קצה של הר געש, שהוא מוכן להתפרץ בכל רגע.


כעת אני מבקש ממך לחפש ולמצוא את השלווה העמוקה בכך שלא תהיה מושפע מכל התוהו ובוהו החיצוני והבלבול הזה, ושאף אחד מכם לא יימשך אליו ויתמקד בו. קח זמן להירגע עד שתמצא תחושת שלווה ורוגע ...

היה מודע לנוכחותי בכל עת-

 לא משנה היכן אתה או מה אתה עושה. קח זמן כדי להיות רגוע עד שתמצא תחושה של שלווה. אז ורק אז לבוא, להביא אור אהבה והרמוניה אתך. 

רק אתה יכול לעשות משהו בקשר לשינוי הזה של הלב והגישה, אף אחד אחר לא יכול לעשות את זה בשבילך. אפרוח צריך לעשות את העבודה שלו לפרוץ מתוך קליפתו, להגיח כמו ישות חדשה. 

 כל נשמה צריכה לעשות את חלקה שלה ולנוע אל האור, אל החדש. אף אחד אחר לא יכול לעשות את זה בשבילה.

עליך לחפש בתוך שינוי זה של הלב, לחפש ולחפש עד שתמצא אותו. ואז הרים את לבך בהכרת תודה עמוקה ושמח. תן תודה נצחית ואל תסתכל אחורה למה שהיה ועבר.

הסתכל פנימה והיה בתיאום מושלם אתי לאורך כל הדרך-

 קבל אמת זאת שוב ושוב במשך היום, עד שהכול יהיה אור ושום חשכה לא תישאר. כן, זה יכול להיעשות ילדי. אז שמח כעת  וחיה אתי בשמחה כל יום מחדש.

ישנו זמן לכל דבר, כאשר אתה מאפשר לי להדריך אותך-

 כך אין רגע מבוזבז או אבוד. הכל זורם בצורה חלקה. לעולם אל תחוש מוטרד או עייף. חיה את הרגע. עשה מה שנדרש וניצב לפניך בשלוות לבך והכרתך. זמן מתבזבז כאשר אתה נעשה מבולבל ולא בטוח מה לעשות.

צפה לפלאות  וניסים שיקרו כל הזמן - 

לעולם אל תפסיק לתת  ברכות ואל תפסיק להודות על מה שיש. לעולם אל תתעייף לחפש את האמיתות שלי. המשך להרחיב את התודעה שלך כל הזמן כך שתוכל לספוג עוד ועוד. 

הדרך פתוחה לרווחה, אתה חופשי ללכת לכל מקום שאתה רוצה- 

אין מגבלות של חוקים ותקנות במישורי הרוח שלי. כאן יש חופש מוחלט, חופש הרוח. כאן תדע את האהבה ללא גבול - האהבה שלי, את הידע שלי ואת השפע האלוהי שלי. כולם שלך כאשר אתה מוכן לדרוש אותם ברוח. 

גדולות הן דרכיי ואין להן גבול-

 צפה לפלאות וניסים שיקרו כל הזמן. ראה את תהילת החיים המוקדשת לרצוני. כל דבר יכול לקרות בכל עת כאשר הכול נכנע לי. ראה את הפלא של לב שהשתנה, ראה איך שחור הפך לבן, ראה איך כל צורך נענה וכל תפילה באה לידי ביטוי.

הרחב את הכרתך ודע שאני הנני כל מה שיש-

 המשך והרחב אותה, ואז תראה את המכלול של האני הנני הגדול. תרגיש את עצמך צומח, שובר את כל הקשרים שהחזיקו אותך וחנקו את הצמיחה וההתרחבות שלך. 

כשם שזרע קטנטן הנטוע באדמה שובר את עורו החיצוני ומתחיל להתפשט ולהתפתח לזה שהוא באמת, כך תן לעצמי האמיתי לצמוח ולהתרחב עד שתהפוך להיות מה שאתה באמת, והיה הפלא של הכל. 

כשאתה עושה זאת, דע שאתה אחד עם כל החיים, עכשיו ולתמיד, שלעולם לא תוכל להיות מופרד מזה שאני נמצא בך ואתה קיים בתוך כל מה שאני הנני. 

תוכל לעשות את כל הדברים האלה ולדעת ששום דבר בלתי אפשרי, שכן אני הוא זה שעובד בך ודרכך וכאשר אני מוכר ומתקבל בך, הכל אפשרי.

כאשר אתה בשלווה כל דבר נופל למקומו באופן מושלם ! 
מסר לאנושות המתעוררת לעידן חדש


אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן