סה"כ צפיות בדף

יום חמישי

תן למה שאני הנני להיות המציאות שלך

אמונה פשוטה, ידיעה פשוטה זה כל מה שנדרש להביא את האמתות שלי ולממש אותם כאן בחייך ובאופן שאתה חי. החיים אינם מסובכים. הם באמת פשוטים. אם אתה מוצא שהם קשים לך זה נובע ממה שאתה עושה מהם. שנה לגמרי את צורת המבט שלך עליהם ואתה תראה כמה החיים הם באמת פשוטים. הישען עלי, מזדהה לחלוטין אתי. 

תן למה שאני הנני כהכרתך הגבוהה, לראות שלמות בכל ולהיות המציאות שלך-

 היעשה לאחד שהנך, זה שבו אין נפרדות ובו הכל אחד. ספוג לתוכך את הבנת אמתות אלה. חוש אותן נעשות לכוח רטט חי בתוכך ואז בשלווה וברוגע חיה עם הווייתך נעה עם אמתות אלה עד שלא יהיה דבר אחר ואתה תדע את הנפלאות והתפארת של אחדותנו, עד שאתה תזדהה לחלוטין אתי ותדע את המורשת האלוהית שלך שהיא האני הנני שבתוכך.

כמו שתחפש ותשאל, כך אתה תמצא תשובות בתוכך. הרבה זמן יקר מבוזבז בחיפוש מסתוריות החיים בחוץ, כאשר הכל נמצא בפנימיות הווייתך. כאשר אתה מכיר בכך שאני הנני ישנו בתוכך ושאני הנני כל הידע, כל החכמה, כל ההבנה, אתה תפסיק לבזבז זמן. 

חשוב על עצמך כאביב מלא חיים, כמים מבעבעים בפנים באופן נצחי. כל האהבה, החכמה וההבנה ישנם שם כמקור של אביב זה והם מחכים לצאת החוצה, מחכים להתממש.

כאשר אתה מכיר ומקבל את זה. אינך זקוק למורה ולא לגורו. כל מה שנדרש לך זוהי התרחבות של תודעה, כך שאתה תוכל לקבל את האמתות האלה מתוכך והן ישנן שם עבור כל האנושות לקבלן כאשר המין האנושי מוכן לעשות כך. 

ליהלום יש פנים רבות 

חפש תמיד אחר תשובה בתוכך. אל תהיה מושפע על ידי אלה מסביבך, ממחשבותיהם ומילותיהם שיכולים להביא אותך לבלבול. זה כה קל להיעשות כמו ספינה בים סוער, להיות מושפע ממשפט אחד שנאמר ואחר כך להתבלבל מאחר, עד שאתה נעשה אבוד בזה. לעולם אל תרשה לזה שיקרה לך. היה תמיד רגוע, היכנס לתוך המרחב הפנימי של לבך שנמצא במרכז התודעה שלך. שם אתה תמצא שלווה מושלמת שהנה מעבר להבנה.

לכל אחד מכם יש עבודה לעשותה. אין שום ערפול בתכנית שלי עבור כל אחד. חפש מה היעוד שלך והיצמד אליו. יש הרבה פנים ליהלום ומן הראוי שתראה את היופי שבכל הפנים השונים האלה. 

העבודה הרוחנית שלך יותר חשובה מכל דבר אחר-

 היא נעשית הדופק של החיים שבלבך, מזרימה את כוח החיים בך. כאשר מערכת היחסים שלך אתי אינה נכונה, ואינך נשען על אמת ההוויה שבתוכך, שום דבר לא מתממש נכון. חפש קודם את מלכות-האל בתוכך. היא כוח החיים שלך, החיים הממשיים. עשה זאת לפני הכול. 

  חיה על ידי רוח האל

חפש בפנים ותמיד תמצא את האמת. הרם את תודעתך והיה רגוע. הרגיע את כל הווייתך, את לבך, את ההכרה שלך ואת הנשמה שלך. ברוגע זה אתה תמצא את התודעה שלך מתרחבת. תן לה להתרחב ואל תגביל אותה. חיה על ידי הרוח שנמצאת בתוך מרכז ההוויה שלך. 

אתה הנך האחד שיש לו את המפתח-

 רק אתה יכול לסובב את המפתח, לפתוח את הדלת ולהיכנס. כאשר אתה מאבד את המפתח, הדלת חייבת להישאר סגורה עד שאתה תפתח אותה. אף אחד לא יכול לעשות זאת עבורך. אני הנני בפנים וזה שלבו טהור יודע אותי וצועד אתי. כעת תן ללבך להתמלא עם אהבה אלוהית ושמחה.




אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן