סה"כ צפיות בדף

יום שישי

החיים צריכים להיות חסרי מאמץ, כי הכול מודרך ומכוון על ידי

החיים צריכים להיות חסרי מאמץ
כי הכול מודרך ומכוון על ידי

יש כל כך הרבה מה לעשות אבל אתם יכולים לעשות רק דבר אחד בכל פעם. לכן עשו זאת אתי ועשו זאת בצורה מושלמת, ואל תחשבו על כל השאר שעדיין צריך לעשות. תנו לדבר לעקוב אחרי דבר עם תחושה נהדרת של שלווה ונכונות, כך שכל הלחץ והמתח ייעלמו אל האין והכל יתבצע בזמן הנכון ללא כל מאמץ.

החיים שנועדו להיות צריכים להיות חסרי מאמץ כי הכול מונחה ומכוון על ידי. כאשר אתם מרגישים תחושת עומס אתם עשויים להיות בחשש שאתם מתרחקים ממני, אז חזרו מהר ומצאו את השלווה והביטחון המושלם כאשר אתם יודעים שאתם עושים את רצוני והולכים בעקבותיי.

יש זמן מתאים לכל דבר. חכו תמיד לזמן הזה וזרעי האמת יפלו על אדמה פורייה ומוכנה, ישתרשו, ויפרחו. שכל נוקשה וסגור לעולם לא יכול לצמוח והרבה יחסר בחיים אתו. אל תלעגו לשום דבר מוזר שאתם שומעים, שמרו על ראש פתוח וראו את הדברים הכי מדהימים נפתחים בחייכם.

כך אתם עוברים למחוזות חדשים של הכרה. לכן עליכם לצפות לדברים יוצאי דופן ובלתי צפויים שיתגלו. בהכרה שלי אין צורות ודפוסים קבועים. אתם אשר הולכים בדרכי הרוח, תוכלו להבין מה קורה כשאתם עם הרוח המובילה שלי.

אתם מחזיקים עמוק בתוככם 
את כל סודות היקום

אל תתנו לשום דבר להפריע או להציק לכם. חפשו עמוק בפנים ומצאו חוכמה ותבונה מושלמת. האם אי פעם צפיתם בעכביש המסובב את רשתו ? כל סנטימטר מהחוט הזה בא מתוכו. כך איתכם, אתם מחזיקים עמוק בתוככם את כל סודות היקום. אין לכם צורך לבזבז זמן כדי לחפש אותם מבחוץ, הם היו שלכם מההתחלה, אבל הם נאלצו לשכב רדומים עד שתהיו מוכנים לזהות אותם ולקבל אותם.

כל חולשה שהתגברתם עליה 
מעניקה לכם כוח רב יותר

אל תתנו לצעדים שלכם לדשדש במקום כשהדברים נראים קשים. שמרו את עיניכם על המטרה הסופית והרימו את לבכם באהבה עמוקה והכרת תודה על כל מה שקורה לכם. הבינו שכל חולשה שהתגברתם עליה מעניקה לכם כוח רב יותר ומאפשרת לכם לעשות את הצעד הבא בביטחון ואמונה גדולים יותר.

ראו את עצמכם מתקדמים כלפי למעלה כל הזמן. לעולם אל תאפשרו אפילו לשביב של תבוסה להיכנס לתוך החשיבה שלכם, פשוט אמרו שאתם יכולים ואתם תעשו זאת.

לאהוב זה לחיות ולחיות זה לאהוב

היו שלווים ותו לאהבה שלי לזרום בכם ודרככם בחופשיות, כי האהבה מגשימה את החוק שלי. אהבה לעולם לא נכשלת ; אהבה גדולה מאמונה כי אני הנני אהבה. אהבה יוצרת אושר כי אהבה זה חיים; אהבה טהורה היא הדבר האמתי היחיד בעולם. כאשר יש לכם אהבה טהורה בלב שלכם אתם נעשים מודעים לי כאהבה בתוככם. אני הנני הדרך, האמת והחיים. רק כשאתם יודעים זאת ומודעים לאחדות שלנו, אתם מגלים שאתם יכולים לאהוב באמת עם כל הלב והנשמה. אתם מבינים שלאהוב זה לחיות ולחיות זה לאהוב.

כל מה שאתם עושים, צריך
 להיעשות  באהבה הטהורה ביותר

תנו לרצונכם היחיד להיות זה שעושה את רצוני ולעבוד בדרכים שלי. בחנו את עצמכם, ראו שהמניעים שלכם טהורים בכל מה שאתם עושים ושאתם עושים את מה שצריך לעשות באהבה טהורה ביותר ובלב מלא שמחה. אני רוצה ששום דבר לא יעשה בחצי פה. הרטט של נכונות חייב להיכנס לכל הנעשה, אז לעולם אל תזלזלו בחשיבות רטט האחדות שלכם אתי. הדברים שאתם רואים לא בעיניים פיזיות דרך המרכז המגנטי הפנימי הזה, חשובים הרבה יותר ממה שאתם מדמיינים.

הצורך הגדול ביותר שלי מכם עתה 
הוא שתהיו דוממים כדי להכיר אותי

כשאתם יושבים בשקט מוחלט, הרבה יכול להתגלות לכם. לכן השקט הוא כל כך חיוני, ולכן כל כך הכרחי עבורכם לבלות זמן רב לבד איתי. אלו הם חיים נצחיים עבורכם, שמחכים שתגלו אותם. כל נשמה זקוקה לזמנים האלה של להיות לגמרי לבד איתי. האם אתם לא אוהבים להיות לבד, מעדיפים להיות עם אחרים, להיות בתוך רעש, להיות עסוקים - בעצם, מפחדים להיות לבד ? אם הייתם מחפשים עמוק בלב שלכם, הייתם מוצאים שהצורך הגדול ביותר שלכם הוא פשוט להיות בדממה - להכיר אותי ולקחת איתי את הזמן - לפנות לזה זמן.

אתם חיים בזמנים קריטיים מאוד,
 שמרו על ערנות עד קצות האצבעות שלכם

אני צריך להשתמש בכל אחד מכם בתור הערוצים שלי על פני האדמה אז שמרו על שכל פתוח, שמרו אותי קרוב, שמרו על קשר מתמיד איתי כדי שאוכל לעבוד בתוככם ודרככם כל הזמן ולא רק בזמנים שקשה לכם. הצורך לזה כל כך גדול עכשיו. אני צריך ערוצים המוכנים שאוכל לעבוד דרכם. תנו לשירות שלכם לי להיות קבוע כדי שאוכל לסמוך עליכם בכל שעה ביום או בלילה. כשאצור קשר, אתם תהיו שם מיד כדי לענות לשיח אתי. אני אמשיך להגיד לכם שבחיים האלה לא יכולים להיות זמני חופש. אתם חיים בזמנים קריטיים מאוד, אתם חייבים לשמור על ערנות עד קצות האצבעות שלכם.

היכנסו להרמוניה עם החיים האוניברסליים, 
לתוך השלמות של החיים הנצחיים

 הנכם אלמותיים. קבלו את האמת הזו. צללו הישר לתוכה, ספגו אותה אל תוך הווייתכם, הפכו לאחד איתה. לעולם אל תנסו לפתוח את זה עם השכל. פשוט קבלו את זה עם רוח האמת וחיו ותנועו ותהיו ברוח זאת. העלו את התודעה שלכם בכל עת עד שתרגישו את עצמכם לגמרי באחדות עם בני האדם ותדעו שאין הפרדה ביניכם, שכולכם אחד בתוכי. חושו והרגישו את האהבה האלוהית שלי זורמת דרככם, מאחדת אתכם להוויה אחת.

הסרטון בערוץ היוטיוב שלי


אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן