סה"כ צפיות בדף

יום שבת

בהכרה הרואה הכול כאחד נסים יכולים לקרות

בהכרה הרואה הכול כאחד הכול אפשרי 

 אתי אתם לומדים לצפות לטוב ביותר מכולם ולשאוב כך את הטוב ביותר מכל אלה שאתה בקשר איתם. דעו ששינוי הלב וההכרה יכול לבוא כהרף עין אצל כל האנשים, אם אין לכם רעיונות שמקובעים עליהם.

עליכם לשמור על שכל פתוח ומואר, כדי לראות דברים נפלאים נפתחים בחיים 

יש זמן שהוא נכון עבור כל דבר. חכו תמיד לזמן הזה, וזרעי האמת שנטעתם בלב ובהכרה שלכם ינבטו, יצמיחו שורשים ויפרחו. מי שלבו סגור יפסיד זאת בחוויית החיים שלו.  

שמרו על הכרה פתוחה ומוארת, הרימו אותה אלי  וראו איך הדברים מתפתחים. אתם כאנושות עוברים כעת למישור קיום חדש, לכן עליכם לצפות לדברים חריגים ובלתי צפויים שיקרו לפני כן.  

כעת יש צורך לתפוש את החיים עם הבנת דרכי הרוח 

 אם אתם הולכים רק בדרכי הרוח שלי, אתם תוכלו להבין מה קורה באמת בחיים ותתפשו את התמונה הרחבה יותר עם אור ההכרה הגבוהה. 

כדי למצוא את החופש האמתי של הרוח הפנימית צריך לתת הכול לרוח. כל נשמה כמהה לחופש רוחני, אבל למצוא חירות אמתית של הרוח דורש לתת לי הכול, כדי לקבל הכול. 

לא לתת את הכול לרוח, הוא אבן הנגף עבור רבים.

אינכם יכולים לעבור במלואו אל החדש כל עוד אתם נאחזים במשהו ישן. אתם לא יכולים ללמוד להטיס מטוס בלי להמריא מהקרקע. כעת אתם חייבים לעשות משהו עבור זה ולהתאמץ להשיגו. 

יתכן ואתם מוכנים לוותר על הרבה דברים אבל נצמדים עדיין למשהו ומרגישים שהוא לא נוגע לאף אחד אחר, אלא רק לכם. 

המשהו הקטן הזה שאתם מסרבים לוותר עליו הוא שמעכב אתכם מלעבור לגמרי אל החדש בו עתיד מפואר נפרש לפני האנושות.

כל אדם באנושות יהיה חייב לתת לחדש להיפתח, ללא רעיונות קדומים  

לאף אדם או קבוצת אנשים אין את כל התמונה לידיעת העתיד. גילוי של פאזל קולקטיבי עצום, ייווצר בהדרגה כאשר כל אדם תורם את חלקו האישי בתמונה השלמה, כשכל יצירה שלו מתאימה למקומה הראוי באופן מושלם. כך החדש יתפתח ויתגלה.

 בהבנה זאת ניתן לכם להצהיר בהסכמה : 

אני נותן את חלקי למקום הראוי לו ומשתלב עם הכלל בשלום מושלם. אני  מאפשר ליצירה של אחרים למצוא את מקומה בחיי הכלל ומודה על מתנות החיים, יודע שבכך עתיד מפואר מתפתח עבור כולם גם אם איני מסוגל לראות מה הוא עדיין. פשוט אקבל את הרעיון של חיים אוניברסליים ואבטח בו בהכרת תודה עמוקה. כך קורה וכך הוא !

 אם אתם חיים את החיים שלי  בהכרה הגבוהה ואתם יודעים שהפירות לכל צרכיכם כבר נמצאים ומחכים להתגלות, באופן זה נס על גבי נס יתרחש, כי מה שנקרא ניסים אלה הם פשוט החוקים האלוהיים המוצגים לכם לראווה.

כשאתם רגועים ומאפשרים לנשמתכם להפוך לערוץ אלוהי כדי להזרים אהבה אלוהית, דברים נפלאים יכולים לקרות. צפו בהם קורים וקבלו אותם כחלק מהתכנית האלוהית. 

היו תמיד בהודיה על כך. הלבבות שנראים הכי סגורים ייפתחו בכוח האהבה שלי, כאשר אתם מחזקים את ההכרה האלוהית דרך לבכם הפתוח. 

דעו כי עם הכוח האלוהי שלי שנמצא בתוככי הנשמה כל הדברים אפשריים 

מהיום אל תקבלו לעולם שום דבר בחיים בפחות מהכי טוב 

 ראו את הטוב ביותר בכול והביעו אותו. זה יביא לכך שתראו את זה מתגשם יותר ויותר בחייכם. כך אתם תבינו יותר את החוקים האלוהיים ותראו איך הם מיושמים.

היום צפו לניסים  ודעו שניסים הם פשוט התהוות החוקים האלוהיים שלי

הבינו שבהכרה שלי הכול אפשרי. כאשר אתם מאמצים את ההכרה שלי, צפו לשינוי מוחלט של הלב וההכרה גם באותן נשמות שנראה שזה בלתי אפשרי לגביהם. 

כך אתם תראו את התמורות המדהימות ביותר מתרחשות ותדעו  אז שרק האהבה המאחדת יכולה לחולל את הניסים הללו.



אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן