סה"כ צפיות בדף

יום ראשון

המשמעות של הארה, אלמותיות והעולם החדש


ג'ואל גולדסמית- מהווה השראה רוחנית להמונים. 
כאן מובאת תמצית מהשגתו הרוחנית כדרך חיים -

- הארה רוחנית מאפשרת לנו לדעת להבחין מתי התפישה האנושית הרגילה ישנה. התפתחות התודעה הרוחנית מתחילה בזה שיש לנו הכרה שבה אנו מחזיקים דרך החושים של ראיה, שמיעה, טעם וריח.  

- התקדמות רוחנית מושגת יחסית להארה שיכולה להכיל יותר מציאות של אמת, משום שהקטע האנושי הנו טעות בחשיבה דרך תפישה שגויה של מציאות. כל מחשבה של ריפוי, עזרה תיקון, שינוי התמונה החומרית, חייבת להיעלם מהתפישה האנושית במטרה שנוכל לראות את המציאות הנוכחת תמיד כשלמות. 

- הגברת הרוחניות הנה יותר אור שמופיע בהכרה ומבטל את החשיכה שבחושים. זה ממשיך עד שאנו משיגים הכרה שלמה של זהותנו כ"אור -העולם". הארה מביאה לשלווה ואז לביטחון עצמי. מביאה למנוחה מענייני העולם המטרידים. אז כל הטוב זורם דרך " חסד אלוהי". כאשר אנו משיגים הכל דרך מתנות אור האל, אנחנו כבר בעלי כל הטוב.

- כשהכרה רוחנית מתגברת, הנאות העולם והצלחות אינם ניתנים להשוואה ביחס לאוצרות שנפתחים עכשיו דרך החוש הרוחני הפנימי שלנו. באור האמת האושר הארצי והניצחון הם כלא-כלום בעוד שאוצרות הנשמה מביאים הוד ושמחה. 

- האדם בהחזיקו באור האלוהי שבפנים, זוכה בחופש שלו מכבלי העולם וביטחון מכל הסכנות האנושיות והארציות. תקופה זו בה אנו חיים, מחזיקה בטרור ופחדים עבור רבים. המואר רוחנית יודע שטוב תמיד ישנו ושפעילות רוחנית תמיד נושאת טבע של מילוי, משום שההארה מגלה את מציאות הדברים האמתית. הם מעוגנים בנשמה, בתודעת אל, בשלווה רוחנית, בטיחות ורוגע. 

אנחנו לא נפחד משום שינוי בתמונה החיצונית, משום שהחיצוני הנו רק השתקפות של מה שנמצא בפנים. בידיעה שאנו הננו בעלי תודעה רוחנית אינסופית שמגלמת כל טוב, איננו מחשיבים שום דבר שמוכח על ידי החושים האנושיים המוגבלים. אנו מתגברים על האשליה הנגלית בחוץ ונשארים שלווים במרכז הפנימי שלנו. 

- הארה רוחנית מבטלת כל ראיה של חוש חומרי שלא משנה שום דבר לגבי היקום הרוחני, שמאוכלס בילדי האל המוארים. זאת ההארה שמשנה את תפישת היקום שלנו. הארה רוחנית זאת מגיעה מהעצמי האלוהי שהנו אמת אוניברסלית שטמונה בפנימיות ההוויה.

- תודעה רוחנית מוארת, מבטלת תחושה אישית ובעיות כמו מחלה, גיל, כישלונות ומגלה את העצמי האמתי, הלא מוגבל, ההרמוני, החופשי. אנו מתחברים אליו כל יום, מקשיבים ומתבוננים. איננו מתמקדים באירועים בחוץ, אלא נותנים לרוחנו האלוהית ללכת קדימה לאור. להחליק ולהכין ולפנות את הדרך מכל אשליית החושים החיצוניים.

- תודעה מוארת תמיד יודעת שישנה נוכחות משגשגת בכל מחשבה ושכל פעולה נמצאת בברכה. כאשר תודעה מלאה באמת ואהבה, זה מבטל כל תחושת פחד, ספק, שנאה, קנאה, מחלה והפרעה. תודעה זאת מורגשת על ידי כולם מסביבנו כקרינת אור בהיר ושלווה. 

- חשוב להכיר בזה שכל הופעת רוע הנה תפישה שגויה  שמקרינה את עצמה ולכן אין לתת מקום לפחד ולשנאה. דבר זה יגרום להיעלמות האשליה ויגלה את המציאות האמתית. רק תודעה מוארת יכולה להביט ברוע נגלה ולתפוש דרכו מציאות אלוהית. האור מבטל כל אשליה של חוש אישי, הוא מרחיב את ההכרה לראיה כוללת. 

- הכרה מוארת מכירה רק בהנהגת האלוהי דרך הלב והכרת האדם. יש לה רק אהבה אוניברסלית שהנה לא אישית וזוהי אהבה אלוהית. היא מעריצה רק את הלהבה הפנימית ששוכנת באדם כמזבח הרוח הפנימי.

- אנחנו הננו כל אחד וכולם יחד, יקום מאוחד בלי גבולות פיזיים. נותנים שירות אלוהי לאל בלי טקסים. אנחנו הננו המקום בתודעה שבו ודרכו זורח האל וכל מה שיש הנו הופעת האל בתודעה הרוחנית. תודעת אל מחזיקה באל שזורח כמו שמש מלב ההוויה שלנו. תודעה זאת לא מכירה בחוטאים, אויבים, או בחולה שיש לרפא או עני להאכיל. היא מבטלת תפישות שגויות או דימויים של חוש זמני ומוגבל. היא נצחית ואלמותית.

- האור בתודעת הפרט מגלה את עולם האל, יקום המציאות, את קהילת ילדי האל המוארים. באור זה בן התמותה נעלם מתפישת התודעה ותפישת העולם השגויה מפנה מקום לתפישת עולם מלכותי- שזוהי תפישת של מה שהנו האמת הנצחית

- הנוכחות האלוהית בתוכנו נתפשת בתודעה מוארת כנוכחות האני האמתי שהנו נוכחות של אהבה תבונית שרוצה להתבטא כיופי, שגשוג אחווה בשלמות ההוויה.

- כדי לשחרר את הלב וההכרה שלנו מטעויות של עצמי נמוך, מתשוקות כוזבות, חמדנות ואמביציות, יש להקרין מתוכנו את אור האמת, כיהלום מושלם שקורן באורו הפנימי. 

אלמותיות-

הצעד הראשון להשגת אלמותיות הוא לחיות כלפי חוץ מתוך מרכז ההוויה, כרעיון של "להיפתח מבפנים". זה יותר לתת תחושה מאשר לקבל תחושה, להיות יותר מאשר להשיג. בתודעה זאת אין שום גינוי, שיפוט, שנאה או פחד, אלא רק הרגשת אהבה מתמשכת וסליחה. 

להראות את השמחה והשלווה של אלמותיות זה דרך השימור הנצחי של כל מה שהינו אמתי, מצוין, אצילי, הרמוני, רב חסד, חסר אנוכיות ושליו. זוהי המציאות שמובאת לאור במקום האשליה של החושים. 

זוהי ההכרה המודעת של נצחיות ההוויה הפרטית שמחליפה את תחושת הקיום הזמנית. הכרה זאת מביאה סבלנות ויכולת הכלה עם אלה אשר עדיין נאבקים כבני תמותה בהכרה חומרית. זה אומר "להיות בעולם אבל לא להיות מהעולם".

האופק החדש-

- לפני הכל, חשוב לדעת שהחוש שמציג תמונות של הפרעה  וחוסר הרמוניה, מחלה ומוות הנו הפנוט שמייצר את החלום של הקיום האנושי. הסצנה האנושית הנה הפנוט של אשליה שאינה מציאות. לכן יש להתעלות אפילו מעל לתפישה של " תנאים טובים בעולם", כי  זה או להיות בעולם מציאותי או להיות בעולם לא מציאותי. 

- יש להבין שהפנוט שנוצר הוא מארג שלם של יקום בן התמותה. מצבים אנושיים כמו טוב או רע הנם תמונות חלום שאין בהם מציאות או קביעות.  לכן, היו נכונים להיעלמות כל המצבים ההרמוניים וחסרי ההרמוניה של הקיום-האנושי מחווייתכם, כדי שהמציאות האמתית תיוודע כדי לחיות אותה. 

- מעבר לתחושת חיים זאת, ישנו יקום רוחני שמושלת בו אהבה והוא מאוכלס עם ילדי האל שחיים במקדש של אמת. זה עולם אמתי וקבוע והחומר שלו הוא תודעה נצחית. בתוכה אין הכרה של הפרעות או חומר זמני מתכלה. 

- הנצנוץ הראשון של השגת המציאות היא הכרה במישור הנשמה. כאשר גבולות החיים של חמשת החושים וראיית עצמנו כאנושיים מתחילים להיחלש, אנו יכולים לעבור לתודעה אינסופית ולא לשכון יותר במחשבה על אושר אנושי או שפע חומרי או לדאוג לבית או לבריאות. אז המבט מתרחב לתפישת החופש של הוויה רוחנית. 

- החוויה בהתחלה היא כמו להתבונן בעולם שנעלם מעבר לאופק. אין לנו יותר היצמדות לחוויות עולם זה או השתוקקות להחזיק בהן. זה בא ממקום של התגברות פנימית על תפישת עולם זה. בהתחלה איננו יכולים לדבר על זה. ישנה תחושה של זה לא נוגע בי ואני עוד לא התעליתי ואני עדיין בין שני העולמות. 

- אשליה במהותה כובלת אותנו לאדמה ולתנאים זמניים ומשתנים. יש להכיר בזה ולהבין את זה כדי להפחית את אחיזת ההיפנוטיות של העולם עלינו. ככל שיש תשוקות להנאות החושים כך מתעצמת האשליה. לכן, ככל שהמחשבות שוכנות באל וברוחניות, כך יותר יש חופש ממגבלות.  

- חשוב לא להתמקד על ההפרעות של העולם. נקבל באופן ניטרלי את הקיום האנושי, בלי מיקוד תשומת הלב  עם סערת רגש . כך ההשפעה ההיפנוטית פוחתת בחוויה שלנו. כבלי האדמה מתמוססים ומגבלות נעלמות. מצבים אירוניים מפנים מקום להרמוניה רוחנית ומוות מפנה מקום לחיים נצחיים. 

- מבט ראשוני לתוך השמיים של כאן ועכשיו, זוהי התחלת ההתעלות שלנו. התעלות זאת מובנת כעת כהתרוממות מעל לתנאים וחוויות העולם הזה ואנו מתחברים לתודעה הרוחנית בהכרת " המציאות". איננו מחוברים על ידי כבלי החושים הפיזיים או לאספקה נראית לעין, לתפישות של זמן וחלל. הטוב שלנו זורם ממישור הרוח הבלתי נראה והאינסופי של הנשמה במיידי. 

- מתוך המקורות הנפלאים של נשמתנו באה הכרה מידית במה שנוכל להפיק לחיי שפע. שום דבר טוב לא נמנע מאתנו אם אנחנו מביטים מעבר לראיה הפיזית אל הלא נגלה הנצחי. אז מלכות האל הנה ברת-השגה. כמו שבפנים כך בחוץ.

וכך נאמר לנו:

~ אני הנני פורץ את תחושת המגבלה עבורכם כהוכחה של "נוכחותי" ו"השפעתי" בחוויה שלכם.

 אני שהנו אתם, הנני המתווך שלכם לגילוי ההרמוניה והאינסופיות של הקיום הרוחני. 

אני זה אינו תחושה אישית של האדם אלא  אני הנני זה שתמיד נמצא אתכם, חפשו אותו ! ~

ירושלים החדשה בתפישה מוארת של בעל השגה רוחנית-

~ כל הדברים הקודמים חלפו עברו וכל הדברים נעשים חדשים. 

היכן שהייתי עיור, כעת אני רואה.  כך גם בבשר ראיתי את האל.

 הגבעות התגלגלו ואין יותר שום אופק אלא רק אור השמיים. 

זמן כה רב חיפשתי את ירושלים, אך רק כעת נגעו רגליי בשמיים. 

כל המקומות האחרים אינם עוד כשהיו 

מארג של אדמות לפניי כאלה שמעולם לא חלמתי.

 נראה שלילה איננו כאן, כי האל הנו האור בכל.

 אני יושב לנוח בצל העצים. אני נח ומוצא שלווה בך.

 בחסדך ישנה שלווה אלוהית. 

מהו העולם הזה שבו כה דאגתי ?

כעת אני מוצא בך מנוחה. ברוחך יש רק צל ומים ומנוחה. 

כמה רחוק נדדתי מרוחך, מהאחד, מהאמת. 

כמה עמוק אבדתי בכל המילים. 

כעת חזרתי וכעת ברוחי אמצא את חיי וחוזקי. 

רוחך הנה מים מרעננים שאתם לא אהיה לעולם צמא. 

כנודד מודאג חיפשתי אותך וכעת דאגתי חלפה.

 רוחך ממלאת בשלווה את נשמתי. 

נוכחותך ממלאת אותי בשלווה. 

אהבתך מקיפה אותי בחיבוק וזהו מקום מנוחתי.

כקבצן עני חיפשתי שמיים חדשים ואדמה חדשה 

וזה הביא אותי להיות היורש של הכל.

איך לא אעמוד לפניך-, אם לא בדממה ?

איך אכבד אותך ?  

במדיטציית לבי אודה לך שאינני מחפש יותר, אלא מבין את הלב שלך בי.

אשמור על דממה לפניך, נשמתי רוחי ושתיקתי יהיו מקום משכני.

רוחך תרים את המדיטציה שלי ואני נעשה שלם.

אתה הנך האחד והאמת - כעת אני הנני בבית שלך ! ~
"~מלכות האל היא בפנים ~ אמת הנה בתוך עצמיותך. ישנו מרכז פנימי ביותר בכול אחד, שם שוכנת האמת במלואה. האל שם את משכנו בתוך הלב שלך. כאשר הוא פועל בך, ההשראה שלו מחממת אותך. דבר מקודש זה פורח מהזרעים של ההכרה האלוהית שנזרעו באדם "   

 משפטי מפתח מהדרך האינסופית קישור
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

עקרונות נוספים להארה בפתח עידן חדש 






אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן