סה"כ צפיות בדף

יום שלישי

מילים נושאות עוצמה יוצרת

במהלך העידנים הנתיב המיסטי הכיר בעוצמת המילה שמביאה למימוש פיזי. כי מה שאתה אומר זה מה שאתה מקבל. זו הסיבה שהצהרות בקול הן כה עוצמתיות. דרך חזרה על מילים ומשפטים, אתה מבסס שדה מגנטי שמושך את המצב הנחשק אליך. אם היית יודע את העוצמה שיש למילים שלך, היית מאוד זהיר בנוגע למה שאתה אומר. האם חזרת בעבר על משפט שאומר: מדוע אני לא מצליח ? או מדוע אני לא משיג מה שאני רוצה? שיחה עצמית כזאת יוצרת מצב ממנו אתה מנסה להימנע. 

כאשר אנחנו מדברים  באופן שלילי על אחרים, למילים שלנו יש השפעה על על מי שזה נוגע בו. מילים יכולות ליצור מגוון של תוצאות. יש מילים שפוגעות ויש מילים שמרפאות. ישנה עוצמה יוצרת בכל מילה. לכן, השתמש בעוצמה זאת למשוך את הטוב ביותר לחייך ולחיי אחרים. 

הצהרות שתוכל לומר: 

  • אני מצהיר רק את הטוב ביותר עבור עצמי ועבור אחרים.

  • המילים שאני אומר הן תמיד חיוביות, מרפאות מעודדות. 

  • אני משתמש בעוצמה היוצרת של המילים שלי כדי לממש את הטוב ביותר שנדרש לי.

  • כל מילה שלי מושכת אליי את כל הדברים הטובים עבור מימוש תכלית חיי.

  • מחשבתי מבוססת על מילים חיוביות ורעיונות שהנן לתועלת עבור כולם.

היקום רוצה את טובתך
 
התבונה האינסופית שבה אנו חיים, נעים והווים הנה טובה ומטיבה. ישנו כוח אוהב שאתו אתה יכול לתפוס מחסה. כוח זה מזמן לך הגנה בכל צעד על הנתיב. חוק רוחני עתיק מצהיר שכל אתגר, קושי או תבוסה מכילים בתוכם  זרע של טוב גדול יותר. 
 
כדי לקבל את המתנה, מה שעליך לעשות זה לבקש זאת עם אמונה בכל שזה פועל ולהיות מוכן לקבל. ברגע שאתה לומד להסתכל על הטוב שבחיים אתה תחווה כל מצב כמקדם את הצמיחה הרוחנית שלך וההתפתחות שלך. היקום רוצה את הטוב ביותר עבורך ואת התפתחותך. הוא רוצה את הטוב ביותר עבורך והוא יתמוך בך, אם אתה מאפשר לו לעשות זאת.
 
לפעמים תצטרך לעזוב מצב ידוע (עבודה, בית, מערכת יחסים וכו') עבור הלא-ידוע כדי להתקדם הלאה עם חייך. אם אתה מוצא את עצמך מלא בפחד, חזור על ההצהרה: " היקום רוצה את הטוב ביותר עבורי". אז, צעד מחוץ לפחד עם אמונה ותן לחיים הזדמנות לתמוך בך. 
 
אם אתה מתמקד על העוצמה הגבוהה יותר שמנהלת אותך, כל דבר ייפול למקומו הנכון. בגלל שהנך ילד של אהבה, כל הדברים עובדים יחדיו עבורך למען הטוב הגבוה ביותר. זה לא ייתכן אחרת. 
 
הצהר עם אמונה וכוונה:
 
  • העולם הנו בטוח והנו מקום שמטפח אותי. 

  • היקום מקציב לי את כל מה שנדרש לי בחיים. 

  • החיים תמיד עובדים כדי לייצר את הטוב ביותר.

  • כל הדברים עובדים יחדיו לטובה בחיי. 

כאשר אני הולך בעקבות לבי, היקום תומך בי, גם רוחנית וגם חומרית. 

 מנה את הברכות שלך והודה עליהן בקול 
 
האתגרים שלנו בחיים מגבירים את הצמיחה שלנו. בהתמקדות בדברים הלא טובים בחיינו אנחנו לעתים שוכחים מה נכון. למעשה יש הרבה מה שנכון וטוב להודות עליו; למשל הגוף שלנו הנו כלי נפלא שמאפשר לנו לחוות חיים טובים. אנחנו לוקחים זאת כמובן מאליו. כל מה שאנו מכירים בו בחיינו שנמצא כדי לקיים אותנו בשמחה. לכן ניקח את כל הדברים הטובים בחיים ונכיר בהם עם הכרת תודה.
 
היום התבונן בכל הדברים המבורכים ואתה תוכל למצוא על מה לברך. הצהר זאת כל יום וזה יעשה אותך עשיר באמת.  אתה תחוש את הלב מואר מידיעה שאתה מבורך באמת. 

תוכל להצהיר:
 
  • אני מודה על ברכות ללא ספור שאני חווה בחיי. 

  • אני מבורך בשלווה תמידית.

  • חיי זורמים עם כל טוב אפשרי. 

  • אני מבורך בבריאות קורנת באור.

  • אני מלא באהבה שמברכת אותי בביטוי עצמי יצירתי.

  • אני מודה ליקום הנדיב והידידותי שנמצא אתי תמיד עם ברכותיו !




אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן