סה"כ צפיות בדף

יום שבת

הוצא את כל העשבים השוטים בחיים שלך, ועשה זאת עכשיו

אתה לא יכול להמשיך ליעוד גבוה יותר עד שתסדר את מערכות היחסים שלך, ותתהלך באהבה, שלווה והרמוניה עמם, ללא טינה או רצון רע.

 כמו שיש לעקור עשבים שוטים מהאדמה לפני שהם חונקים את הצמחים שגדלים שם.  בחר להוציא את כל העשבים בחיים שלך עכשיו, לפני שהם יתבססו היטב, חונקים את הצמחים היפים שצומחים בתוכך.

אינך יכול לגדול ולהתרחב מבחינה רוחנית כאשר אתה סופג לתוכך  שנאה, קנאה, סלידה, חוסר סובלנות או אי הבנה בלבך. סדר את ההבדלים שיש בתפישה שלך במהירות ושמור על האהבה שתזרום.

לעולם אל תחכה שהאדם השני יעשה את הצעד הראשון. אתה תמיד יכול לעשות משהו בנידון, אז למה לא לעשות את זה עכשיו?

לעולם אל תדחה למחר את מה שניתן לעשות היום. הרבה מחכה לך כדי להתפתח, אבל חייבת להיות התפתחות באווירה הנכונה ;  אווירת אהבה, אהבה ועוד אהבה.

בחר לעשות את זה עכשיו, ופנה מקום לחדש

האם אתה מוכן לשנות את חייך לטובה ? קח זמן למחשבה ואז היה מאוד כנה עם עצמך. האם אתה מרגיש שאתה מרוצה מעצמך ? או, האם אתה מרגיש שנכון לאחרים להשתנות, אבל החיים שלך בסדר ? 

אם זו הגישה שלך, הגיע הזמן שתעשה ניקיון אביבי אמתי ותהפוך את החשיבה שלך, בעצם את כל חייך, על פיהם ותבדוק את התוכן שלהם.

לאחר שעשית זאת, אל תתחיל להחזיר לעצמך שום דבר ממה שהיה לפני כן, אלא אם כן אתה מרוצה לחלוטין שהתוכן הפנימי שלך הוא מהגבוהים ביותר ואכן יש לך צורך בו ! אז תחיה את הרגע בידיעה שכל יום הוא יום חדש, התחלה חדשה.

הרחבה לצועדים בנתיב הרוחני - בסרטון הבא : 





אין תגובות:

מסר ישיר לחניך הרוחני שמחפש את הדרך

מסר ישיר לחניך הרוחני שמחפש את הדרך
אני עומד בדלת התודעה שלך ודופק, אבל אתה חייב לפתוח לי את הדלת ולהודות שאני הנני הדרך, האמת והחיים, ואני הנני התחייה והחיים שלך. המילה "אני הנני" מתייחסת לאל שנוכח בך. עצום את עיניך ובתוכך, בשקט, בקדושה….ובעדינות אמור את המילה "אני הנני"- יודע שהאני שהנני בתוכך הוא אדיר ונפלא….. (מעבר לסרטון - בלחיצה על התמונה)

על הארה, אלמותיות והעולם החדש 💜 הדרך האינסופית

על הארה, אלמותיות והעולם החדש 💜 הדרך האינסופית
הארה רוחנית מאפשרת לנו להבחין מתי התפישה האנושית הרגילה ישנה. התקדמות רוחנית מושגת יחסית להארה שיכולה להכיל יותר מציאות של אמת, משום שהקטע האנושי הנו טעות בחשיבה דרך תפישה שגויה של מציאות. כל מחשבה של ריפוי, עזרה תיקון, שינוי התמונה החומרית, חייבת להיעלם מהתפישה האנושית במטרה שנוכל לראות את המציאות הנוכחת תמיד כשלמות 💜 למעבר לאוסף מאמרים נא ללחוץ על התמונה כאן

רשומות פופולריות

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן