סה"כ צפיות בדף

יום שבת

זה דורש רק ניצוץ קטן להאיר אור


עם מאמציך למצוא את המשמעות האמתית של חיים, עליך לעשות את העבודה הרוחנית שלך.  עליך למצוא את עצמך עמוק בפנים,  לעולם לא להישען על מישהו אחר. בעזרת המאמצים שלך אתה מוצא משמעות בחיים. 

עליך לעשות את העבודה הרוחנית העצמית שלך.  למצוא זאת עמוק פנימה. לעולם אל תישען על אחר בעבודתך זאת. אין קיצורי דרך בחיים הרוחניים.  לא תמצא זאת דרך מישהו אחר. עליך להיות מובל בנתיב מסוים ולהיעזר במורה, מסטר או מדריך, אבל לעתים בא הזמן, שמורה זה חייב לעזוב אותך ולתת לך ללכת את יתרת הדרך בעצמך.  

כאן, כל מה שלמדת עליך ליישם ומשמעת עצמית היא חיונית. שם צייתנות היא דבר של חיים או מוות ואמונתך צריכה להיות כמו יציבה סלע וללא זעזוע. אתה חייב ללמוד לראות דברים בבהירות, לדעת בדיוק להיכן אתה הולך ומה עליך לעשות,  ללכת ישר קדימה ולעשותו ללא היסוס. לעולם אל תהיה חסר החלטיות כעומד על הסף. צלול מיד כאשר יש לך  את התשובה ואתה יודע מה שנדרש לעשות. 

כמו שאתה חושב כך אתה יוצר - זה החוק האלוהי. זהו עיקרון שנדרש להבין אותו וליישם אותו באימון ביומיום.  זהו עיקרון חיוני, שאסור להתעלם ממנו ולא להתייחס אליו בקלות. על ידי חזרה על הבנה זאת הרבה פעמים, אתה סופג את האמת הזאת ואז יכול לראות את זה הלכה למעשה נושא פרי.

לעולם אל תקבל תבוסה לגבי שום דבר; זה דורש רק ניצוץ קטן להאיר אור - פשוט דע שאתה יכול לעשות זאת. חפש את הדרך לאור והיא תיפתח לך. לדוגמה, המצב בעולם נראה חשוך מאוד לפעמים ואתה חושב איך הכל נראה קודר. חשוב לרגע על מה שאתה יכול לעשות בקשר לזה. לעולם אל תחוש שאדם אחד קטן הוא חסר תקווה בתוך כאוס ובלבול כזה.  

חפש פנימה והיה מאוד שקט ומצא את הכוח האינסופי בתוכך. לאחר מכן השתמש בעוצמה זאת ושלח אותה לתוך אותו מצב קודר. זכור שזה דורש רק ניצוץ קטן להדליק אור ואתה יכול להיות ניצוץ זעיר זה. כאשר ניצוצות זעירים רבים מתאחדים במחשבה ובתפילה ושולחים אור לכל מצב, כל דבר יכול לקרות, באמונה שזה יקרה.

אל תצפה שמישהו אחר יעשה את העבודה הרוחנית שלך - חפור עמוק ואתה בוודאי תמצא את האוצר.  יש כל כך הרבה ממנו בחיים. רק הסתכל סביבך כשאתה בוחר להרים את היד לגעת במתג והחדר מתמלא אור. כך אתה הופך להיות כמו ברז הממלא כוס במים. 

כשאתה לוחץ על כפתור וקול מגיע מעל גלי האתר וכשאתה לוחץ על כפתור אחר ורואה תמונות אשר הגיעו על גבי האתר,  אתה הרי לא מפסיק בכל פעם שאתה עושה את הפעולות הפשוטות האלה כדי לחשוב איך הדברים האלה עובדים; אתה פשוט עושה אותם עם אקט של אמונה.  כך גם לגבי תפישת החיים הנצחיים הלא מוגבלים; קבל את זה בלי לנסות לעבוד על זה בשכל. זה כל כך פשוט. זה רק השכל האנושי שמנסה לסבך את העניינים. 

עליך להיות כמו ילד קטן ולקבל את הנפלאות של אלוהותך ואת האמיתות האלה כעובדה; הם שם עבורך כדי לקבלם.   זה פשוט כמו לנגוע במתג האור ובאמצעות כוח החשמל להביא אור לחדר חשוך. 

למד להשתמש בכל המתנות הטובות והמושלמות שלי כל יום, שעה אחר שעה, דקה אחר דקה, שנייה בשנייה, עד שהם יהפכו את כל חייך ואתה תהיה מודע לכך שהם אכן נשימת החיים, יודע שכל נשימה שאתה נושם אתה מודע לי ולחיים הלא מוגבלים והנצחיים. כך תחיה חיים מלאים ומפוארים המשקפים אותי בכל דבר.

Bonne nuit, bons reves

אין תגובות:

סדרת מאמרים מומלצת ללימוד רוחני פרקטי

רשומות פופולריות

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך

קול האהבה💜 9 הדרכות שמביאות לדעת מאין באת ולהיכן אתה הולך
האל הוא התבונה המכוונת אותך ואהבה שנותנת לך ביטחון בעצמך ולכן הכרתך באל כמדריך פנימי מובילה אותך לממש בדרך מהירה, קלה ומהנה 💜 מעבר לאוסף מאמרים בלחיצה על התמונה כאן

מסר לילדי האור של הפלנטה

אתם שהתעוררתם מתרדמה רוחנית, הסתכלו רק אל האור היו סמוכים ובטוחים שלא משנה איזה ייסורים העולם צריך לעבור, לא משנה כמה אפלה תהיה בדרך, האור נמצא שם תמיד מחכה לפרוץ החוצה. לכן לעולם אל תתייאשו ואל תוותרו. אל תוותרו עלי. היו אמיצים ואחוזים באמונתכם, כי לאחר הסערה באים השלווה והשלום המפוארים שלי. לאחר ייסורי הלידה מגיח אור חדש ומגלה עולם חדש. שימו לב אליי, אני הנני תמיד אתכם. החזיקו מעמד אתי. אתם יכולים לעשות זאת כי אני הנני אתכם. תנו למחשבה שלכם תמיד להישאר עליי, יודעים שכוחות האור הקוסמיים מנצחים בסופו של דבר.

הפצת האמת האלוהית שנמסרת היום חופשי בעולם, נדרשת בזמנים אלה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה

לימוד חווייתי - לשמוע את הקול הפנימי ולהשיג הארה
התהליך לשמיעת קול המהות האלוהית שבפנים הנו פשוט אבל יסודי. הוא מבוסס על 5 צעדים שנבנים יום אחר יום, עד להשגת תקשורת ברורה וזורמת עם האל ביום יום. התרגול נמשך 30 יום וכל יום בונה את היום שאחריו: התהליך נפתח כתכנית מובנית חווייתית, לשם השגת הכרה מוארת דרך נוכחות האל המדריכה 💜 מעבר לתרגול בלחיצה על התמונה כאן